Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi, kun kissa herättää joka aamu klo 4-5?

Vierailija
13.07.2017 |

9kk ikäinen pentu on keväästä alkaen herättänyt meidät joka ikinen aamu klo 4-5 välillä. Haluaa ruokaa, vaikka illalla syötetty hyvin klo 22 aikoihin. Syötyään jatkaa kovaäänistä maukumista, eikä miehen kanssa pystytä enää nukkumaan. Lapsia ääni ei onneksi useinkaan herätä. Makuuhuoneen oven laittaminen kiinni ei auta. Silloin raapii ovea ja maukuu entistä kovemmin. Väsymys alkaa olla jo niin kova, etten jaksa kohta enää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että kissa on leikattu kolli.

Vierailija
2/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun kissa niin ei tule enää aamusta naukumaan. Itse tein näin parina aamuna kun miesystävän kissat tulivat herättämään klo 5 joka-aamu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkuun kissa niin ei tule enää aamusta naukumaan. Itse tein näin parina aamuna kun miesystävän kissat tulivat herättämään klo 5 joka-aamu.

Joillekin tehoaa jo sähinä ja pois ajaminen.

Vierailija
4/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah,ja jälleen kerran syy miksi kissaa en ikinä hanki. Kaikki,varsinkin sisäkissat täysiä mielipuolia. Yhtään täysjärkistä sisäkissaa en oo elämäni aikana nähny,ja se on fakta se.

Vierailija
5/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kisu aina herättää kesäisin tosi aikaisin, heti kun alkaa olla valoisaa. Ainoa mikä edes vähäsen auttaa on kunnon väsytysleikit juuri ennen kuin itse käytte nukkumaan. Siis niin että kissa ei kerta kaikkiaan jaksa enää yhtään, älypelejä voi myös kokeilla esim. piilottaa raksuja tai laittaa ne päistä taitellun vessapaperihylsyn sisään.

Ei kannata vasiten nousta kisua ruokkimaan aamulla tai se oppii että kun huutaa aamulla niin saa ruokaa.

Vierailija
6/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu koskaan, yrittäkää tottua. T. Leikatun 8v kollin omistaja. Talvella nukkuu hyvin, valoisalla mouruaa aina ulos eikä mitenkään vienosti.

Vierailija
7/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun? Siis kylpyhuoneen suihkutilaan ja ovi kiinni vai niinkuin vesi päälle ja suihkuun suihkuun?

Vierailija
8/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin luopumaan kissasta,kun se teki tuota:( Osasi vielä avata makkarin ovenkin. Onneksi mun vanhemmat otti sen,koska se oli mun tyttärelle tosi rakas kissa. Mutta ei tosiaan voitu pitää,kun herätti tyttärenkin 4-5 aikaan.

Vierailija
9/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovi kiinni vaan ja korvatulpat. Oppii ettei tule ruokaa niin aikaisin. Voi myös suihkauttaa kukkienkastelupullolla oven raosta ja sihahtaa. Oppii kyllä ☺️

Vierailija
10/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille enemmän ruokaa jota voi syödä pitkin yötä.

Vierailija
11/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasta voi tehdä rukkaset.

Vierailija
12/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalla saa ja pitää olla kokoajan kuivamuonaa tarjolla.

Korvatulpat voisi toimia.

Älä ainakaan huomio mitenkään tuota maukumista, niin voi loppua siihen, kun tajuaa että silloin ei mitään tapahdu.

Vierailija
13/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan illalla viimeisenä ruokana aina proteiinia, seitä, katkoja, sydäntä jne. Pitää nälän parhaiten aamuun asti.

Vierailija
14/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa sille kaveri.

Vierailija
15/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppii kyllä, saattaa vaatia jonkin aikaa. Se ei ymmärrä ihmisen unentarvetta ja tahtoisi kivaa seuraa.

Kuulosuojaimia saa rautakaupasta. Ruokakippo täyteen illalla, niin ei ole perusteita herättää - olet vain sitkeämpi kuin se pikku mouruaja.

Vierailija
16/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tätä siis tiedossa jatkossakin ainakin aina kesäisin, kun valoisaa. Huoh! Kissallemme ei kelpaa kuivaruoka ollenkaan, joten yöksi ei voi ruokaa jättää, ettei pilaannu. Täytyy kokeilla leikittää vieläkin enemmän ja suihkepullo pitää ottaa käyttöön. Kiitos neuvoista! En olisi ikinä uskonut, että elämä kissan kanssa on tällaista.

Vierailija
17/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin luopumaan kissasta,kun se teki tuota:( Osasi vielä avata makkarin ovenkin. Onneksi mun vanhemmat otti sen,koska se oli mun tyttärelle tosi rakas kissa. Mutta ei tosiaan voitu pitää,kun herätti tyttärenkin 4-5 aikaan.

Tämmöset ihmispaskat saa mut aina oksentamaan. Kun ollaan niin avuttomia, laiskoja ja lyhytpinnaisia, että kaikki ongelmat laitetaan sen kissan syyksi. Laittakaa makkarin kahva väärinpäin, niin ei saa ovea auki. Kissa kyllä luovuttaa muutaman päivän jälkeen. Ja aamuyön naukumiset saa loppumaan päästämällä kissan makkariin nukkumaan. Se kaipaa laumaansa hemmetin torspo.

Vierailija
18/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat on joka yö käytössä, mutta eivät auta mitään. Ap

Vierailija
19/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös suunnilleen samanikäinen leikattu kollikissa myös. Tulee herättämään hyppimällä sänkyyn ja pentuna nakersi varpaita ja söi hiuksia. Nyt vaan ainakun näin tapahtuu nousen ylös ja viskaan kissan pois makuuhuoneesta ja se kyllä auttaa.

Voisiko oveen laittaa esim. jotain sitruunaa tms. mitä kissat vieroksuu ettei raapisi? Meillä on ollut myös vesisuihkepullo käytössä eli sillä vaan truutaset joka kerta naamaan kun aloittaa tuon ja toistat sitä jonkun aikaa. Ja joku sanoikin että ei ainakaan kannata antaa sitä ruokaa silloin aamuyöstä, vaan kun itse aamulla normaalisti herää.

Toinen kissakaveri ja tuo kissan väsyttäminen illalla voisi myös tepsiä.

Vierailija
20/42 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niitä kissoja pitää olla kaksi. Riehuvat keskenään. Ruokaa pitää olla esillä koko yön. Se on pentu ja syö kokoajan ja useissa erissä.

Yksi kissa kaipaa seuraa ja kyllä meilläkin ne on hereillä mutta niillä on omat jutut.

Meillä kolme kissaa ja nukun milloin haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi