Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko vielä olemassa ihmisiä jotka eivät petä/jätä jos puoliso sairastuu vakavasti tai

Vierailija
15.07.2017 |

vammautuu? Tuntuu pahalta, kun niin moni ajattelee itsekeskeisesti ja pelkästään "en pilaa omaa elämääni"-tyylisesti. Itse en avioliittoa hajottaisi sairauden tai vamman takia, enkä myöskään pitäisi sivusuhdetta vaikka tyydytynkin vain yhdynnällä (eli jos mies sairastuisi niin ettei pystyisi yhdyntään niin minä olisin puutteessa koko loppuelämän). Jos menen naimisiin, niin tiedän mihin sitoudun, elinikäiseen liittoon. Ottaisin eron jos mies olisi väkivaltainen, pettänyt tai sadistinen/piinaava. Sairaus ei saisi minua eroamaan tai vamma. Tämän takia en varmaan tule koskaan pääsemään avioliittoon, koska ajattelen niin periaatteellisesti.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sairastun muistisairauteen tai joudun koomaan vuosikausiksi, niin toden totta toivon, että puoliso ottaa eron ja löytää onnen muualta. Ei ole mitään järkeä olla sitoutuneena parisuhteeseen, josta toinen ei tiedä mitään. Se ei ole enää parisuhde, vaan yhden henkilön suhde. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi