Mikä avuksi, kun kissa herättää joka aamu klo 4-5?
9kk ikäinen pentu on keväästä alkaen herättänyt meidät joka ikinen aamu klo 4-5 välillä. Haluaa ruokaa, vaikka illalla syötetty hyvin klo 22 aikoihin. Syötyään jatkaa kovaäänistä maukumista, eikä miehen kanssa pystytä enää nukkumaan. Lapsia ääni ei onneksi useinkaan herätä. Makuuhuoneen oven laittaminen kiinni ei auta. Silloin raapii ovea ja maukuu entistä kovemmin. Väsymys alkaa olla jo niin kova, etten jaksa kohta enää.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jouduin luopumaan kissasta,kun se teki tuota:( Osasi vielä avata makkarin ovenkin. Onneksi mun vanhemmat otti sen,koska se oli mun tyttärelle tosi rakas kissa. Mutta ei tosiaan voitu pitää,kun herätti tyttärenkin 4-5 aikaan.
Tämmöset ihmispaskat saa mut aina oksentamaan. Kun ollaan niin avuttomia, laiskoja ja lyhytpinnaisia, että kaikki ongelmat laitetaan sen kissan syyksi. Laittakaa makkarin kahva väärinpäin, niin ei saa ovea auki. Kissa kyllä luovuttaa muutaman päivän jälkeen. Ja aamuyön naukumiset saa loppumaan päästämällä kissan makkariin nukkumaan. Se kaipaa laumaansa hemmetin torspo.
On se aina helppoa tulla haukkumaan toista tänne,kun ei sen enempää taustoja tiedä. Ihmispaska olet itse.
Jos joku käy yöpissalla kipatkoon kuivaraksuja sen kuppiin valmiiksi.