Mitä ajattelet ihmisestä, joka tosissaan seuraa ns. julkkiksia ja iltajaskan hömppäuutisia?
Itse en kestä lähipiiriini sellaisia ihmisiä, jotka jollain tavoin ihannoivat "julkkiksia". Ketä kiinnostaa jonkun tissit medialle näyttäneen aka julkkiksen kännitoilailu?
En myöskään jaksaisi kuunnella höpötyksiä iltajaskan mukamas uutisista, eli suoraan vauva.fi:istä tai hömppälehdestä poimituista tarinoista, joita syötetään kansalle aivopieruna ja hyväuskoiset uskoo.
Toimiiko näin yksinkertainen ihminen, vai vaan tylsistynyt ihminen?
Muuta käypää selitystä en ole keksinyt, mutta suosittelisin seuraamaan oikeita uutisia ja tiirailemaan asioita vähän isommissa spekseissä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ovat jollakin tavalla yksinkertaisia ihmisiä. Ei sillä, varmaan onnellisempia kuin minä, joka ajattelen liikaa.
Tähän pystyn täysin samaistumaan, sillä itsekin ajattelen liikaa. Samalla ihmisten yksinkertaisuus ärsyttää suunnattomasti. Jos se nyt sitä on.
Muita mielipiteitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ovat jollakin tavalla yksinkertaisia ihmisiä. Ei sillä, varmaan onnellisempia kuin minä, joka ajattelen liikaa.
Lol. Roikut sitten kuitenkin tällä puheenaiheiden kaatopaikalla sen sijaan, että tekisit jotain merkityksellistä.
Vastaavia henkilöitä on tällä palstalla arvioni mukaan 98 prosenttia.
Ei päivää, ettei joku siteeraisi roskalehtiä.
WT.
Ylipäätänsä noiden julkkisten tunnistaminen (muut kuin matti nykänen, tuksu) on jo aikamoista WT meininkiä. En haluaisi olla tekemisissä ihmisten kanssa joita vähänkään kiinnostaa tommosten julkkisten touhut.
Ketään julkkista en ihannoi mutta luen kyllä "hömppäuutisia". Mutta ei se estä minua lukemasta myös ihan "oikeitakin" uutisia.