Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lääke tehosi paniikkihäiriöösi

Vierailija
12.07.2017 |

EIKÄ aiheuttanut kamalasti sivuoireita??

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoh-hoijaa, jälleen väsynyttä lääketeollisuuden salaliittoteoriaa...

Mitä ihmeen salaliittoteoriaa? Mekaniikka on kaikkien halukkaiden mahdollista saada tietoonsa ja se ei kovin monimutkainen ole. Selitän sinulle lyhyesti: Yhdysvalloissa ovat suurimmat lääkemarkkinat ja sieltä käsin operoivat lääketehtaat. Yhdysvaltain sairasvakuutus korvaa lääkityksen vain, jos se on yleisesti hyväksytty sairaus, tai oireyhtymä ja siihen on diagnoosi. Lääkeyhtiöt kehittävät lääkkeitä käytännössä vain näihin, koska kyse on liiketoiminnasta. Sitten kehitetään ENSIN lääke jonka jälkeen tutkitaan mihin se voisi tuurilla tehota. Sen jälkeen joku uusi oireyhtymä virallistetaan ja potilaiden sairasvakuutusyhtiöt maksavat lääkkeet ja voitot päätyvät lääkeyhtiöille. Käsititkö? Mitään salaista tuossa ei ole. Näistä psyykelääkkeiden "vaihtoehtoisista" käyttötarkoituksista olet varmasti itsekin kuullut. Masennuslääkettä tupakoinnin lopettamiseen, psykoosilääkettä unihäiriöön, mielialalääkettä syömishäiriöön jne. Samat yritykset operoivat Suomessa ja kun kerran ovat kehittäneet kalliin lääkkeen, niin sille etsitään käyttötarkoitus vaikka väkisin. Yllättäen nii kauan kuin lääkkeellä on patentti, niin sitä markkinoidaan tehokkaimpana lääkkeenä ikinä. Kun patentti raukeaa, niin markkinoille tulee uusi lääke ja vanhan tehottomuudesta ja jopa vaarallisuudesta puhutaan. Mieti itse moniko tietämäsi ihminen syö vuosikymmen sitten kehumiaan lääkkeitä ja monenko luulet vuosikymmenen päästä syövän nyt kuuminta hottia olevia Voxria sun muita. Diagnoosien määrän Suomessa pystyy ennakoimaan lukemalla vastaavien diagnoosien suhteen muutamaa vuotta aiemmin Yhdysvalloissa. Esim. nyt Suomessa huippunsa saavuttaneen masennusdiagnoosiaallon jälkeen on käynnissä bipolaarisuusdiagnoosit ja yleistyneet ahdistuneisuushäiriöt. Seuraavan "muodin" diagnooseissa/lääkityksissä saat selville katsomalla mikä on tilanne Yhdysvalloissa juuri nyt. Kyseessä on liiketoiminta, ei salaliitto.

Vierailija
62/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dmt auttaa yhden annoksen jälkeen loppuiäksi jos käytät sitä oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zoloft pelasti minun elämäni paniikkikohtauksilta. Samaan aikaan jätin pois kaikki hermostoa kiihottavat aineet, kuten kahvi, tee, cokis, alkoholi.

Alkoholi ei kiihota hermostoa vaan rauhoittaa.

Vierailija
64/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paniikkihäiriö ja niin vaan olen saanut sen elintavoilla kuriin. Välillä stressi pahentaa oloa ja joinain öinä saatan heräillä paniikkeihin.

Ei sokeria, vehnää, kofeiinia, roskaruokaa, alkoholia, tupakkaa jne. Kartan lisäaineita jotka voi puhkaista levottomuutta.

Auttaa

Terveellinen ruoka, joka pitää verensokerin tasaisena.

Hengitysharjoitukset jotka rauhoittaa hermostoa

Liikunta

Altistaminen eli en välttele lähtöä paikkoihin ahdistuksen takia. En ole ikinä kuollut ahdistukseen tai seonnut sen takia vaikka siltä se on joskus tuntunutkin

Mulla paniikkihäiriö oli pahin koskaan kun vieroittauduin bentsoista ja Escitalopramista. Hyi mitä myrkkyjä !

Vierailija
65/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essitalopraami.

Vierailija
66/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paroksetiini.

Vierailija
67/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä kommentit joissa väitetäån että paniikkihäiriötä ei voi lääkkeettömästi hoitaa tai se on sitten joku feikki eikä oikea paniikkihäiriö kuten heillä.

Minä käytin vuosia lääkkeitä. Vuosia! Aloin voida niillä huonommin, tunteet leikkautui jne.

Lopetin ne ja sain hirveimpiä paniikkeja koskaan.

Olen paniikkieni takia joskus joutunut jopa soittamaan ambulanssin kun luulin että kuolen.

Mutta niin vaan nykyään pärjään lääkkeettä, omilla tekniikoillani millä selviän oireideni kanssa ja elintavoilla.

Vierailija
68/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsojen pitkäaikaista käyttöä en suosittele kenellekään. Riippuvuus on todellinen ongelma. Harvakseltaan tai lyhyitä aikoja säännöllisesti otettuna niitä voi ja kannattaa käyttää.

Itselläni 30 Opamixia kestää 10-12 kk, koska oikeasti otan niitä vain harvoin. Olen nähnyt liikaa bentsokoukkuun jääneitä ihmisiä.

T. Paniikkihäiriötä itsekin sairastava psykologi

Vierailija
69/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Yläpeukkuja saa kun joku käyttää lääkkeitä ja alapeukkuja, kun sanoo pärjäävänsä ilman. Onko se jotenkin fantsumpaa sanoa popsivansa Zoloftia?

Vierailija
70/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamit ja xanorit. Jos on pahempi paniikki niin usko, mikään muu lääke ei auta! Kokeiltu on. Ikävä kyllä niitä on hankala saada. Suosittelen heti kääntymään yksityisen lääkärin puoleen.

Vierailija
71/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki koukutu bentsoihin. Olen käyttänyt Diapamia annoksella 5-10 mg vuorokaudessa arkipäivisin pitkiäkin aikoja putkeen ja sitten siirtynyt satunnaiskäyttöön ilman minkäänlaista vieroitusoiretta. Diapamille on ollut resepti jo 15 vuotta ja annostelu on ollut alusta asti sama. Ilman Diapamia en luultavasti kävisi töissä ollenkaan.

Vierailija
72/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

opamox tarvittaessa (pienehkö annos), ei muuta minua mitenkään, ei esim. vaikuta älyyn ja kykyyn hoitaa haasteellista hyvin paljon kognitiivisia kykyjä vaativaa työtä. Ei tule mitään hyvää fiilistä tai leijuvaa oloa mikä siis on hyvä, ainoastaan poistaa oireet etten saa paniikkikohtausta huononakaan päivänä. Usein en tartte ja pieni annos. Lisäksi käyn kyllä terapiassa. Vahvempia lääkkeitä en halua, koska niissä ois riski, että se vois muuttaa mua hitaammaksi/tylsämielisemmäksi/vaikuttaaa älyyn ni mihinkään diapamiin ym en suostuis koskemaan. Toki pahoin sairastuneet voivat sen tarvita ja tällöin sen käyttö lääkärin määräämänä on aivan ok tietysti. Hoitava lääkäri sen osaa suunnitella, mikä kellekin riittää avuksi: joku tarttee vanhempaa jos tilanne on akuutisti hyvin vaikea. Ja tyosiaan, eimitään sivuoireita, ainut vaikutus on että poistaa sairauden eli paniikin oireet, esim. jos mua ärsyttää ni ärsyttää opamoxista huolimatta, jos oon surullinen ni e se sitä poista. Ainoastaan hoitaa sairautta, mikä mulle tärkeintä, ettei muuta älyllisiä kykyjä eikä tunne-elämän normaaleja tunteita.

Vierailija
73/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapua parabellum CAL. 9mm ulkoisesti nautittuna. Annoskoko 1 kpl. Tosin on vielä nielemättä kun on ruisku eli mutka hukassa, ja on aika kovin pysyvä / tehokas lääke kys. vaivaan.

Vierailija
74/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvin/teen ja muiden kofeinoitujen juomien vähentäminen. Juon edelleenkin aamukahvini. Lääkkeistä käytössä Propral satunnaisesti (on tiedossa missä tilanteissa kohtaus tulee jos on tullakseen). Mulla kohtaukset tulee oikeastaan vain tietyissä tilanteissa, eikä kotona koskaan.

Vierailija
75/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä kommentit joissa väitetäån että paniikkihäiriötä ei voi lääkkeettömästi hoitaa tai se on sitten joku feikki eikä oikea paniikkihäiriö kuten heillä.

Minä käytin vuosia lääkkeitä. Vuosia! Aloin voida niillä huonommin, tunteet leikkautui jne.

Lopetin ne ja sain hirveimpiä paniikkeja koskaan.

Olen paniikkieni takia joskus joutunut jopa soittamaan ambulanssin kun luulin että kuolen.

Mutta niin vaan nykyään pärjään lääkkeettä, omilla tekniikoillani millä selviän oireideni kanssa ja elintavoilla.

Osa näistä kommentoijien vinkeistä on sellasia, että huomaa, ettei he ole paniikkikohtausta koskaan saaneet. Jos paniikkihäiriä parantuisi ajattelemalla "ei se mitään rentoudun nyt" ei siihen olisi niin monia hoitoja.

Vierailija
76/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lukee:"75 kommettia", mutta 74 on viimeinen.

Vierailija
77/77 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bentsojen kanssa voi paniikin kanssa, just ja just olla. Mutta ei vie pois paniikkia lopullisesti, lieventää kohtauksia. Suurimmalla osalla ei tule, sivuvaikutuksia muita kun se suurin riippuvuus. Mutta niinhän kaikilla, kolmio lääkkeillä on! Itse syönyt vaikka mitä, esim edellä mainittuja, mutta lihottavat, turvottavat, ja jotkut toivat univaikeuksia. Lääkkeitä on koko ajan uusia, pysy kohtuudessa, jos kykenet. Tehokkain xanor, viekkarit on sitten, verrattavissa suonensisäisiin huumeviekkaireihin. Joten ota, varovasti sitä mihin päädytkään. Äläkä juo alkoholia!

Suonensisäisesti voi käyttää kofeiinia, nikotiinia ja bentsoja ihan siinä missä heroiinia ja amfetamiinia.