Otsan rypyt jo kaksikymppisenä, muita?
Olin 20-vuotias kun huomasin kaksi poikittaista vaakajuonnetta otsallani. Nyt olen 27-vuotias ja rypyt vain syvenee.. Ajattelin kokeilla botoxia, mutta pelkään että se laskee silmäluomiani.
Kommentit (41)
Mulla on ilmejuonteet otsassa, eli et ole ainoa. :)
N20
Kakskymppisenä oli jo ja syynä kuulema puhtaasti stressi lääkärin mukaan, kun kerran kysyin mistä voisi johtua.
Ruokavalio myös vaikuttaa, kuulema sokeri tuo rypyt pahiten esiin nuorillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on tapana koko ajan nostaa kulmia. Näyttää typerältä ja tekee hirveät rypyt.
entä jos on raskaat luomet ja on pakko???
Miten niin on pakko? Sitäpaitsi, kyllä se yhtä typerältä näyttää ja ryppyjä aiheuttaa, teki sen mistä syystä tahansa. Ei ne teidän silmät sillä yhtään isommilta näytä, oikeasti.
Minulla on ollut otsarypyt jo alle 20-vuotiaasta ja eiku syvenee! Botoxia voisi kokeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on tapana koko ajan nostaa kulmia. Näyttää typerältä ja tekee hirveät rypyt.
Miten niin on pakko? Sitäpaitsi, kyllä se yhtä typerältä näyttää ja ryppyjä aiheuttaa, teki sen mistä syystä tahansa. Ei ne teidän silmät sillä yhtään isommilta näytä, oikeasti.
Näyttää paremmalta.
Otsarypyt on kauniimmat kuin sileä vahanaama.
Otsarypyt on paljon kauniimpi kuin korkea rypytön otsa, josta voisi syödä vaikka päivän ruoka-annoksen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää paremmalta.
Jos sun mielestä ryppyinen otsa kauniista, niin mikäpä siinä sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää paremmalta.
Jos sun mielestä ryppyinen otsa kauniista, niin mikäpä siinä sitten!
Ei se vaikuta ulkonäköön.
OTsarypythän ovat kauniit. Ole ylpeä niistä :) ne kertovat että olet päässyt pitkälle elämässä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 38-vuotias ja mulla ei oo ryppyjä, johtuuko siitä etten ole koskaan meikannut?
Olin väärässä, kuvittelin rypyttömyyteni johtuvan siitä, etten meikkaa. Ryppyjen sikaan mulla on raskaat luomet, toinen raskaampi toista, ei kiva.
Olen 50 ja otsassa vain hennot vaakaviivat, silmäkulmissa samoin. Olen n. 10 kg ylipainoinen, se varmaan vaikuttaa. Ehkä ap olet kovin laiha, tai tupakoit, tai ihosi on kovin kuiva, tai tosiaan ilmeilet?
Sen takia vaihdoin naiseni nuorempaan
Vierailija kirjoitti:
Otsarypyt on paljon kauniimpi kuin korkea rypytön otsa, josta voisi syödä vaikka päivän ruoka-annoksen :D
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä masennuin täysin, kun tajusin että otsarypyt alkaa tekemään tuloaan näin hieman päälle parikymppisenä. Huoh nyt ei sitten ainakaan ole mahdollisuutta löytää tyttöystävää
Facepalm.
Vierailija kirjoitti:
Se joka väittää että meikki tekee ryppyjä taisi tilata meikkinsä kiinasta :) minun iho on semmoinen pehmeä vauvanpylly kun käytän kalliita kosmetologin meikkejä.
Aasiassahan juuri tuotetaan todella laadukkaita ihonhoitotuotteita. En kyllä tiedä Kiinasta mutta ainakin korealainen ja japanilainen kosmetiikka ovat tunnettuja hyvästä laadustaan ja aasialaiset naiset nuorekkaasta ihostaan.