Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jouluvalmistelut jo aloitettu?

Vierailija
14.07.2017 |

Itse odotan jo innolla syksyä ja pimeyttä. Saa laittaa kynttilät palamaan ja juoda glögiä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kinkun laitoin jo uuniin.

Vierailija
2/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa on. Eilen kävin mökiltä kauppa-asioilla ja poikkesin matkalla kierrätyskeskuksessa, josta matkaan tarttui valurautainen kuusenjalka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aattelin jotain lahjoja jo alkaa hankkimaan. :) 

Vierailija
4/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloitettu. Joulusaunan vasta on jo kuivatettu.

Vierailija
5/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Mä olen innoissani kerännyt veskipaprurullia jo jouluaskarteluihin. Niistä tulee tänä vuonna tyylikkäitä. Oikeesti tulee! :D

Kynttilöitä mä polttelen ympärivuoden. Ne on parhaita valonlähteitä kesäyössäkin. Nytkin.

Vierailija
6/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä mä polttelen ympärivuoden. Ne on parhaita valonlähteitä kesäyössäkin. Nytkin.

Muistakaamme mitä kävi Juhani Palmulle kun kynttilöitä poltti....

Vierailija
7/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun viettää tänä vuonna oikein ihanan ja täydellisen joulun.<3  En malta odottaa! Ajattelin leipoa ja nautiskella. 

Vierailija
8/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaamme mitä kävi Juhani Palmulle kun kynttilöitä poltti....

No ei muistella

Vierailija
9/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisvuoden koristeet pitäisi vain poistaa ja ripustaa uudelleen, niin avot! 

Vierailija
10/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikin on jo valmiina olohuoneen nurkassa ei sitä ei tarvitsekaan enää viedä ulos.

Vierailija
11/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Jos ei juhannuspäivänä ole joulu kunnossa, olen huono perheenäiti.

Kinkkupossu on valittu ja nimetty luomutilalla, lahjalista excelillä ja valmiit paketit värikoodattu laatikoihin. Joulukuusi tilattu luomumetsurilta. Koristeet lajiteltu vuosirasioihin ja päivitetty tämän kevään askartelutuotoksilla. Koristeluille on pisteytysjärjestelmä takaamassa sen, että uusimmat, nostalgisimmat ja rakastetuimmat ovat taatusti esillä ja vähäisiin pisteisiin jäävät pääsevät kierrätykseen vuorovuodellaan. Mies tuossa rakentelee jouluvaloja nukkekotiin, mikrokolvi oli hinnakas hankinta mutta ehdottomasti sen väärti tuohon puuhaan. Juotokset tehdään isovanhempien tinaisista kihlasormuksista niin tulee lämmin perheyhteys. 

Oletteko te muut jo alkaneet leikellä, maalata ja kähertää serpentiinejä vapuksi?

Vierailija
12/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tänään ostin ekan joululahjan ja joulukorttitarvikkeet on jo kaapissa. Ajattelin väkertää kortit loman aikana.

Vierailija
13/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo virittelen ens kesän hääkeskusteluja. Että lapsettomia vai ei.

Vierailija
14/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli ihan paras fiilis kun tajusin, että eka kerta kun voidaan olla miehen ja lapsen kanssa vaan kotona ja viettää omaa joulua 😁

Ettei siis tarvitse mennä anoppilaan tms pönöttämään.

Vierailija
15/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion ekaa kertaa viettää joulua jalat oman pöydän alla. Ihana ajatella niin... Käyn vanhempien luona syöpöttelemässä ja sitten joululomaa vietän kotona rentoutuen ihan miten itse vain haluan. Ihanaa...

Vierailija
16/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valmistelut aloitettu: tänään tuli nettikaupan paketti, jossa ensimmäiset joululahjat! Ostan aina suurimman osan joululahjoista pitkin vuotta niin joulukuussa ei mene enää rahaa lahjoihin ja samalla rahalla saa parempaa. Nämä tänään saapuneet lahjat olivat kaksi upeaa Marimekon kylpypyyhettä ja gourmet valurautainen gratiinivuoka. Gratiinivuoan saaja on päätetty, mutta kylpypyyhkeet ovat vielä harkinnassa.

En ole muuten mitenkään järjestelmällinen, mutta joululahjoista pidän kirjaa ( etten anna aina samoja), esim. pussilakanat korkeintaan joka kolmas vuosi jne. Joulu on ihan parasta koko vuodessä!

Vierailija
17/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän tällainen Matti myöhäinen kun aloitan jouluvalmistelut aina vasta syyskuussa.

Vierailija
18/19 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Kaksi joululahjaa ostettu:-)

Vierailija
19/19 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos on tämän vuoden osalta aloitettu?