Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyt päähenkilön paikalle viimeiseksi lukemaasi kirjaan, miten selviydyt? Vai selviydytkö ollenkaan?

Vierailija
12.07.2017 |

Ja mikä kirja on kyseessä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Orwell, Vuonna 1984

Ei hemmetti... Huonosti kävi

Vierailija
2/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Luin viimeksi Anna-Leena Härkösen "Kaikki oikein" (eipä ollut hääppönen muuten). Kertoo lotossa voittavast apariskunnasta. Selviytyisin kyllä lottovoittajana hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja Viisasten kivi. Joo kylä mä Tylypahkassa pärjäisin!

Vierailija
4/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Luin viimeksi Anna-Leena Härkösen "Kaikki oikein" (eipä ollut hääppönen muuten). Kertoo lotossa voittavast apariskunnasta. Selviytyisin kyllä lottovoittajana hyvin :)

Kirjan loppuhan jäi avoimeksi, oman tulkinnan varaan.

5/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin selvitä, mutta laiskanpuoleinen olen kyllä siihen rooliin.

Hahmo on Ellen Lähde kirjassa Myrkkykeiso (Eppu Nuotio). Mm. martta ja aika touhukas. Mulla on omatkin ikkunat pesemättä, saati että jaksaisin toisten...

Vierailija
6/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin viimeksi Undlmahommissa kirjan. Päähenkilöt ovat todellisia ihmisiä, unelmahommissaan.

Vierailija
7/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituspoikaystävä :D kuvaa jo muutenkin mun elämää aivan liian hyvin, joten kyllähän tässä pärjäillään.

Vierailija
8/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Isisin vankina on kirjan nimi. Pääsin pakoon ja selviydyin. En tosin ole lukenut kirjaa vielä loppuun,joten en osaa tarkemmin sanoa.

Vierailija
9/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Viimeksi luettu Clare Mackintoshin "Annoin sinun mennä". Rankkaa parisuhdeväkivaltaa ja muutenkin hurja tarina, en ainakaan terveenä olis selvinnyt. (Fyysisesti eikä psyykkisesti)

Vierailija
10/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaari Utrion Uhritulet.

En selviäisi. Päähenkilö on kaunis nuori nainen, joka mm. kaapataan himojen takia. Eletään 1200- luvun loppua.

Vaikka ehkä fyysisesti selviäisin, olisin varmaan henkipatto lopuksi.

Vierailija
11/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati Tervo ja "Kesäpäiväkirja", joka kuvailee kesänviettoa aviomiehen ja pojan kanssa. Jo ajatus elämisestä  Jari Tervon vaimona saa mietteliääksi :)  Onneksi Kati näyttäisi olevan melkoinen selviytyjä, mulla taas voisi mennä sukset kunnolla ristiin kirjailija Tervon kera mökillä Teiskossa.

Vierailija
12/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Voisin selvitä, mutta laiskanpuoleinen olen kyllä siihen rooliin.

Hahmo on Ellen Lähde kirjassa Myrkkykeiso (Eppu Nuotio). Mm. martta ja aika touhukas. Mulla on omatkin ikkunat pesemättä, saati että jaksaisin toisten...

Ellen on kuitenkin aika cool martta!

Vierailija
13/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjan loppuhan jäi avoimeksi, oman tulkinnan varaan.

Joo. En olisi avannut Karille (päähenkilön alkoholistimies) ovea.

Vierailija
14/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potter ja liekehtivä pikari. En selviytyisi, koska en osaa taikoa ja kirjassa vielä (ei spoilata) täytyy selviytyä pahoista paikoista.

Vierailija
15/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa koska paljastaisin loppuratkaisun. Nainen junassa on kirja.

Vierailija
16/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingin Dark Tower-sarjan viimeinen osa. Selvisinkö? En spoilaa, mutta pääsin kyllä sinne tornille! Ketkä muut pääsi? No en spoilaa sitäkään. Tuliko pala kurkkuun? Tuli.

Vierailija
17/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha sama! Ottaisin mielelläni 7 miljoonaa ja varmasti käyttäisin ne paremmin kuin tämä alkoholisti pariskunta. 

Vierailija
18/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin hiuksillani rahoiksi, mutta varoisin vähän miestäni, eli jonkinlaiset tsäänssit selvitä. Ellen alkaisi poltella liikaa tukkatupakkaa.

Kirja Sofi Oksasen Norma.

Vierailija
19/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The selection - Kiera Cass

Joo selviäisinhän mä. Vaikka en kisaa voittaisi, ja pääsisi kuningattareksi, niin aateliseks (ja hyväosaiseksi) päätyisin. Kelpais.

Vierailija
20/33 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deborah Spungenin tyttärestään kirjoittama Nancy. Ei kävisi hyvin, kuolisin :(