Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SINÄ keski-ikäinen tai sen ylittänyt nainen, miksi katsot moottoripyöräilijää kuin spitaalista?

Vierailija
14.07.2017 |

Aivan uskomatonta! Viikko taas reissattu ristiin rastiin moottoripyörillä ja joka ikisellä huoltoasemalla, hotellilla, kaupalla jne. on näitä helvetin mammoja tuijottamassa pahalla silmällä kun liikkuu ajovarusteet päällä.

Anteeksi vain, mutta en voi ajaa hellemekossa tukka kauniisti letitettynä tuota pyörää, toki tekisin niin jos se olisi vaihtoehtona. Eli tuijottamisesi ja halveksuntasi on täysin hyödytöntä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motoristit ällöttävät. Se hien lemu sen nahkapuvun alta, yöks.

Kuka sanoi että ap:lla on nahkapuku?

Vierailija
22/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte rikollisia jengiläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju taas todisti miten typeriä ja tietämättömiä suurin osa ihmisistä on.

Asia nro 1: voin 100% varmuudella sanoa että en ole koskaan "huudattanut" pyörääni kenenkään ikkunan alla puoliltaöin, olen silloin nukkumassa.

2: En käyttäydy provosoivasti, en melua, öykkäröi, roskaa tai tee mitään muutakaan ihmeellistä.

3: Olen aivan tavallinen kouluikäisten lasten äiti, josta et ikinä siviilit päällä uskoisi että kesällä harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily.

4: Et koskaan ole "pelastanut" minua liikenteessä, koska voisin vaikka vannoa että yleisesti ottaen moottoripyöräilijät noudattaa huomattavasti paremmin liikennesääntöjä kuin autoilijat.

Onko tämä sama kuin mustalaisten kanssa, kymmenestä se 1 öykkäri pilaa lopun 9 maineen?

No älkää huoliko, kohta se on talvi taas.

No kivat sulle. Mutta vähän helkkarin moni HUUDATTAA ÖISIN NIITÄ MUNANJATKEITA. Tämän tietää ihan oikeasti ihan kaikki. Esim. kaikki jotka asuu alle kilometrin päässä esim. kehäykkösestä tietää millainen apinalaumojen ralli noilla teillä öisin on. Tai jos asuu kävelymatkan päässä bensa-asemalta. Jne jne jne.

Kerroppa kavereillesi että lopettaa sen jos ei kestä muutamaa murhaavaa katsetta.

ps toi perustelu "kun mä en niin ei kukaan muukaan" alkaa olla pikkasen nolommasta päästä...

Vierailija
24/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju taas todisti miten typeriä ja tietämättömiä suurin osa ihmisistä on.

Asia nro 1: voin 100% varmuudella sanoa että en ole koskaan "huudattanut" pyörääni kenenkään ikkunan alla puoliltaöin, olen silloin nukkumassa.

2: En käyttäydy provosoivasti, en melua, öykkäröi, roskaa tai tee mitään muutakaan ihmeellistä.

3: Olen aivan tavallinen kouluikäisten lasten äiti, josta et ikinä siviilit päällä uskoisi että kesällä harrastuksiin kuuluu moottoripyöräily.

4: Et koskaan ole "pelastanut" minua liikenteessä, koska voisin vaikka vannoa että yleisesti ottaen moottoripyöräilijät noudattaa huomattavasti paremmin liikennesääntöjä kuin autoilijat.

Onko tämä sama kuin mustalaisten kanssa, kymmenestä se 1 öykkäri pilaa lopun 9 maineen?

No älkää huoliko, kohta se on talvi taas.

On kuule ihan kokemukseen perustuvaa. Tuossa juuri tehtiin 1000km lenkki keskisuomessa, ja jokaikinen motoristi joka vastaan tuli/ohi meni, rikkoi liikennesääntöjä. Ohittelivat ohituskieltoalueella, ajoivat rinnakkain, ylinopeutta ajoi joka ikinen, suurimmalla osalla meteli sattui korviin auton sisäänkin, jne jne. Turha selittää vastaan kun totuus näkyy kun päänsä ulos pistää (eikä tarvitse itseasiassa tehdä sitäkään, kun se meteli ja uhalla talojen kohdalla kaasuttelu kuuluu tänne sisälle asti).