Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cuckold -fetissistä kertominen vaimolle

Hukassa
15.07.2017 |

Vaikea asia, ollut jo vuosia.

Olemme reilu kolmekymppinen aviopari, kauan naimisissa ja kaksi lastakin on. Meidän suhde on toiminut tosi hyvin oikeastaan koko avioliiton ajan. Viihdytään toistemme seurassa, seksi on hyvää ja muutenkin ollaan aivan onnellisia.

Mulla on kuitenkin jo vuosia ollut cuckold / aisankannattaja -fetissi, josta en ole kehdannut sanoa vaimolle. Se on omituista, koska kaikesta muusta voidaan puhua. Myös sängyssä. Ei ikinä ole mitään ongelmaa sanoa mitä haluaisi kokeilla yms. Vaimoni on aika "kiltti" ja perinteiset arvot omaava, vaikkakin sängyssä meillä ei "tabuja" ole ja kutakuinkin kaikkea on kokeiltu.

Mutta tästä yhdestä asiasta on niin vaika mainita mitään, koska en tiedä miten saisin sen selitettyä niin, että vaimo ymmärtäisi. Haaveissani siis vaimoni harrastaisi seksiä muiden miesten kanssa, minun läsnäollessani tai sitten ei. Olen 100% varma, että vaimoni ei siihen suostu, ja se on minulle ihan ok. Ei tarvikkaan, ja ymmärrän myös riskit mitä se voi tehdä suhteelle. En pidä millään tavalla realistisena, että se ikinä tapahtuisi. Vaimoni pitää avioliittoa ja seksiä täysin kahdenkeskisenä asiana, niin kuin minäkin, vaikka tällainen fetissi onkin. Ongelmana on vain se, että kun asia on minulle aika iso, niin olisi edes kiva hänen tietävän siitä. Haaveet ja tosielämä täytyy osata erottaa toisistaan, mutta olisi kiva jos vaimo edes tietäisi niistä haaveista, ettei tarvitsisi olla niin kaapissa niiden kanssa.

Mutta miten asiasta kertoo niin, että hän ymmärtää minun rakastavan häntä valtavasti ja hän on minulle ihan ykkönen? Ymmärrän hyvin, että naiselle tuollainen "haluaisin jakaa sut muiden miesten kanssa" töksäytys tuo mieleen vain sen, että mies ei enää välitä hänestä yms.

Ja vaikka vaimoni ei suostu kenenkään kanssa mitään touhuamaan, niin olisi tosiaan niin kiva jos hänen edes tietäisi taipumuksestani. Ehkä sitä voisi edes jotenkin toteuttaa. Vilauttelu, mieshierojalle meneminen, toisen miehen kanssa tanssiminen. Ne olisi kaikki suorastaan luksusta, jos vaimoni haluaisi minua niin miellyttää. Mutta ei tarvi, arvostan täysin hänen päätöstään. Kun hän vain ymmärtäisi, että minä oikeasti välitän ja rakastan häntä. :)

Varovaisesti olen jo antanut hänen ymmärtää, että nautin kun hän pukeutuu seksikkäästi tai antaa ihanan vartalonsa näkyä ja hän kyllä tietää, etten ole tippaakaan mustasukkainen jos toiset miehet häntä ihailevat. Mutta sen pidemmälle en vain ole uskaltanu mennä. Pelkään, että hän pukeutuu johonkin burqaan jatkossa jos tietää, että omaan tällaisen fetissin ja haluan toisten miehen häntä kuolaavaan.

Mitä te muut vaimot ajattelette aiheesta? Kannattaako vain antaa olla ja pyöriä asian kanssa loppuelämä yksikseen? Onko vaimon loukkaantuminen täysin varmaa jos siitä kerron, ja paluuta ei ole? Jos kerron, niin miten?

Tämä on tosi ristiriitainen aihe, mutta mua ihan oikeasti kiinnostaisi saada tavallisilta naisilta asiallisia vastauksia. Auttaisi paljon asian käsittelyä. Etenkin sellaisilta, jotka ehkä kokevat olevan "samantyyppisiä" vaimoni kanssa. :)

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bbb kirjoitti:

Meillä vaimo tietää, että minua kiihottaa vilautella häntä. Meillä se alkoi siitä, että etelänmatkalla sain hänet riisumaan yläosansa, kun ympärillä oli muitakin yläosattomissa.

Samoin olen joskus yllyttänyt häntä vilauttamaan tissejä julkisestikin. Kiva leikki, joka tehdään niin, ettei ketään loukattaisi. Jotenkin tuntuu, että vaimo nauttii itsekin pienestä exhibitionismistä.

Ihan tosten naitavaksi en kuitenkaan vaimoani antaisi.

täällä viittaa toinen. Vaimon "vilauttelu" on oikeasti todella kiihottavaa. Tästä aivan huikee muisto vuosien takaa, oltiin vaimon kanssa tulossa leffasta kesäyönä, vaimolla lyhyt mekko, ei pikkareita. Vinosti vastapäätä junanvaunussa istui varusmies, jolle naisen alkoi vilautella. Ja homma päätyi tilanteeseen että kundilla oli nähtävänä ihan kaikki, meissä kaikissa kohisi hormoonit niin että niistä sai melkein kiinni. Olisi hauska tietää oliko kundin pakko päästä välittömästi sooloseksille kun jäätiin junasta pois

Ihana! Tämmöistä olisi ihana kokea. :)

AP siis palaili lukemaan melkein vuoden takaista ketjua. Tilanne ei ole edennyt, mutta nyt on tullut aika kertoa vaimolle. Ei pysty enää salailemaan.

Jos palstan ystävällisissä naisissa on joku joka vielä ei ole kertonut omaa vinkkiä asian esille tuomiseen vaimolle, niin otan niitä vastaan erittäin kiitollisena. :)

AP

Vierailija
82/104 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä täytyy olla täydellinen luottamus toisianne kohtaan. Meillä on kokemusta asiasta ja on parantanut meidän (seksi)elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma alkoi vaimon vieraissa viettämästä yöstä. Ensin tietysti pelkäsi reaktiotani, mutta hänelle ja itselle yllätyksenä se oli minulle jotenkin kiihoittava kokemus ja siitä se lähti. Ihanaa kun vaimo laittautuu ja anelee "saanhan mennä" "et sinä minua menetä" "en vaihtaisi sinua keneenkään toiseen" . Todella kutkuttavaa odottaa milloin aina palaa reissultansa.

Vierailija
84/104 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä, miksi kysyt mielipidettä "muilta vaimoilta". Suht ahdasmielistä kun fetissiisi tulee.

Niinpä en anna neuvoa, koska en ole kenenkään vaimo. 😘

Vierailija
85/104 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimuna kirjoitti:

Meillä homma alkoi vaimon vieraissa viettämästä yöstä. Ensin tietysti pelkäsi reaktiotani, mutta hänelle ja itselle yllätyksenä se oli minulle jotenkin kiihoittava kokemus ja siitä se lähti. Ihanaa kun vaimo laittautuu ja anelee "saanhan mennä" "et sinä minua menetä" "en vaihtaisi sinua keneenkään toiseen" . Todella kutkuttavaa odottaa milloin aina palaa reissultansa.

Aika huonot lähtökohdat, jos kaikki lähti luvattomasta pettämisestä.

Vaimosi ei luultavasti kunnioita sinua yhtään.

Vierailija
86/104 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei varmasti mikään hyvä esimerkki, mutta olin tottunut siihen jo seurustelun alkuaikoina kun ei ollut vielä lapsiakaan jolloin se tuntui vielä pahalta ja siihen liittyi menettämisen pelkoa. Kun tietää että vaimo palaa varmasti perheensä luo(kaksi yötä on korkeintaan) ja pitää puhelin yhteyttä niin on se helpompi päästää aina seikkailemaan.

Vierailija
87/104 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaimoasi pukeutumaan seksikkäästi ja kerro että on mukava kun miehet näkevät kuinka haluttava vaimo sinulla on.

Vierailija
88/104 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vaimot suhtautuvat tämän kaltaiseen fantasiaan ja mahdollisesti fantasian toteutukseen? Näettekö sen uhkana vai mahdollisuutena johonkin uuteen ja kiihottavaan? Eikö tämänkaltainen toiminta nosta itsetuntoa, kun saisi olla monen himojen kohteena? Ja kyseessähän on puhtaasti fyysinen himo, ei tarkoitus rakastua kehenkään vaan saada vain enemmän nautintoa oman aviomiehen sen salliessa.

Entäs kevyempi toiminta, ei seksi, mutta flirtti ja mahdollisesti suuteleminen vaikka jossain tansseissa?

Vierailija
89/104 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä, miksi kysyt mielipidettä "muilta vaimoilta". Suht ahdasmielistä kun fetissiisi tulee.

Niinpä en anna neuvoa, koska en ole kenenkään vaimo. 😘

Totta, totta. Pahoittelen sanavalintaani, se oli huono. Ihan yhtälailla arvostan muitten naisten mielipiteitä aiheesta, mitenkään naimisiin tai naimattomuuksiin liittymättä. Elän vaimokuplassa!

AP

Vierailija
90/104 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä vaimoasi pukeutumaan seksikkäästi ja kerro että on mukava kun miehet näkevät kuinka haluttava vaimo sinulla on.

Tätä oon ruvennut vähitellen tekemään, etenkin tuota seksikkäästi pukeutumista. Pitäisi ehkä vain rohkeammin vihjailla miten pidän siitä, että muut miehet näkee miten haluttava vaimoni on. Onko se jo mielestänne "selkeä vihje" siitä mistä tykkään?

AP

Vierailija
91/104 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
92/104 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme 34-vuotiaina risteillä Tukholmaan kerran kuukaudessa. Ryhmäseksi mielessämme. Vaimo sai vierasta sekä meno- että tulomatkalla, joskus kaksikin kertaa per sivu. Nyt kymmenen vuoden kuluttua laskimme kerran, että miehiä hänelle on kertynyt noin 250, ehkä noin 300 - minulle naisia vähemmän, mutta niitäkin on ollut riittävästi. Sanoisin, että jännä harrastus. Suosittelen.

93/104 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkimiehen kirjanpidon mukaan vaimolle on kertynyt laivapanoja / miehiä 279.

Vierailija
94/104 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin ihan suunnattoman paljon, että mies luottaa muhun niin paljon että uskaltaa kertoa fetisseistään yms. ja haluaisin varmasti löytää miehen kanssa jonkin keinon toteuttaa tuota edes osittain, vaikka seksi jonkun toisen kanssa olisikin mulle luultavasti sellainen, mitä en pystyisi tekemään. Sulla näkyi olevan tuolla jo hyviä ideoita. En lukenut koko ketjua mutta itse voisin haluta kokeilla mennä panemaan (oman) miehen kanssa johonkin puolijulkiseen paikkaan; vaikka Keltaiseen Ruusuun tai jonnekin erotiikkailtamiin. Ei haittaisi jos vieraat miehet katselee. En tiedä, jos tällainen kuitenkaan vastaisi ihan sun tarpeisiin..? Toisaalta eihän sitä tiedä, jos tuollaisessa sitten yksi asia johtaakin toiseen :)

Olisi kiva kuulla miehiltä lisää kommentteja että mikä tuossa aisankannattajuudessa on se juju, mikä kiihottaa? Tämä siis ihan asiallisesti; haluan vain oppia ymmärtämään tätä ilmiötä paremmin.

Ap, teillä kuulostaa olevan hyvä suhde, ja puhut ihanasti siitä ja vaimostasi :) Toivottavasti saatte keskusteltua aiheesta ja löydätte jonkin ratkaisun.

Vierailija
95/104 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah, olikin näköjään jo vanha ketju. Jos joku kuitenkin haluaisi avata tuota aisankannatuksen kiihottavuutta miehen näkökulmasta, niin olisi kiva!

Vierailija
96/104 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt kaksi "tulokulmaa": 1) miestä kiihottaa tulla jotenkin syrjäytetyksi, alistetuksi ja nöyryytetyksi tilanteessa. 2 ) miestä kiihottaa naisensa maksimaalinen nauttiminen ja että "kielletystä" asiasta tulee tähän lisätwistiä. Voi tietysti olla molempia mukana vaihtelevassa määrin.

Vierailija
97/104 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jännä kuulla lisää kommentteja erityisesti sellaisilta, joilla pointtina on se syrjäytetyksi, alistetuksi tai nöyryytetyksi tuleminen. Itse olen sub ja kiihotun siis kyllä alistetuksi tulemisesta siinä yhteydessä; siitä että olen miehen käskyvallassa jne. Mutta onko se alistumisen mekanismi ja merkitys erilainen cuckoldeilla? Onko sellaisille naisille omaa termiä, jotka kiihottuvat katsellessaan kun mies puuhailee toisen naisen kanssa?

Vierailija
98/104 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja fantasioinut näitä cuckold juttuja jo 15 vuotta. Kerroin fantasioista aikoinaan avovaimolle, mutta ei se ole kannattanut. Hän selvästi kiihottuu asiasta toisinaan, ja ollaan jotain leikittykin aiheeseen liittyen, mutta toteutukseen ei koskaan päästä/mennä. Lähinnä fantasia aiheuttaa nykyään kitkaa suhteessa, koska hän on ottaa sen negatiivisessa mielessä esiin esim. riidellessä.

En osaa sanoa mikä asiassa ajatuksena kiihottaa. Jotenkin se ehkä tulee pienen mustasukkaisuuden kautta, jota yritän olla tuntematta. Kielletyn aiheen ja mielikuvien ansiosta myös, ja ehkä alistumisenkin.

On myös niin että haluaisin kokea mahdollisimman monipuolisesti seksiä, ja vaikka seikkailla itsekin. Tiedän kuitenkin ettei avovaimo minun omia seikkailuja hyväksy, joten cuckold on tai olisi yksi konsti kokea jotain uutta.

Valitettavasti en tule sitä kokemaan... 😥

Vierailija
99/104 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos parista kommentista. AP palaili lukemaan yli neljän vuoden jälkeen.

Asia ei ole merkittävästi edennyt. 😭

Vinkkejä kaivataan.

-AP

Vierailija
100/104 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi minulle samanlaisesta fantasiasta. En usko että pystyisin siihen mutta en todellakaan loukkaantunut. Ihmettelen miten mieheni minut näkee? Itse en usko että monikaan mies haluaisi minua ja omani taas kuvittelee että muut minua haluaisivat.