Omasp opiskelija
Minulla on omasp pankissa ollut tili joitain vuosia jonka avasin aikanaan kesätyö-/tukirahoja varten alle 18 vuotiaana. Tilin yhteydessä on visa electron kortti ollut ja ei mitään maksuja tilistä tai kortista.
Nyt olen 22 vuotias korkeakouluopiskelija ja olen kuullut, että 90 opintopisteen ylittänyt opiskelija voisi hankkia ihan "oikean" visa kortin. Ongelma on nyt se, että verkkopankista pystyn tekemään hakemuksen kyllä, mutta missään ei ole tietoa maksaako ko. kortti opiskelijalle jotain kuukausimaksua Omasp pankissa?
Löydän hinnaston kyllä, mutta siellä myös esim. electron kortti maksaa 5€/kk mutta minulle ei maksa mitään. Ja mitään opiskelija/nuoriso etujuttuja en löydä mistään koko pankin sivuilta.
Onko täällä jotain opiskelijaa jolla on Omasp pankissa tili, tietääkö miten nämä menee?
Kommentit (4)
Nettisivuilla on chatti, josta voi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, on vain valkoisena ja ei tule mitään ruutuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, on vain valkoisena ja ei tule mitään ruutuun.
Ap
Kokeile toisella laitteella tai selaimella tai uudelleen hetken kuluttua. Kyllä minulla ainakin näkyi toimivan. Minä olen tuolta saanut vastauksia ihan hyvin.
Up tietääkö kukaan? En viitsisi soittaa kalliiseen palvelupuhelimeen tämän takia.
Ap