Ei tarvitsisi ryypätä jos olisi nainen
Tämäkin sadepäivä kuluu sisällä ryypätessä. No minkäs teet kun olen kiltti mies ja naiset ei minun kiltteyden takia minua huoli. Jos edes olisi mahdollisuus naiseen niin sitten olisi elämässä muutakin kuin alkoholi. Mutta ei ole helppoa tämä kiltin miehen elämä
Kommentit (61)
Kotoo kukaa tuu hakee ja kyllä juomiseen aina syitä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö hirvittäis tulla naiseks sellasen miehen elämään, jolla ainoa elämänsisältö ilman mua olis alkoholi :D
Moni mies on muuttunut täysin, kun on saanut merkitystä elämäänsä naisen kautta.
Mitä merkitystä nainen saa elämäänsä passiivisen juopon miehen kautta?
Moni mies on passiivinen juoppo vain yksin, ei naisen kanssa. Juominen on keino lievittää yksinäisyyttä.
Edelleen kysyn: mitä nainen saisi suhteesta kanssasi? Mitä sellaista tekisit, mitä nyt et tee? Mitä hyvää toisit hänen elämäänsä? Miksi juuri sinä olisit hänelle parempi mies kuin joku aktiivinen ei-juoppo mies?
En puhu minusta itsestäni, joten en voi vastata. Muotoile kysymyksesi uudelleen niin, että esität sen yleisellä, etkä henkilökohtaisella tasolla.
Okei 😂! Osui ja upposi ja pahasti, alterego Sinkkumies kehiin ettei vodka lopu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkö hirvittäis tulla naiseks sellasen miehen elämään, jolla ainoa elämänsisältö ilman mua olis alkoholi :D
Moni mies on muuttunut täysin, kun on saanut merkitystä elämäänsä naisen kautta.
Mitä merkitystä nainen saa elämäänsä passiivisen juopon miehen kautta?
Moni mies on passiivinen juoppo vain yksin, ei naisen kanssa. Juominen on keino lievittää yksinäisyyttä.
Moni "passiivinen juoppo" on ihan oikeasti alkoholisti, eikä siihen mikään nainen yksinään auta. Voi toki auttaa, jos tiedostaa ongelmansa ja tekee sille jotakin.
Minä olen alkoholisti sinkkunainen, enkä huijaa itseäni moisilla kuvitelmilla. Sehän vasta pahentaa ongelmaa! Mikä ihana tekosyy ryypätä entistä enemmän, "kun ei ole sitä kumppania...". Enkä todellakaan lähtisi tässä tilanteessa suhteeseen muun kuin toisen juopon kanssa, muuten tulee vaan ongelmia, koska ei sitä juomista nyt vaan lopeta kuin seinään kun alkaa seurustelemaan :D
Päihderiippuvuus itsessään ei ole se pääongelma, vaan ne asiat, joiden takia ihminen käyttää alkoholia. Kuten Gabor Mate sanoo: "All addiction is an escape from pain. All addictions come from emotional loss, and exist to soothe the pain resulting from that loss."
Monen kiltin miehen kohdalla on epäilemättä kyse siitä, että yksinäisyys ja hyväksynnän puute aiheuttavat tuskaa, jota he lievittävät alkoholilla. Täten parisuhde veisi syyn juoda, ja mies raitistuisi.
Vau, jo toinen poisto!
Mikä sinusta poistelija on juoppo?
Autan, tyyppi päivittäin humalassa, oksentelee aamuisin ... Ja syyttää tilastaan muita;)!
Kilttimies EI ole juoppo, koska ks takaisinpäin...
Paskat. Niinhän tuo mies ryyppää, vaikka minä olen hänen elämässään. Kyllähän se välillä meinasi, että minähän olen hänen motiivinsa parempaan elämään. Mutta nyt olen hänen syynsä juoda. Ja jos satun liikahtamaankin jollain tietyllä hetkellä, niin minähän siinä olen kritisoimassa ja paheksumassa hänen juomistaan ja kukaan akkahan ei häntä määräile.
Ei tämä juttu tietenkään kovin pitkälle kanna. Säälittää lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä,että ei löydy ketään kumppania. Tästä voisi tehdä oman aloituksen myös,mutta ihmettelen miksei muka löydy?? Olen ollut 15 vuotta parisuhteessa ja sitten tuli ero.Sen jälkeen Tinderissä ja seksiseuraa löytyi vaikka kuinka paljon.Sitten hain vakavampaa suhdetta ja nyt seurustelen ihanan miehen kanssa. Ei ole oikeasti niin kauhean vaikeaa tämä parisuhteen etsintä.
Ei varmaan, kun olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Paskat. Niinhän tuo mies ryyppää, vaikka minä olen hänen elämässään. Kyllähän se välillä meinasi, että minähän olen hänen motiivinsa parempaan elämään. Mutta nyt olen hänen syynsä juoda. Ja jos satun liikahtamaankin jollain tietyllä hetkellä, niin minähän siinä olen kritisoimassa ja paheksumassa hänen juomistaan ja kukaan akkahan ei häntä määräile.
Ei tämä juttu tietenkään kovin pitkälle kanna. Säälittää lähinnä.
Ei kukaan ole väittänytkään, että se pätisi jokaisen miehen kohdalla. Ja toisaalta, vaikka ottaisit raittiin miehen juopon sijaan, niin hänestäkin voi ajan mittaan tulla juoppo. Mutta siihen uskon, että monella miehellä juomisen syy on yksinäisyydessä ja huonossa itsetunnossa. Ei naisen saaminen tietenkään ainoa keino tuon tilanteen muuttamiseksi ole, eikä ehkä edes paras keino, mutta keino kuitenkin.
Mitä mieltä olet Saara-jankkaajasta?
Vierailija kirjoitti:
Minunkin kommentti poistettiin..
Koko jännämies/kilttimies-juttusi on aivan p***** kuvitelmaa päässäsi. Haluat väkisin pitää siitä kiinni,ettei sinun tarvitsisi tehdä mitään valintoja itse. No siinäpä jatkat ryypiskelyä. Onneksi mun ei tartte katsoa tuollaista käytöstä lähipiirissä.
Lisätään vielä kauniiden naisten mollaus muka-muka naisena ja nuorten naisten ja ikämiesten välisten suhteiden glofiriointi.
- ei enää minunkaan
Ap on tässä ihan oikeassa. Kannattaa googlettaa Rat Park, jos aihe kiinnostaa. Mielenkiintoinen tutkimus, joka avaa hyvin päihdeongelmien syitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä,että ei löydy ketään kumppania. Tästä voisi tehdä oman aloituksen myös,mutta ihmettelen miksei muka löydy?? Olen ollut 15 vuotta parisuhteessa ja sitten tuli ero.Sen jälkeen Tinderissä ja seksiseuraa löytyi vaikka kuinka paljon.Sitten hain vakavampaa suhdetta ja nyt seurustelen ihanan miehen kanssa. Ei ole oikeasti niin kauhean vaikeaa tämä parisuhteen etsintä.
Siis mitä? Kyllä mun seksikumppanini ovat olleet ihan miehiä. Joten kyllä aina joku mies sai:) Toki olin valikoiva siten,että kroppa oli kunnossa ja keskustelutaidot hyvät. Ja parisuhteen kannalta miestarjonta oli vähäisempää,mutta ei liian. Hyvän miehen löysin:)
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet Saara-jankkaajasta?
😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Kyllä mun seksikumppanini ovat olleet ihan miehiä. Joten kyllä aina joku mies sai:) Toki olin valikoiva siten,että kroppa oli kunnossa ja keskustelutaidot hyvät. Ja parisuhteen kannalta miestarjonta oli vähäisempää,mutta ei liian. Hyvän miehen löysin:)
Miehissä seksin saaminen keskittyy pienelle osalle. Kärjistetysti sanoen 20% sinkkumiehistä panee urakalla ja 80% runkkaa.
Tiedän alkoholistinaisen, joka on seurustellut varmaan ainakin 20 eri juopon kanssa. Yksikään näistä miehistä ei ole raitistunut eikä kyllä nainenkaan.
Tää ap on varmaan se 52v kilttimies, joka toisessa ketjussa poisti miehen yhteystiedot sisältävän viestin, jottei kiinnostunut nainen vain voisi ottaa yhteyttä. Poisti aina uudestaan. Kun hän ei saa naista, ei saa kukaan muukaan saada. Tästä kilttimiehestä naisen tulee itse tyydyttää itsensä käsin parisuhteessa. Harva nainen sellaiseen suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työ ja nainen pitää miehen ryhdissä. Työttömyys ja sinkkuus johtaa helposti siihen että alkaa olut maistumaan liikaa, kun ei ole ns. velvollisuuksia mihinkään suuntaan.
Olen neljä vuotta sinkkuna ollut nainen. Olen tapaillut ja treffaillut, mutta kukaan mies ei ole halunnut minusta sen enempää. Itse kyllä olisin kelpuuttanut heistä jokaisen.
Silti en koe tarvetta juoda. Päinvastoin, kanavoin kiinnostukseni muualle kuin itsesääliin ja treffailuun, ja suuntaan energiani lapseeni, opiskeluun ja töihin. Suunnittelen ostavani rivitalonpätkän, kunhan taloudellinen tilanne antaa myöden. Se tarkoittaa muuttoa pois kaupungista ja siten pois miesmarkkinoilta, koska kauempana asuvana on aina hankalampaa tavata ketään. Mutta enpä voi elää niinkään, että eläisin jossain välitilassa odottelemassa miestä. Täytyy tehdä sellaisia asioita, joista minä nautin. Jos sitten joskus joku mies löytyy niin ok, mutta en voi junnata paikallani sitä odotellessa.
Suosittelen kilttimiehelle samaa. On turhaa hukata elämää odotellessa jotain, mihin ei juurikaan itse voi vaikuttaa.
Hei nyt ihan oikeesti! Ootko sä ap se sama tyyppi, joka täällä päivittäin valittaa tästä samasta asiasta? Missä päin Suomea asut? Jos jossain pk-seudulla tai lähellä niin haastan sut lähtemään mun kanssa johonkin ulos, vaikka baariin, niin voidaan keskustella näistä sun "kiltteys"ongelmista ja voin antaa pari vinkkiä, miten sun kannattaisi käyttäytyä, jos haluat naisen tai ystäviä. Ihan oikeasti haluaisin auttaa, enkä usko, että (ainakaan pelkästään) vain trollaat, koska kukaan ei sitä jaksaisi tehdä niin pitkään kuin sä oot täällä valittanut.
Ai aloit taas moderoida minua;)!
loppuu taas kuin kananlento vai?