Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

napatyrä + raskaus

Vierailija
31.03.2006 |

onko kellään kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki!

Eli siis siskollani on l-a 13.5, ja monena yönä maha ollut aivan tulessa, niin ettei ole puhumaankaan kyennyt. Siskoni soitti äitipolille, epäilivät napatyrää, jolle ei ilmeisesti voi tehdä mitään raskausaikana.

Mistä se johtuu, auttasko tukivyö tms, onko vaikeeta ponnistaa sitten vauva maailmaan, jatkuuko vaiva synnytyksen jälkeen??? Jne.

Vierailija
2/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä sen että tunteeko sen jotenkin vauvamahan " päälle" ja että näkyykö se ultrassa tms? Vielä Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up vielä

Vierailija
4/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukivyötä kannattaa käyttää, ihan raskaustukivyötä. Mulla se on synnytyksien jälkeen ollut tosi iso, tyyliin potkupallo tuossa mahassa, mutta äkkiä siitä pienennyt kananmunan kokoiseksi. Lääkärit sanonut, että ei kannata leikata jos aikoo vielä lapsia, koska tulee joka raskaudessa uudestaan ja voi olla kipeä sitten revetessään uudestaan. Synnytyslaitokselle kannattaa ottaa tukivyö mukaan ja käyttää sitä vielä synnytyksen jälkeen, siihen asti että vatsalihakset vahvistuu, koska tyrä ainakin mulla tuntuu ilkeältä alkuun.

Vierailija
5/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulle terkkari sanoi, että vauva on jotenkin sen tyrän takia enemmän pinnassa, aivan kuin heti nahan alla. Ja maha kasvaa ehkä enemmän eteen sen takia, kun vatsakalvot ei tue kohtua samalla tavalla.

t.2 ja aiemmin vastannut, sukuvian omistava

Vierailija
6/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos sulle tosi paljon vastauksesta!! :) Ap