Otsan rypyt jo kaksikymppisenä, muita?
Olin 20-vuotias kun huomasin kaksi poikittaista vaakajuonnetta otsallani. Nyt olen 27-vuotias ja rypyt vain syvenee.. Ajattelin kokeilla botoxia, mutta pelkään että se laskee silmäluomiani.
Kommentit (41)
Mä oon 38-vuotias ja mulla ei oo ryppyjä, johtuuko siitä etten ole koskaan meikannut?
Ei ole mitään tutkimustuloksia botoxin pitkäaikaisvaikutuksista!
On mullakin 2 otsaryppyä ja poikaystävällä myös. Ollaan molemmat 22v ja ihan babyface molemmat :D
SE on totta, että meikki voi jopa ehkäistä ryppyjä. Jos kosmetiikka on laadukasta ja hyvää.
Otsarypyt on ihan perus. Voi olla 20-vuotiaalla tai 60-vuotiaalla ei mitään väliä. Ei ne kerro nuoruudesta tai vanhuudesta. Älkää stressatko liikaa antakaa kehon olla!
Oon 20v ja otsaryppyjä löytyy. Näytän kyllä ihan ikäiseltäni ei kiinnosta mitkään rypyt.
Itse kyllä masennuin täysin, kun tajusin että otsarypyt alkaa tekemään tuloaan näin hieman päälle parikymppisenä. Huoh nyt ei sitten ainakaan ole mahdollisuutta löytää tyttöystävää
Mulla oli kanssa jo 25v otsassa ryppy, nyt 36 on jo aika ikävää .. oon kanssa miettinyt botoxia mutta en myöskään halua roikkuvia luomia. En kyllä tiedä tulisiko sellaisia. Mulla vaikuttaa perimä ja liiallinen auringonpalvonta teinistä alkaen. En usko että meikillä, rasvoilla tai muulla on kamalasti vaikutusta. Nyt tuntuu että muutamana viime vuonna oon rypistynyt ihan kiihtyneenä tahdilla, syynä varmaan kova stressi ja valvominen. No, muuten pidän kyllä ulkonäöstäni ihan sopivasti ja johan Mä alan lähestyä neljääkymppiä, mutta mielestäni näytön vanhemmalta kuin miltä tuntuu.
Ja sinä nuori mies edellä, ei otsarypyt estä tyttöystävän saamista. Mä oon miettinyt ettei niihin varmaan muut edes kiinnitä huomiota, enkä Mä juuri katsele muiden ryppyjä, vain oma naama harmittaa :)
Se joka väittää että meikki tekee ryppyjä taisi tilata meikkinsä kiinasta :) minun iho on semmoinen pehmeä vauvanpylly kun käytän kalliita kosmetologin meikkejä.
Katso susanna lainetta, onhan silläkin ja se on kaunis nainen silti.
Ei ole otsaryppyjä ja olen sentään jo 7-kymppinen. No ei kyllä ole pahemmin muitakaan ryppyjä ( ne geenit). 😁
Lopettakaa tuo lapsellinen tyypistä vinkuminen, ihan oikeasti. Niitä tulee kaikille kun elää tarpeeksi kauan. Ja ihan alkaa kaksikymppisenä muodostua ryppyjä otsaan ja silmäkulmiin pikkuhiljaa. Sitä kutsutaan myös aikuisuudeksi ettei näytä naamalta enää pikkulapselta. Ja ne boroxit muuten tekee naamasta vahamaisen ja omituisen näköisen että siitä vaan jos haluaa näyttää kunmajaiselta. Niitä joutuu ottamaan myös usein ja säännöllisesti, jolloin pian alkaa muistuttamaan kauhukabinetin vahanukkea. Kunpikobok kivempi, normaali ryppyotsa vai kummajainen?
ei botox rumenna vaan kaunistaa ja lopulta ei tarvitse bistoksia enää ottaa niin usein
Otsa- ja sibeliusjuonteet ovat luonne- , ei ikäkysymys. Niitä voi estää ja niistä voi oppia pois.
Jos vaan ihosi kestää, teippaa otsan alue leveällä kirurginteipillä yön ajaksi. Pidemmällä tähtäyksellä: opettele olemaan ilmeilemättä!
Joillakin on tapana koko ajan nostaa kulmia. Näyttää typerältä ja tekee hirveät rypyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin 20-vuotias kun huomasin kaksi poikittaista vaakajuonnetta otsallani. Nyt olen 27-vuotias ja rypyt vain syvenee.. Ajattelin kokeilla botoxia, mutta pelkään että se laskee silmäluomiani.
Ei ne ole ryppyjä vaan ilmejuonteita. Ne tulee siitä kun ihminen käyttää kasvojaan ilmeisiin.
Iho on vain pintaa. Nyt viisikymppisenä on jokaisella jo jossain ryppyjä :)