Päädyt päähenkilön paikalle viimeiseksi lukemaasi kirjaan, miten selviydyt? Vai selviydytkö ollenkaan?
Kommentit (33)
Heh. Luin viimeksi Anna-Leena Härkösen "Kaikki oikein" (eipä ollut hääppönen muuten). Kertoo lotossa voittavast apariskunnasta. Selviytyisin kyllä lottovoittajana hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Heh. Luin viimeksi Anna-Leena Härkösen "Kaikki oikein" (eipä ollut hääppönen muuten). Kertoo lotossa voittavast apariskunnasta. Selviytyisin kyllä lottovoittajana hyvin :)
Kirjan loppuhan jäi avoimeksi, oman tulkinnan varaan.
Mä luin viimeksi Undlmahommissa kirjan. Päähenkilöt ovat todellisia ihmisiä, unelmahommissaan.
Mielikuvituspoikaystävä :D kuvaa jo muutenkin mun elämää aivan liian hyvin, joten kyllähän tässä pärjäillään.
Olin Isisin vankina on kirjan nimi. Pääsin pakoon ja selviydyin. En tosin ole lukenut kirjaa vielä loppuun,joten en osaa tarkemmin sanoa.
Huh huh. Viimeksi luettu Clare Mackintoshin "Annoin sinun mennä". Rankkaa parisuhdeväkivaltaa ja muutenkin hurja tarina, en ainakaan terveenä olis selvinnyt. (Fyysisesti eikä psyykkisesti)
Kaari Utrion Uhritulet.
En selviäisi. Päähenkilö on kaunis nuori nainen, joka mm. kaapataan himojen takia. Eletään 1200- luvun loppua.
Vaikka ehkä fyysisesti selviäisin, olisin varmaan henkipatto lopuksi.
Kati Tervo ja "Kesäpäiväkirja", joka kuvailee kesänviettoa aviomiehen ja pojan kanssa. Jo ajatus elämisestä Jari Tervon vaimona saa mietteliääksi :) Onneksi Kati näyttäisi olevan melkoinen selviytyjä, mulla taas voisi mennä sukset kunnolla ristiin kirjailija Tervon kera mökillä Teiskossa.
Käyttäjä2628 kirjoitti:
Voisin selvitä, mutta laiskanpuoleinen olen kyllä siihen rooliin.
Hahmo on Ellen Lähde kirjassa Myrkkykeiso (Eppu Nuotio). Mm. martta ja aika touhukas. Mulla on omatkin ikkunat pesemättä, saati että jaksaisin toisten...
Ellen on kuitenkin aika cool martta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjan loppuhan jäi avoimeksi, oman tulkinnan varaan.
Joo. En olisi avannut Karille (päähenkilön alkoholistimies) ovea.
Harry Potter ja liekehtivä pikari. En selviytyisi, koska en osaa taikoa ja kirjassa vielä (ei spoilata) täytyy selviytyä pahoista paikoista.
En voi kertoa koska paljastaisin loppuratkaisun. Nainen junassa on kirja.
Stephen Kingin Dark Tower-sarjan viimeinen osa. Selvisinkö? En spoilaa, mutta pääsin kyllä sinne tornille! Ketkä muut pääsi? No en spoilaa sitäkään. Tuliko pala kurkkuun? Tuli.
Vierailija kirjoitti:
Haha sama! Ottaisin mielelläni 7 miljoonaa ja varmasti käyttäisin ne paremmin kuin tämä alkoholisti pariskunta.
Löisin hiuksillani rahoiksi, mutta varoisin vähän miestäni, eli jonkinlaiset tsäänssit selvitä. Ellen alkaisi poltella liikaa tukkatupakkaa.
Kirja Sofi Oksasen Norma.
The selection - Kiera Cass
Joo selviäisinhän mä. Vaikka en kisaa voittaisi, ja pääsisi kuningattareksi, niin aateliseks (ja hyväosaiseksi) päätyisin. Kelpais.
Deborah Spungenin tyttärestään kirjoittama Nancy. Ei kävisi hyvin, kuolisin :(
George Orwell, Vuonna 1984
Ei hemmetti... Huonosti kävi