Red flack?
Juttelin tyypin kanssa ja alkuun tuntui niin kivalta. Tämä: kaikki exät ja niitten kaverit olleet narsisteja. Kaikissa eksissä 40 vuoden ajalla narsismi ja jokin vika. Hänelle kuulemma osuu vaan sellasia. Hän ei saa tavata lapsiaan, lapset ei halua tavata häntä. Tämäkin eksien manipuloinnin tulos. Eksiä useampi.
Mulla soi hälärit, vaikka tyyppi on muuten mielenkiintoinen ja katseenkestävä.
Kommentit (10)
Kirjoita ny vaan suomeksi jos rallienglanti ei onnistu. Se on flag.
Vierailija kirjoitti:
Onko. Mistä tiedät. Oletko joku Akateemisesti koulutettu nero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko. Mistä tiedät. Oletko joku Akateemisesti koulutettu nero.
Se muuten lausutaan Fläg. Ihan tiedoksi sinulle.
Itselle on ehdoton ei aina jos tapailukumppani (mun tapauksessa nainen) jauhaa kuinka kaikki eksät ovat olleet aivan kauheita. Siihen vielä jos sukulaisetkin on kaikki kauheita, niin hyvästi. Vika on todennäköisesti hänessä itsessään. Muutenkaan eksien älytön rienaaminen ei sytytä. Jos tekee sitä muiden kohdalla, tekisi sitä takuulla mun mun suhteen.
Se että uudelle tuttavuudelle haukkuu kaikki eksät, on hälyyttävää. Itsessä tässä ihmisessä ei varmaan ole mitään vikaa. Yleensä näin aloittaa keskustelut narsistisia piirteitä omaava ihminen. Kerää sympatiaa näin!
Älä haksahda!
Punainen täppä vaan tälläiselle käytökselle!
Ei jatkoon!
Flack on ilmatorjuntatuli. Flag on lippu.
Niin siis oliko se red flack tässä nyt se, että epäilet olevasi itsekin narsissi kun hänelle sellaiset vaan aina sattuu kohdalle?
Flag.