Cuckold -fetissistä kertominen vaimolle
Vaikea asia, ollut jo vuosia.
Olemme reilu kolmekymppinen aviopari, kauan naimisissa ja kaksi lastakin on. Meidän suhde on toiminut tosi hyvin oikeastaan koko avioliiton ajan. Viihdytään toistemme seurassa, seksi on hyvää ja muutenkin ollaan aivan onnellisia.
Mulla on kuitenkin jo vuosia ollut cuckold / aisankannattaja -fetissi, josta en ole kehdannut sanoa vaimolle. Se on omituista, koska kaikesta muusta voidaan puhua. Myös sängyssä. Ei ikinä ole mitään ongelmaa sanoa mitä haluaisi kokeilla yms. Vaimoni on aika "kiltti" ja perinteiset arvot omaava, vaikkakin sängyssä meillä ei "tabuja" ole ja kutakuinkin kaikkea on kokeiltu.
Mutta tästä yhdestä asiasta on niin vaika mainita mitään, koska en tiedä miten saisin sen selitettyä niin, että vaimo ymmärtäisi. Haaveissani siis vaimoni harrastaisi seksiä muiden miesten kanssa, minun läsnäollessani tai sitten ei. Olen 100% varma, että vaimoni ei siihen suostu, ja se on minulle ihan ok. Ei tarvikkaan, ja ymmärrän myös riskit mitä se voi tehdä suhteelle. En pidä millään tavalla realistisena, että se ikinä tapahtuisi. Vaimoni pitää avioliittoa ja seksiä täysin kahdenkeskisenä asiana, niin kuin minäkin, vaikka tällainen fetissi onkin. Ongelmana on vain se, että kun asia on minulle aika iso, niin olisi edes kiva hänen tietävän siitä. Haaveet ja tosielämä täytyy osata erottaa toisistaan, mutta olisi kiva jos vaimo edes tietäisi niistä haaveista, ettei tarvitsisi olla niin kaapissa niiden kanssa.
Mutta miten asiasta kertoo niin, että hän ymmärtää minun rakastavan häntä valtavasti ja hän on minulle ihan ykkönen? Ymmärrän hyvin, että naiselle tuollainen "haluaisin jakaa sut muiden miesten kanssa" töksäytys tuo mieleen vain sen, että mies ei enää välitä hänestä yms.
Ja vaikka vaimoni ei suostu kenenkään kanssa mitään touhuamaan, niin olisi tosiaan niin kiva jos hänen edes tietäisi taipumuksestani. Ehkä sitä voisi edes jotenkin toteuttaa. Vilauttelu, mieshierojalle meneminen, toisen miehen kanssa tanssiminen. Ne olisi kaikki suorastaan luksusta, jos vaimoni haluaisi minua niin miellyttää. Mutta ei tarvi, arvostan täysin hänen päätöstään. Kun hän vain ymmärtäisi, että minä oikeasti välitän ja rakastan häntä. :)
Varovaisesti olen jo antanut hänen ymmärtää, että nautin kun hän pukeutuu seksikkäästi tai antaa ihanan vartalonsa näkyä ja hän kyllä tietää, etten ole tippaakaan mustasukkainen jos toiset miehet häntä ihailevat. Mutta sen pidemmälle en vain ole uskaltanu mennä. Pelkään, että hän pukeutuu johonkin burqaan jatkossa jos tietää, että omaan tällaisen fetissin ja haluan toisten miehen häntä kuolaavaan.
Mitä te muut vaimot ajattelette aiheesta? Kannattaako vain antaa olla ja pyöriä asian kanssa loppuelämä yksikseen? Onko vaimon loukkaantuminen täysin varmaa jos siitä kerron, ja paluuta ei ole? Jos kerron, niin miten?
Tämä on tosi ristiriitainen aihe, mutta mua ihan oikeasti kiinnostaisi saada tavallisilta naisilta asiallisia vastauksia. Auttaisi paljon asian käsittelyä. Etenkin sellaisilta, jotka ehkä kokevat olevan "samantyyppisiä" vaimoni kanssa. :)
Kommentit (104)
Hukassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mihin puolestaan ap on valmis suostumaan, jotta vaimo on tyytyväinen. Nythän ajatuksena on vain se, miten ap saisi mahdollisuuden toteuttaa fetissiään, joka saattaa olla vaimolle äärettömän vastenmielinen jo ajatuksena. Oikeastaan ap kiihottuu siitä, että vaimo on uskoton ja on muiden miesten seksileluna. Mitään tunnesidettä ei parneriin saisi olla ja alistusta lisää se, että mies seuraa vieressä. Vähän kuin välillinen raiskaus.
Seuraava vaihe tuosta on vaimon myyminen eteenpäin.
Jos olisin ap:n puolisi niin juoksisin ja lujaa.
Mihin minä olen valmis suostumaan, että vaimo on tyytyväinen? Siihen, että vaimo tietää fantasioistani. En toivo häneltä mitään muuta.
Jos fetissi on vastenmielinen jo ajatuksena vaimolle, niin en pyydä häneltä millinkään elettä sen suuntaan, en todellakaan. Haluaisin vain, että hän tietää siitä.
Ja mitä tarkoitat sivusta seuraamisella? Oletko lukenut mitä olen sanonut vai kirjoititko vahingossa väärään ketjuun?
ap
Kerro se vaimollesi ja siitä eteenpäin hän miettii , koska myyt hänet toiselle miehelle oman tyydytyksesi takia.Huomaathan, että tuo fetissiin sisältyy ajatus siitä, että vaimo tekee asian luvallasi eli sinulla on klassinen sutenöörifantasia. Valta olisi sinulla, vaikka toimijana on vaimo. Et nauti siitä ajatuksesta, mitä nainen laittaa vieraan miehen tekemään vaan sitä, mitä vieras tekee vaimollesi.
Oksettava koko cuckold-fetissi. Millainen tossukka antaisi oman puolisonsa muiden pantavaksi? Siinä voi sitten vaimon nautittua mustan miehet lastit suoraan mennä leikkauttamaan omat kiveksensä pois turhina.
Tokkopa tuollaisilla aisankannattajilla on testosteronitasot tai muut hormonitasot kohdallaan.
Kiitti mode että poistit pitkän viestini. Missä kohtaa rikoin sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Höh, harmi!
Kirjoita toki uudestaan tai tiivistä! Olisi kiva kuullua mitä olit sanomassa! :)
ap
Hukassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, harmi!
Kirjoita toki uudestaan tai tiivistä! Olisi kiva kuullua mitä olit sanomassa! :)
ap
Taisi mode-mamilta mennä iltasumppi väärään kurkkuun lukiessaan alkuperäistä viestiäni jossa seikkaperäisemmin selostin omaa fantasiaani. En kuitenkaan rikkonut lakia, hyviä tapoja, kiroillut tai käyttänyt alatyylistä kieltä. En tietääkseni myöskään loukannut tekstilläni ketään.
Tiivistettynä: Omassa fantasiassani haluaisin en suinkaan haluaisi olla sivustakatsojana vaan haluaisin että toinen mies on mukanamme nimenomaan antamassa naiselleni sellaista nautintoa jota yksi mies ei voi antaa.
Neljä kättä hyväilemässä, kaksi suuta suukottelemassa esileikin aikana jne..
En nyt viitsi yksityiskohtaisemmin kirjoittaa kun mode-mamin delete-sormea jo kuumottaa.
Ap. Viestisi voisi olla minun kirjoittama. Tosin siinä vaiheessa kun kerroin hänelle aiheesta niin olimme olleet yhdessä ehkä 8 vuotta.
Itselläni ajatus lähti siitä, että keskustelimme vaimoni kanssa fantasioista ja vaimoni kertoessa fantasioissaan esiintyivistä miestyypistä, niin mustasukkaisuuden hälvettyä, huomasinkin että kiihotun ajatuksesta, että vaimo saa vierasta. Minua kiihottaa niin kimppa kuin se että vaimo käy ominpäin vieraissa. Itse ei tosin kiinnosta perinteinen cuckold fantasia, eli se että aviomies on alistettuna/nöyryytettynä vaan haluan olla tilanteen herra, eli kaikki tapahtuu minun luvallani ja vaimoni on minulle kiitollinen tästä.
Vaimoni otti tämän asian kertomisen hyvin vastaan ja hän oli tietoinen, että tällainen fantasia on todella monella miehellä.
Sänkyyn asti ei toteutus ole (vielä) mennyt, mutta juuri tanssimista, flirttailua, ja vieraista mieheistä puhumista meillä on ollut. Niin ja monesti käytämme dildoa niinkuin se olisi vieras mies :)
Sanotaampa vielä lopuun se, että tämä ei ole mikään juoneni, päästä minun kokeilemaan vierasta naista.
Evoluutiobiologian kannalta fantasia on täysin mieletön, mutta psykologinen syy fantasiaan johtuu siitä, että naistaan rakastava mies haluaa naisensa nauttivan ja tämän vuoksi kiihottuu siitä, että vaimo saa kunnon tyydytksen. Ja onhan se kiihottava ajatus, että muuten kiltti ja kunnollinen vaimo tekee jotain todella tuhmaa.
Meillä on samankaltaisia juttuja sekä haaveena että toteutettunakin. Itse naisena olin alkuun kuullessani tästä mieheltä tietysti hämmentynyt, mutta loppujen lopuksi innostunut ja kiihottunut ideasta. Lähinnä kolmenkimppaa ollaan toteutettu, mutta suunnitelmissa on vaikka mitä ;)
Itse kysymykseen on vaikea vastata naistasi tuntematta. Mutta rohkeasti kertomaan, ne on vaan fantasioita siinä missä muutkin. Kyllä tuollaiset asiat pitäisi mielestäni jakaa puolison kanssa, vaikka mitään ei toteuttaisikaan.
N22
Mun exällä oli tuo fetissi. Aluksi olin hämmentynyt, kun hän kertoi mieltymyksestään. Kuitenkin myöhemmin juteltuamme pidempään siitä, mikä häntä erityisesti siinä kiehtoo, aloin suhtautua asiaan positiivisesti ja jopa toteuttaa hänen fantasiaansa jollain tasolla. Niin erikoiselta kuin se kuulostaakin, tuo saattoi jopa lähentää meitä. Kyse ei siis kuitenkaan ollut mistään vieraiden panemisesta, flirtistä ja ajatusleikeistä ennemminkin.
Nro 52 todellakin fantasioista puhuminen on lähentänyt meitäkin aivan valtavasti. Sen on vaan niin kaunista kun voidaan puolin ja toisin kertoa toiselle kaikkein salaisimmstkin ajatukset ilman pelkoa, että toinen tuomitsee.
Kiitos paljon uusista kommenteista! Meillä on sellanen tilanne, että vaimo saattaa epäillä jotain koska tosiaan pientä vihjailua on ollut. Nimenomaam siihen suuntaan että vaimo saa pukeutua seksikkäästi ja kerätä katseita. Mutta hän ei varmasti osaa aavistaa, että haluaisin sen olevan vielä enemmän.
Kun uskaltaisi keskustella laajemmin niin se olisi hyvä. Silloin vaimo ymmärtäisi paremmin mistä on kyse eikä vaan tekisi omia oletuksiaan jos jatkan vihjailua. Löytyisipä joku hyvä artikkeli tmv johon voisi "törmätä" ja näyttää vaimolle.
ap
Kiinnostaisi tietää miten tätä uskaltaisi kysyä omalta mieheltä? :D Eli täsmälleen toisenpuoleinen ongelma. Olisi kiva tietää onko miehelläni tällaisia fantasioita. Mutta se on vielä vaikeampaa kysyä!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten tätä uskaltaisi kysyä omalta mieheltä? :D Eli täsmälleen toisenpuoleinen ongelma. Olisi kiva tietää onko miehelläni tällaisia fantasioita. Mutta se on vielä vaikeampaa kysyä!
Esimerkiksi näin:
-Kuule kulta. Sähän tiedät että meillä kaikilla on seksiin liittyviä fantasioita?
-niin?
-no haluiaisitko että kerron omastani sinulle?
-Olen niin innoissani.. Kerro toki!!
-no mä haluiaisin että joku vieras mies tulisi meille rakastelemaan kanssani huomattavasti isommalla kalulla kuin sinulla on. Sinä saisit katsella.
-sehän on kiva fantasia. Oli hauska kuulla se. Olen itsekin fantasioinut juuri tuollaisesta. Haluaisitko kulta toteuttaa sen?
-oi se olisi ihanaa!
-hienoa. Minäpä laitan ilmoituksen jollekin seuranhaku palstalle.
-ihanaa. Rakastan sinua niin!
-niin minäkin sinua
Kas näin se etenee. Ja jos nyt miestäsi ei sama fantasia satu mielyttämään niin sanot vain että sehän on pelkkä fantasia eikä niitä tarvitse toteuttaa..välttämättä.
Avautuminen parisuhteessa aina lähentää.
Minuakin kiihottaa ajatus että joku jäntevä insinööriopiskelika tms olisi muutamien senttien päässä edessäni seksitouhuissa. Naisesta viis mutta se hikinen, kiimainen kundi.
Itseäni ei haittaisi, jos mies kertoisi tuosta. Fetissejä nyt on kaikenlaisia. Minusta olisi ihan ok kuulla tuollaisesta fetissistä, jossa olen itse mukana. Enemmän inhottaisi jos mies kertoisi että fantasioi teini-ikäisten japanilaistyttöjen ankeriasorgioihin mukaan pääsemisestä tms...
Voisin myös sen verran osallistua tuohon aisankannatteluun, että esim. baarissa tanssin minimekossa jonkun tuntemattoman miehen kanssa ja oma mies katselee. Sen pitemmälle en kyllä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaisi, jos mies kertoisi tuosta. Fetissejä nyt on kaikenlaisia. Minusta olisi ihan ok kuulla tuollaisesta fetissistä, jossa olen itse mukana. Enemmän inhottaisi jos mies kertoisi että fantasioi teini-ikäisten japanilaistyttöjen ankeriasorgioihin mukaan pääsemisestä tms...
Voisin myös sen verran osallistua tuohon aisankannatteluun, että esim. baarissa tanssin minimekossa jonkun tuntemattoman miehen kanssa ja oma mies katselee. Sen pitemmälle en kyllä menisi.
Juuri tätä kaipaisin, juuri tätä. Toivottavasti vaimoni suhtautuisi näin, mutta pelkään, että ei. Hän ei ole kovin.. seksuaalinen(?). Vaikka meidän seksi on upeaa, niin hän on aika pidättyväinen ja häntä täytyy lämmitellä, ennenkuin on kiinnostunut mistään seksiin liittyvästä. Siksi voisin kuvitella, että hän ei kovin helposti lähtisi minarissa muiden kanssa tanssimaan. Paitsi ehkä tietysti vain minua miellyttääkseen, ehkä. Mutta en haluaisi sen olevan sellaista. En halua hänen tekevän sellaista mistä ei itse tykkää, ei se silloin olisi millään tavalla kivaa kenellekkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oksettava koko cuckold-fetissi. Millainen tossukka antaisi oman puolisonsa muiden pantavaksi? Siinä voi sitten vaimon nautittua mustan miehet lastit suoraan mennä leikkauttamaan omat kiveksensä pois turhina.
Tokkopa tuollaisilla aisankannattajilla on testosteronitasot tai muut hormonitasot kohdallaan.
Vähättely osoittaa kykenemättomyyttä järjelliseen argumentointiin.
Itselläni jonkin vertaa taipumusta moiseen fantasiaan. Toteutettuna en enää koskisi vaimoon.
m38
Täytyy sanoa että itse naisena en pidä kyseistä fantasiaa (fetissi kuulostaa jotenkin rumalta) mitenkään pahana. Ja vosin hyvinkin kuvitella lähteväni leikkiin mukaan jos mieheni sitä toivoisi.
Nauttisin varmasti esim päivästä rannalla pienissä bikineissä/ylä-osattomissa hieman keimaillen ja flirttaillen. Uidessa voisi "vahingossa" ajatua väärän miehen kanssa ihokontaktiin jne.
Itselläni tämä toimisi enemmänkin pitkänä esileikkinä tulevaa yötä varten, sen oman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että itse naisena en pidä kyseistä fantasiaa (fetissi kuulostaa jotenkin rumalta) mitenkään pahana. Ja vosin hyvinkin kuvitella lähteväni leikkiin mukaan jos mieheni sitä toivoisi.
Nauttisin varmasti esim päivästä rannalla pienissä bikineissä/ylä-osattomissa hieman keimaillen ja flirttaillen. Uidessa voisi "vahingossa" ajatua väärän miehen kanssa ihokontaktiin jne.
Itselläni tämä toimisi enemmänkin pitkänä esileikkinä tulevaa yötä varten, sen oman miehen kanssa.
Kiitos viestistä! Mukava kuulla myös tämän suuntaista. Voi kumpa olisit vaimoni! :D Juuri tuollainen käytös olisi niiiin ihanaa. Ja se, että vaimoni suhtautuisi siihen juuri esimerkiksi pitkänä esileikkinä meidän väliselle seksille. :)
Asia on vieläkin erittäin ajankohtainen, joten jos vain kehtaan pyytää, niin olisi mukava kuulla enemmänkin teidän naisten mielipiteitä nimenomaan siitä miten asiasta kannattaisi kertoa ja miten suhtautuisitte jos teidän mies teille asian sanoisi. Kiitos paljon! :)
AP
Voihan häpeäkulttuuri! Häpeämisestä nyt ei seuraa muuta kuin ahdistusta. Näkisin, että tässä on kyse fantasiasta eikä fetissistä.
Niin kuin tästäkin ketjusta näkee, jotkut naiset innostuisi tuon kuulemisesta.Toiset loukkaantuisi. Mun mielestä kannattaa puhua vaimolle, mutta ei toteuttaa oikeasti missään nimessä. Itseäni kiehtoisi kuulla, jos miehelläni tuollaisia ajatuksia olisi. En kuitenkaan haluaisi mässäillä sillä ajatuksella.