Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ilmoitti

Vierailija
31.03.2006 |

ettei enää rakasta ja lähti aamulla niin että tokko tulee takaisin. Namisissa ollaan ja kaksi lasta; 3 vuotias ja 5kk vauva. Olo on tavallaan levoton mutta toisaalta helpottunut. Rakastan miestäni mutta tässä tilanteessa en voi enää tehdä mitään. En aio viestittää tai soittaa, tehkööt mitä haluaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken huippu on että asumme ulkomailla ja mulla ei ole sukulaisia täällä. Yksi babysitteri on mutta ei se nyt niin iso apu ole. Tilikin on tyhjä mutta kun en halua viestitellä niin ei voi sillekään mitään.

Vierailija
2/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet idolini....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, mitä rohkeutta sulla on! ..mä haluisin siitä edes murusen, jotta saisin ite lähdettyä tästä toivottomasta suhteesta.

Olet minunkin idolini ;)

Vierailija
4/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarviin yksinhuoltajuuden muuttoon. tänään printtasin miehen firmantilitiedot että voin todistaan sen tulot. oma firma. pakko on vaan yrittää selvitä. vituttaa silti rankasti mutta mä en enää ruikuta ja ehdota sovintoa.

Vierailija
5/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuelämästä on kuitenkin kysymys. hyvä jos pystyt olemaan rauhallinen, mutta tulee luultavasti vaihe jolloin et siihen kykene, ainakaan täysin. koita silloin löytää " oikea" kanava purkaa raivoa, pettymystä tai mitä ikinä tunnetkin. tsemppiä!!!!