Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No harmistuinko nyt ihan turhaan :(

Vierailija
14.07.2017 |

Olimme tekemässä remonttia illan ja miehellä tietysti kova nälkä kotiin tullessa. Jääkaapissa oli eilen tehtyä kanakeittoa. Mies kysyi että olisiko jotain muuta kun ei kelvannut enää. Ostin eilen kaupasta hampurilaisaineita,kun muistin että mies pohti että voisi tehdä joku päivä hamppareita. No, ehdotin että teen hampurilaisia ja sämpylät itse kun aiemmat valmissämpylät on olleet muka hirveitä. Päästiin kotiin ja otin ja sämpylätaikinaan aineet esille ja mies sanoi että hae kaupasta niin tulee nopeammin. Lähdin sitten kauppaan hakemaan sämpylöitä ja matkalla mies soittaa, että haetko sittenkin hesestä jonkun aterian ja isompana ja mitä juomaa ja ota paprikamajoneesiakin jne jne jne. Auto ympäri ja lähimpään heseen. Hesessä hirveä häslinki ja jouduin jonottamaan aika kauan. Unohdin sitten kassalla sen paprikamajoneesin. Äkkiä kotiin ja miehelle ruokaa. Sitten alkaakin huuto että etkö sitten ottanu sitä paprikamajoneesia, pyysin kahta asiaa etkä voinu niitä molempia muistaa! Ei kiitosta, ei mitään. Pelkkä moittimista ja sättimistä kun yksi vitun majoneesi unohtui enkä edes ketsuppia pyytänyt. Mulle tuli kerta kaikkiaan niin surkea olo ja paha mieli että menin yläkertaan itkemään. Mies tuli hetken päästä katsomaan että mitä sä täällä nyt nyhjötät, ei tollasesta voi itkee. No minäpä itkin. Vieläkin harmittaa, ei ole edes anteeksi pyytänyt, sanoi vaan että älä nyt tommosesta vollota. Raskaushormoonit varmaan vaikuttaa myös mutta kyllä tosta nyt mielensä pahottaa, vai pahoittaako? Tuntuu ihan typerältä itkeä tollaisesta pikku asiasta, niinkuin mieskin sanoi sen jälkeen kun huusi ja haukkui pää punaisena tuosta. Harmittaa. Anteeksi avautuminen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpas lapsellesi isän valinnu ...

Vierailija
2/6 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo remontointi stressaavaa hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sinun mies kuulosta oikein normaalilta mutta mitä ihmettä sinäkään hyppäät tuollaisen pillin mukaan !? Seuraavalla kerralla tarjoat sitä kanakeittoa ja jos ei kelpaa niin kehittää itse eväät mitkä kelpaa. Nyt vähän itsekunnioitusta Nainen!

Vierailija
4/6 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jääkaapissa oleva ruoka kelpaa niin herra on hyvä ja menee itse heseen hakemaan sapuskansa.

Vierailija
5/6 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkäinen mies sanoo asioita joita ei tarkoittanut ymmärrettäväksi noin. Olet kuitenkin oikeutettu tuntemaan , sikamaista minunkin mielestä tuollainen, ois ite hakenut Hese ruokansa saat**a.

Lopputulos: Pidä kotona kunnon äijäruokaa esim pyttipannua pakkasessa , kananmunia tai jotain mistä tiedät että pysyy ukko maha täysinäisenä ja tyytyväisenä.

Tai sit neuvottelet uudelleen et ukko hoitaa itse omat safka ainekset.

Vierailija
6/6 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiastahan tuo paha mieli tuli, ehkä myös ne hormonit tekee sinut herkemmäksi, remontti miehesi kärkkäämmäksi. Onneksi mokoma oli edes syömättä moisen sättimisen jälkeen. Kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä