Game of Thrones, 7. kausi official-keskustelu
Alkaa taas! Mitä odotat eniten? Mä haluan, että Hound pääsee pieksemään Mountainin viimeinkin, muun muassa! Ja, että Arya ja Jon kohtaa taas!
Kommentit (2641)
Että Jon Snow ja Sansa rakastuu. Niillähän ei ole samaa isää tai äiteetä, joten lempi leiskukoon.
Red weddingistä asti olen odottanut lady Stoneheartia, ei varmaan tule ikinä tapahtumaan :(
Cersei Lannister alas Iron Thronelta ja sassiin! :)
Et sitten malttanut odottaa maanantaihin :)
Minua harmittaa katsoa kesällä, kun talvi on vihdoin täällä. Mutta varmasti katson siis.
Vierailija kirjoitti:
Että Jon Snow ja Sansa rakastuu. Niillähän ei ole samaa isää tai äiteetä, joten lempi leiskukoon.
Mutta ne on koko ikänsä luulleet olevansa (puol)sisaruksia, joten en usko. Sitäpaitsi Starkit ei harrasta sukulaisuussuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne on koko ikänsä luulleet olevansa (puol)sisaruksia, joten en usko. Sitäpaitsi Starkit ei harrasta sukulaisuussuhteita.
Mä taas uskon tuohon romanssiin. Just sellanen "twist", jota ei alun perin osannu epäillä ja nyt tarvittavat esteet (lähisukulaisuus) on kumottu. Hallitsevat sitten yhdessä pohjoista ja Jonillahan on silmää punapäille ( eli tulen nuolemille ja kyllä Sansalla sitä punapigmenttiä on luonnostaan).
Mä tavallaan toivoisin, että Ser Jorah pääsisi sieltä friendzonelta ja olisi hyvä ja uskollinen mies Danylle. Siis sitten kun se löytäisi parannuksen niihin suomuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas uskon tuohon romanssiin. Just sellanen "twist", jota ei alun perin osannu epäillä ja nyt tarvittavat esteet (lähisukulaisuus) on kumottu. Hallitsevat sitten yhdessä pohjoista ja Jonillahan on silmää punapäille ( eli tulen nuolemille ja kyllä Sansalla sitä punapigmenttiä on luonnostaan).
Eikö serkut ole lähisukulaisia?
Vierailija kirjoitti:
Mä tavallaan toivoisin, että Ser Jorah pääsisi sieltä friendzonelta ja olisi hyvä ja uskollinen mies Danylle. Siis sitten kun se löytäisi parannuksen niihin suomuihinsa.
Trailerissahan käsi näytti paremmalta, jos siis oli Jorahin. Mutta kenenkäs muunkaan.
Seksiä, verta ja kusetusta.
t. eilen HBO:n tilaajaksi liittynyt.
Houndin ja Aryankin kohtaaminen olisi kiva nähdä, olivat niin mainio parivaljakko. Olisin vaan halunnut silloin kun heidän tiensä erosivat, että Arya olisi kertonut Houndille syyksi olla tappamatta häntä, ettei tämä ole enää hänen listallaan, mutta ehkä Aryakaan ei ollut siitä vielä ihan varma. Käveleminen pois sanomatta mitään oli aika kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Red weddingistä asti olen odottanut lady Stoneheartia, ei varmaan tule ikinä tapahtumaan :(
En ole lukenut kirjoja joten en tuota LSH-asiaa juuri tunne. Voisiko kuitenkin ajatella että Arya olisi jonkunlainen kivisydän tätä nykyä?
Jostain jo luin, että jo eka jakson eka kohtaus on ihan mieletön.
Odotukset aika korkeella! :)
Gendry vois jo soudella rantaankin välillä! 😊
Millä te katsotte kautta tuoreeltaan? Onko kaikilla joku HBO-kanavapaketti tai joku vai mistä ne näkee?
Näkeekö ne netistä jostain heti?
Onko tämä katsottavissa jo jos on Aasiassa? Siellähän on jo maanantai alkanu.
Hbo nordic. Eka kuukausi ilmainen ja sitten kun kausi päättyy voi lopettaa tilauksen ja aktivoida taas seuraavan kauden alussa.
The Houndia odotan, suosikkihahmojani ja viime kaudella näkyi vain pienen hetken. Toivottavasti Tyrionilla on vähän fiksumpaa dialogia tällä kaudella. Toivon myös, että Jorah saa jotain aikaiseksi. Hietakyyt taimikänytonkaan ei kiinnosta yhtään.