Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?
Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on täällä sanonut, että katsominen on ok. Nyt reippaasti kaikki naiset +70-iästä eteenpäin ja luonnollisesti myös homot katsomaan estoitta ja himoiten kaikkia +35 -miehiä.
Silloin kun olin teini-ikäinen, aika monet varttuneemmat naiset katsoivat ja tekivät asioita joita voisi pitää seksuaalisena ahdisteluna. Joten se ei ole pelkästään miesten juttu, että nuoret kiinnostaa T: m 43v
Tapahtuiko tätä jo silloin, kun olit 12-13-vuotias? Kun alun perin tässä ketjussa oli kyse sen ikäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yläkoulun ope (mies) ja yritän olla katsomatta liian pitkään tyttöjen muotoihin, kun varsinkin lämpimänä aikana vaatetta on niukasti. Eipä ole kukaan ainakaan valittanut tuijotuksesta, niin olen tässä onnistunut. Jos luokassa on 10-15 vähäpukeistä teinityttöä, kai katse väkisinkin osuu muotoihin. Eri asia, jos ihan vartavasten joku alkaa kyyläämään pidempää aikaa.
Taidat olla vähän väärässä paikassa töissä jos erikseen pitää keskittyä olemaan katsomatta vähäpukeisia teinejä.
Miehet pois kouluista. Naiset pärjää tunnetusti paremmin.
Voi olla muitakin syitä tuijottaa esim. Jos olisin ollu asiallisempi lähteneen vaimon kanssa, minullakin vois olla tuollainen kaunis tyttö!?
Ei teini traumatisoidu suostumuksellisesta seksistä. Poliisi, lastensuojelu ja traumaterapia vasta onnistuvat murtamaan tämän ja istuttamaan tämän päähän ajatuksen, että on tapahtunut joku aivan hirveä teko, joka pilaa elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yläkoulun ope (mies) ja yritän olla katsomatta liian pitkään tyttöjen muotoihin, kun varsinkin lämpimänä aikana vaatetta on niukasti. Eipä ole kukaan ainakaan valittanut tuijotuksesta, niin olen tässä onnistunut. Jos luokassa on 10-15 vähäpukeistä teinityttöä, kai katse väkisinkin osuu muotoihin. Eri asia, jos ihan vartavasten joku alkaa kyyläämään pidempää aikaa.
Taidat olla vähän väärässä paikassa töissä jos erikseen pitää keskittyä olemaan katsomatta vähäpukeisia teinejä.
Mikä vtun mato sun aivosi on syönyt? Ymmärrätkö, että opettajan työtehtäviin ikään kuin kuuluu katsoa niitä oppilaitaan. Asia tietenkin muuttuu vaikeaksi, jos pukeutumisen ja biologisen kehitysvaiheen vuoksi yhtäkkiä kolmannes luokan oppilaista on pinta-alaltaan 95%:sti kiellettyä katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies on täällä sanonut, että katsominen on ok. Nyt reippaasti kaikki naiset +70-iästä eteenpäin ja luonnollisesti myös homot katsomaan estoitta ja himoiten kaikkia +35 -miehiä.
Silloin kun olin teini-ikäinen, aika monet varttuneemmat naiset katsoivat ja tekivät asioita joita voisi pitää seksuaalisena ahdisteluna. Joten se ei ole pelkästään miesten juttu, että nuoret kiinnostaa T: m 43v
Tapahtuiko tätä jo silloin, kun olit 12-13-vuotias? Kun alun perin tässä ketjussa oli kyse sen ikäisistä.
Pojat kypsyy hitaammin eli oikea vertailukohta ei ole 12-13 vuotiaat pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mahtavaa saada pojille ne miesopet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne katsoo sun seurasss.
Mutta muista, että katsovat ja ehkä jopa lähestyvät kun et ole paikalla.
Anna selkeä ja hyvä ohjeistus, miten toimia, ei jutella, sanoa kovaan ääneen että lähtevät ja huutaa apua tai soittaa hätänumeroon tarvittessa.
Tai potkaisee munille.
Tyttöjä pitää juurikin tämän takia valistaa, että jotkut miehet on kuin koirat kiimassa kun sukukypsyys lähestyy.
Olispa vaan itseekin aikoinaan neuvottu niin ois monelta säästynyt!
Vielä tärkeämpää on, ettei pukeudu paljastavasti tai mene kännissä roikkumaan jonkun miehen kaulaan.
Miksi? Jos tavoitteena on saada seksiä niin ihan hyvä suunnitelma.
13-vuotiaall
Vastuu on aina aikuisella ja lapsella on oikeus koskemattomuuteen vaikka tekisi mitä
Siihen oikeuteen ei kannata liikaa luottaa. Jos rikollinen noudattaisi yhteisiä sääntöjä niin hänhän ei olisi rikollinen laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kävellä palavaan rakennukseen niin päästään kaltaisistasi idiooteista?
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ei teini traumatisoidu suostumuksellisesta seksistä. Poliisi, lastensuojelu ja traumaterapia vasta onnistuvat murtamaan tämän ja istuttamaan tämän päähän ajatuksen, että on tapahtunut joku aivan hirveä teko, joka pilaa elämän.
Mene hoitoon pedari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun mato sun aivosi on syönyt? Ymmärrätkö, että opettajan työtehtäviin ikään kuin kuuluu katsoa niitä oppilaitaan. Asia tietenkin muuttuu vaikeaksi, jos pukeutumisen ja biologisen kehitysvaiheen vuoksi yhtäkkiä kolmannes luokan oppilaista on pinta-alaltaan 95%:sti kiellettyä katsottavaa.
"Itse olen yläkoulun ope (mies) ja yritän olla katsomatta liian pitkään tyttöjen muotoihin, kun varsinkin lämpimänä aikana vaatetta on niukasti"
Aika järkyttäviä nämä kuviot on kun noin nuoria katsellaan
-m21 sattumoisin homo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene hoitoon pedari
Poskihoitoon vai käsihoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Tissiä pälyilevät miehet on poikkeuksetta viallisia. Pahasti viallisia. Nainen kyllä ilmoittaa jos on kiinnostusta.
Tämähän ei pidä paikkaansa. Tutkitusti miehet katsovat rintoja ja rintojen katsominen laskee verenpainetta.
Onko miesten jotenkin vaikea sulattaa olevansa kyyläämisensä kanssa oksettavia eläimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä otantasi oli sinusta oikeutus puhua niin, että kaikki miehet toimivat samoin? Pitääkö tämä ajattelumalli nyt siis yleistää tämän sinun mielipiteesi kautta naissukupuolta leimaavaksi?
No aika auliisti miehet täällä tunnustavat kuolaavansa lapsia. 😬
Sitä paitsi monen lapsen elämä saadaan pilattua muutaman idiootin toimesta.
Joten siinähän sitä samalla sitten ampuu loputkin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Onko miesten jotenkin vaikea sulattaa olevansa kyyläämisensä kanssa oksettavia eläimiä?
Katsos, palstan vakilepakkokin saapui paikalle.
"
En väheksy kokemuksiasi, mutta kyllä ihan todistetusti miehet tekevät tätä enemmän.
Veljelläni ei esim koskaan ollut vastaavia ahdistelukokemuksia ollut lapsena/nuorena kun asiasta olemme jutelleet (joka ei tietenkään tarkoita sitä ettei sinulla ollut), mutta melkeinpä kaikilla naispuoleisilla ystävilläni on paljon ahdistelukokemuksia ja erityisesti hyvin nuoresta iästä alkaen."
En väheksy kokemuksiasi, mutta...
Eli väheksyt kokemuksia.
t. Eri
Tuon ikäisenä kavereiden kanssa juteltiin ja ihmeteltiin, miten ihmeessä meitä yli 5 v. vanhemmat pojat alkoi yhtäkkiä kiinnittään huomiota.
Erityisesti hämmästytti vanhat kurpat (n. 27 v. + ukot), jotka flirttaili meille lapsille. Mietittiin, että voiko joku niin vanha ja kaamee oikeesti luulla, että nuori tyttö olisi kiinnostunut. Ällötyksiä.
Isoisän ikäisistä (40 ja ylöspäin) nyt puhumattakaan, mutta niitä nyt ei voinut edes tosissaan ottaa, ajateltiin että vähän seniilejä jo. Vaikka joskus pelottavia, koska jotkut kuiskutteli että antas rahaa tai haluaisi ostaa pikkareita tms. Sosiaalisesti se oli ahdistavaa aikaa, missään ei ollur turvassa.
Palstalaiset traumatisoivat lapsensa tunnekylmyydellä ja jatkuvalla kännissä ärjymisellä aiheuttaen pahat traumat. Sitten lapsi menee setämiehen luokse traumatisoitumaan lisää niin palstalaiset voivat olla iloisia, koska nyt voivat syyttää traumoista setämiestä, eikä tarvitse katsoa peiliin ja nähdä mikä tähän tilanteeseen johti.