Cuckold -fetissistä kertominen vaimolle
Vaikea asia, ollut jo vuosia.
Olemme reilu kolmekymppinen aviopari, kauan naimisissa ja kaksi lastakin on. Meidän suhde on toiminut tosi hyvin oikeastaan koko avioliiton ajan. Viihdytään toistemme seurassa, seksi on hyvää ja muutenkin ollaan aivan onnellisia.
Mulla on kuitenkin jo vuosia ollut cuckold / aisankannattaja -fetissi, josta en ole kehdannut sanoa vaimolle. Se on omituista, koska kaikesta muusta voidaan puhua. Myös sängyssä. Ei ikinä ole mitään ongelmaa sanoa mitä haluaisi kokeilla yms. Vaimoni on aika "kiltti" ja perinteiset arvot omaava, vaikkakin sängyssä meillä ei "tabuja" ole ja kutakuinkin kaikkea on kokeiltu.
Mutta tästä yhdestä asiasta on niin vaika mainita mitään, koska en tiedä miten saisin sen selitettyä niin, että vaimo ymmärtäisi. Haaveissani siis vaimoni harrastaisi seksiä muiden miesten kanssa, minun läsnäollessani tai sitten ei. Olen 100% varma, että vaimoni ei siihen suostu, ja se on minulle ihan ok. Ei tarvikkaan, ja ymmärrän myös riskit mitä se voi tehdä suhteelle. En pidä millään tavalla realistisena, että se ikinä tapahtuisi. Vaimoni pitää avioliittoa ja seksiä täysin kahdenkeskisenä asiana, niin kuin minäkin, vaikka tällainen fetissi onkin. Ongelmana on vain se, että kun asia on minulle aika iso, niin olisi edes kiva hänen tietävän siitä. Haaveet ja tosielämä täytyy osata erottaa toisistaan, mutta olisi kiva jos vaimo edes tietäisi niistä haaveista, ettei tarvitsisi olla niin kaapissa niiden kanssa.
Mutta miten asiasta kertoo niin, että hän ymmärtää minun rakastavan häntä valtavasti ja hän on minulle ihan ykkönen? Ymmärrän hyvin, että naiselle tuollainen "haluaisin jakaa sut muiden miesten kanssa" töksäytys tuo mieleen vain sen, että mies ei enää välitä hänestä yms.
Ja vaikka vaimoni ei suostu kenenkään kanssa mitään touhuamaan, niin olisi tosiaan niin kiva jos hänen edes tietäisi taipumuksestani. Ehkä sitä voisi edes jotenkin toteuttaa. Vilauttelu, mieshierojalle meneminen, toisen miehen kanssa tanssiminen. Ne olisi kaikki suorastaan luksusta, jos vaimoni haluaisi minua niin miellyttää. Mutta ei tarvi, arvostan täysin hänen päätöstään. Kun hän vain ymmärtäisi, että minä oikeasti välitän ja rakastan häntä. :)
Varovaisesti olen jo antanut hänen ymmärtää, että nautin kun hän pukeutuu seksikkäästi tai antaa ihanan vartalonsa näkyä ja hän kyllä tietää, etten ole tippaakaan mustasukkainen jos toiset miehet häntä ihailevat. Mutta sen pidemmälle en vain ole uskaltanu mennä. Pelkään, että hän pukeutuu johonkin burqaan jatkossa jos tietää, että omaan tällaisen fetissin ja haluan toisten miehen häntä kuolaavaan.
Mitä te muut vaimot ajattelette aiheesta? Kannattaako vain antaa olla ja pyöriä asian kanssa loppuelämä yksikseen? Onko vaimon loukkaantuminen täysin varmaa jos siitä kerron, ja paluuta ei ole? Jos kerron, niin miten?
Tämä on tosi ristiriitainen aihe, mutta mua ihan oikeasti kiinnostaisi saada tavallisilta naisilta asiallisia vastauksia. Auttaisi paljon asian käsittelyä. Etenkin sellaisilta, jotka ehkä kokevat olevan "samantyyppisiä" vaimoni kanssa. :)
Kommentit (104)
Minua asia loukkaisi. Haluan, että mieheni pitää minusta kiinni karhun lailla ja muuta en tarvitse!
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin vain innoissani jos miehelläni olisi tämmöinen fetissi. :D En varmaan panisi ketään muuta, mutta leikkisin kyllä mukana muulla tavoin!
Ajattelisipa vaimoni samalla tavalla. :)
Kaipaisin vielä lisää henkilökohtaisia kokemuksia muilta naisilta, olisi suuri apu!
ap
Onko kyseessä fetissi vai fantasia. Fantasiat ovat parhaita mielikuvituksessa eikä niitä ole mitään järkeä pilata yrittämällä toteutusta.
Elokuvassa Breaking the waves oli tuo aihe, miehen vallankäyttö ja lopputulos täysin rikkinäinen nainen.
Jos haluat säilyttää laadukkaan naisesi, hän ei olisi enää laadukas taivuttuaan manipulointiisi. Joten sun täytyy vaan unohtaa ja jopa hävetä, jos haluat noin käyttää valtaa kumppaniisi.
Mulle olis ok jos mieheni kertois kiihottuvansa ajatuksesta, että olisin jonkun muun kanssa ja hän katsoisi. Koska sellaista ei tulisi koskaan tapahtumaan, niin mitä väliä. Mutta jos tietäisin, että ihan arkipäivän tapahtumissa mies saisi kiksejä kun joku katsoo tai ihailee mua, niin se olis varmaankin kiusallista. Aina kun olis tarjolla seksiä, niin saisin miettiä sitä olenko minä haluttava vai onko muna pystyssä sen vuoksi, että joku muu piti minua aiemmin viehättävänä ja mies sen huomasi. Se olisi kyllä mukava tietää, että miheni pitäisi minua kauniina ja seksikkäänä ja haluttavana. Sen asian sanomisessa ja julkituomisessa ei tarvitsisi pidättäytyä.
Tarviiko se heti koko fetissi/fantasia heti pamauttaa toisen naamalle täysimittaisenaan, se voi olla vähän liikaa ja tosiaan tökerön esineellistävältä tuntua.
Etkö vois vaan sanoa alkuun vaimollesi että olet huomannut että sua kiihottaa se että toiset miehetkin ihailee ja katselee häntä. En mä usko, että se voi ketään loukata.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvassa Breaking the waves oli tuo aihe, miehen vallankäyttö ja lopputulos täysin rikkinäinen nainen.
Jos haluat säilyttää laadukkaan naisesi, hän ei olisi enää laadukas taivuttuaan manipulointiisi. Joten sun täytyy vaan unohtaa ja jopa hävetä, jos haluat noin käyttää valtaa kumppaniisi.
En tiedä luitko aloituspostausta, mutta taidamme puhua täysin eri asiasta. En minä halua käyttää mitään valtaa tai manipuloida vaimoani. Päinvastoin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko se heti koko fetissi/fantasia heti pamauttaa toisen naamalle täysimittaisenaan, se voi olla vähän liikaa ja tosiaan tökerön esineellistävältä tuntua.
Etkö vois vaan sanoa alkuun vaimollesi että olet huomannut että sua kiihottaa se että toiset miehetkin ihailee ja katselee häntä. En mä usko, että se voi ketään loukata.
Tämä taitaa olla hyvä idea. Näin asiaa on lähestyttävä.
Silti jännittää, miten vaimoni reagoi kun saa kuulla, että kiihotun kun muut miehet ihailee sen vartaloa. Jotenkin en yhtään pääse vaimoni tai naisten pään sisälle tässä asiassa. Tuntuu ihan arvonnalta, että mikä se lopputulema siinä on! :(
ap
Iänkaiken miesten mielessä on ollut tuo että näkisi naisensa petipuuhissa toisen miehen kanssa. Moni mies ei uskalla puhua ääneen mutta tämä on tosi. Ex-kundikaveri siis satavuotta sitten kertoi juuri että tuo on miesten puheissakin tullut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Iänkaiken miesten mielessä on ollut tuo että näkisi naisensa petipuuhissa toisen miehen kanssa. Moni mies ei uskalla puhua ääneen mutta tämä on tosi. Ex-kundikaveri siis satavuotta sitten kertoi juuri että tuo on miesten puheissakin tullut esiin.
Tiedän sen olevan yleistä, mutta valitettavasti vaimoni tuskin tietää ja luulee minun olevan joku superfriikki.
Miesten puheissa asia tulee välillä esiin, mutta melko harvinaista se on, ainakaan selvinpäin.
Miten sinä suhtauduit kun miehesi alkoi puhumaan tästä? Innostuit vai ahdistuit?
ap
Luulen että vaimo innostuu kun kuulee että saa luvalla vierasta. M43
Mua naisena ei haittaisi. Ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä fantasioita ja fetissejä. Harva vaan uskaltaa niistä ääneen puhua.
Mitä sen on väliä mistä ketäkin kiihottuu? Kunhan pysyy ns. lakien sisällä.
Mä en siihen itseensä suostuisi, mut kaikenlaiseen muuhun pieneen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mua naisena ei haittaisi. Ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä fantasioita ja fetissejä. Harva vaan uskaltaa niistä ääneen puhua.
Mä en siihen itseensä suostuisi, mut kaikenlaiseen muuhun pieneen kyllä.
Kiitos! Todella mukava kuulla myös tämän suuntaisia vastauksia! :)
Onko mitään ehdotuksia minkälaiseen "muuhun pieneen" voisi suostua? Etelän matkoilla yläosattomissa? :D Vilauttelu muuten? Hierojalle kivoissa stringeissä tmv?
ap
Hukassa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en siihen itseensä suostuisi, mut kaikenlaiseen muuhun pieneen kyllä.Kiitos! Todella mukava kuulla myös tämän suuntaisia vastauksia! :)
Onko mitään ehdotuksia minkälaiseen "muuhun pieneen" voisi suostua? Etelän matkoilla yläosattomissa? :D Vilauttelu muuten? Hierojalle kivoissa stringeissä tmv?
ap
Esimerkiksi. :)
Mietin, mihin puolestaan ap on valmis suostumaan, jotta vaimo on tyytyväinen. Nythän ajatuksena on vain se, miten ap saisi mahdollisuuden toteuttaa fetissiään, joka saattaa olla vaimolle äärettömän vastenmielinen jo ajatuksena. Oikeastaan ap kiihottuu siitä, että vaimo on uskoton ja on muiden miesten seksileluna. Mitään tunnesidettä ei parneriin saisi olla ja alistusta lisää se, että mies seuraa vieressä. Vähän kuin välillinen raiskaus.
Seuraava vaihe tuosta on vaimon myyminen eteenpäin.
Jos olisin ap:n puolisi niin juoksisin ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, mihin puolestaan ap on valmis suostumaan, jotta vaimo on tyytyväinen. Nythän ajatuksena on vain se, miten ap saisi mahdollisuuden toteuttaa fetissiään, joka saattaa olla vaimolle äärettömän vastenmielinen jo ajatuksena. Oikeastaan ap kiihottuu siitä, että vaimo on uskoton ja on muiden miesten seksileluna. Mitään tunnesidettä ei parneriin saisi olla ja alistusta lisää se, että mies seuraa vieressä. Vähän kuin välillinen raiskaus.
Tai sitten voisi ajatella, että vaimo saa vaihtelua luvan kanssa. Ihan miten asiaan suhtautuu.
Tuo on yleinen fantasia niin miehillä kuin naisillakin. Samoin on kolmen kimppa tai pettäminen. Sallittu pettäminen voi mennä naisella harkintaankin, vaikka on kuinka kunnollinen jos kerran sängyssä olette kokeilevia. Ei ehkä halua sitä heti kokeilla, mutta ajatus voi kypsyä vuosien saatossa ja vanhempana ja rohkeampana voi lähteä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin minä olen valmis suostumaan, että vaimo on tyytyväinen? Siihen, että vaimo tietää fantasioistani. En toivo häneltä mitään muuta.
Jos fetissi on vastenmielinen jo ajatuksena vaimolle, niin en pyydä häneltä millinkään elettä sen suuntaan, en todellakaan. Haluaisin vain, että hän tietää siitä.
Ja mitä tarkoitat sivusta seuraamisella? Oletko lukenut mitä olen sanonut vai kirjoititko vahingossa väärään ketjuun?
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleinen fantasia niin miehillä kuin naisillakin. Samoin on kolmen kimppa tai pettäminen. Sallittu pettäminen voi mennä naisella harkintaankin, vaikka on kuinka kunnollinen jos kerran sängyssä olette kokeilevia. Ei ehkä halua sitä heti kokeilla, mutta ajatus voi kypsyä vuosien saatossa ja vanhempana ja rohkeampana voi lähteä kokeilemaan.
En oo ennen tajunnut miten yleistä tämä ilmeisesti on. Miehelläni on sama fantasia, mutta en ole edes oikein ottanut sitä tosissani tähän asti. Pitääpä kysellä miten hän haluaisi sitä toteuttaa
Itse olisin vain innoissani jos miehelläni olisi tämmöinen fetissi. :D En varmaan panisi ketään muuta, mutta leikkisin kyllä mukana muulla tavoin!