Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tarvitsisi ryypätä jos olisi nainen

Vierailija
12.07.2017 |

Tämäkin sadepäivä kuluu sisällä ryypätessä. No minkäs teet kun olen kiltti mies ja naiset ei minun kiltteyden takia minua huoli. Jos edes olisi mahdollisuus naiseen niin sitten olisi elämässä muutakin kuin alkoholi. Mutta ei ole helppoa tämä kiltin miehen elämä

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä, lopetat juomisen sekä itsesäälissä kierimisen nyt ihan saman tien ja kas, ensi kesänä sulla saattaa ollakin nainen. Ensi kesään menee ihan siksi, että alkoholin käyttö näkyy kauan päällepäin lopettamisen jälkeen.

Toki jonkun elähtäneen pubiruusun saat varmasti nytkin mutta ilmeisesti haluaisit naisen ja naista et tule saamaan niin kauan kuin käytät alkoholia.

N40

Onpas vahvaa mutua ikäiseltäni naiselta. Hoh hoh.

Vierailija
22/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö hirvittäis tulla naiseks sellasen miehen elämään, jolla ainoa elämänsisältö ilman mua olis alkoholi :D

Moni mies on muuttunut täysin, kun on saanut merkitystä elämäänsä naisen kautta.

Mitä merkitystä nainen saa elämäänsä passiivisen juopon miehen kautta?

Moni mies on passiivinen juoppo vain yksin, ei naisen kanssa. Juominen on keino lievittää yksinäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä, lopetat juomisen sekä itsesäälissä kierimisen nyt ihan saman tien ja kas, ensi kesänä sulla saattaa ollakin nainen. Ensi kesään menee ihan siksi, että alkoholin käyttö näkyy kauan päällepäin lopettamisen jälkeen.

Toki jonkun elähtäneen pubiruusun saat varmasti nytkin mutta ilmeisesti haluaisit naisen ja naista et tule saamaan niin kauan kuin käytät alkoholia.

N40

Minä olen raitis ja eipä ole naista näkynyt. Ap, ei kannata ainakaan naisen takia lopettaa juomista. Ei se kuitenkaan auta mitään

Vierailija
24/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö hirvittäis tulla naiseks sellasen miehen elämään, jolla ainoa elämänsisältö ilman mua olis alkoholi :D

Moni mies on muuttunut täysin, kun on saanut merkitystä elämäänsä naisen kautta.

Moni mies on passiivinen juoppo vain yksin, ei naisen kanssa. Juominen on keino lievittää yksinäisyyttä.

Nimenomaan näin. Juominen on vähän niin kuin yhden yön suhteet naisilla. Yksinäisenä tulee harrastettua mutta parisuhteessa yleensä ei

Vierailija
25/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole helppoa tämä kiltin miehen elämä

Ole rehellinen itsellesi ja totea vaan suoraan: Ei ole helppoa tämä alkoholiongelmaisen elämä. 

Apua kannattaa lähteä hakemaan vaikka paikkakunnan päihdepoliklinikalta, A-killasta, AA:sta jne. 

Vierailija
26/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit naisen, sen jälkeen nainen olisi syy valittaa ja juoda. Ja tämä on fakta.

Vierailija
27/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

No kyllä se joku  'pubiruusuksi' kutsuttu henkilö yleensä nainen on hänkin ja niin ovat kyllä myös ne naispuoliset alkoholistitkin.

Kysehän on vain sukupuolesta.

(huom:  ...nainenkinhan voi olla ihan vaikka mitä)

Vierailija
28/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kysyn: mitä nainen saisi suhteesta kanssasi? Mitä sellaista tekisit, mitä nyt et tee? Mitä hyvää toisit hänen elämäänsä? Miksi juuri sinä olisit hänelle parempi mies kuin joku aktiivinen ei-juoppo mies?

Vierailija
29/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi miestä, jolla on ongelmia elämänhallinnassa, esim. alkoholi maistuu. Tällaiset on jo ihan kadulla, rannalla ja kaupassa tulleet itseään tyrkyttämään. Olen mieluummin yksin vaikka elämäni loppuun asti.

Vierailija
30/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilttimies saa naista vaikka olisi töissäkin jollei ole lompakko täynnä viisisatasia. Jännämies saa kyllä aina naisia "sielukkuutensa" joka saa naisten pikkuhousut kastumaan vuoksi. Mulla on ollut kouluaikana muutama tällainen jännämies luokkatoverina ja ihmettelen mitä naiset näkevät näissä miehissä. Nämä ovat tehneet itselleen jännittävän rock imagon mutta mitä olin näiden kanssa opiskeluaikana tekemisissä niin nämä ovat aivan tavallisia juntteja ja moukkia.

Vierailija
31/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simsalabim, olet nyt nainen. Olet tosin 74-vuotias, vaippahousuinen ja lonkkakipuinen pyörätuoli mummeli Irma. Mitkä ovat mahdollisuutesi naiseen?

Vierailija
32/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain siis naisenko kautta  he ovat elämäänsä merkitystä saaneet ?

Ja sitten kun nainen kyllästyy ja  lähtee,lähtee se merkityksellisyyskin miehen elämästä  hänen mukanaan ,koska mitäänhän ei siis tule enää miehelle hänen kauttaan.

Sellainen mieshän on sitten itse kuin joku mikäkin tyhjä,läpinäkyvä muovipussi...

Ja sitten kun nainen ei kauaa viihdy miehen kanssa jolla ei ole sisältöä vaan lähtee mies taas alkoholisoituu ja uhkailee itsemurhalla. Koettu on. Älkää hyvät siskot ikinä uskoko että tälläinen muuttuisi.

Vierailija
33/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni "passiivinen juoppo" on ihan oikeasti alkoholisti, eikä siihen mikään nainen yksinään auta. Voi toki auttaa, jos tiedostaa ongelmansa ja tekee sille jotakin.

Minä olen alkoholisti sinkkunainen, enkä huijaa itseäni moisilla kuvitelmilla. Sehän vasta pahentaa ongelmaa! Mikä ihana tekosyy ryypätä entistä enemmän, "kun ei ole sitä kumppania...". Enkä todellakaan lähtisi tässä tilanteessa suhteeseen muun kuin toisen juopon kanssa, muuten tulee vaan ongelmia, koska ei sitä juomista nyt vaan lopeta kuin seinään kun alkaa seurustelemaan :D

Vierailija
34/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Minä olen raitis ja eipä ole naista näkynyt. Ap, ei kannata ainakaan naisen takia lopettaa juomista. Ei se kuitenkaan auta mitään

Sama täällä. Alkoholia otan vain ruuan kanssa ja eipä ole naista näkynyt koko elämäni aikana. Varmaan parempi flaksi kävisi, jos ryyppäisin viikonloput yökerhoissa.

Vierailija
35/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni "passiivinen juoppo" on ihan oikeasti alkoholisti, eikä siihen mikään nainen yksinään auta. Voi toki auttaa, jos tiedostaa ongelmansa ja tekee sille jotakin.

Minä olen alkoholisti sinkkunainen, enkä huijaa itseäni moisilla kuvitelmilla. Sehän vasta pahentaa ongelmaa! Mikä ihana tekosyy ryypätä entistä enemmän, "kun ei ole sitä kumppania...". Enkä todellakaan lähtisi tässä tilanteessa suhteeseen muun kuin toisen juopon kanssa, muuten tulee vaan ongelmia, koska ei sitä juomista nyt vaan lopeta kuin seinään kun alkaa seurustelemaan :D

Mikähän siinä on että naiset on täällä ongelmaisinakin realiteeteissa ja miehet ihan kukkuu....

Vierailija
36/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä,että ei löydy ketään kumppania. Tästä voisi tehdä oman aloituksen myös,mutta ihmettelen miksei muka löydy?? Olen ollut 15 vuotta parisuhteessa ja sitten tuli ero.Sen jälkeen Tinderissä ja seksiseuraa löytyi vaikka kuinka paljon.Sitten hain vakavampaa suhdetta ja nyt seurustelen ihanan miehen kanssa. Ei ole oikeasti niin kauhean vaikeaa tämä parisuhteen etsintä.

Vierailija
37/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä tekisit nyt sen naisen kanssa?

Niin? Odotan vastausta tähän.

Vierailija
38/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kunnon perheriita ja mies lähtee suuttuneena ryyppäämään. Sen jälkeen mies kehittää riidan joka viikonloppu, että saa syyn lähteä ryyppäämään. Ja entäs kun perheeseen syntyy lapsi, sitä stressiä helpotetaan ryyppäämällä. Juu, kiitos ei, juo vaan yksinäsi niin et pilaa monen ihmisen elämää.

Vierailija
39/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen kysyn: mitä nainen saisi suhteesta kanssasi? Mitä sellaista tekisit, mitä nyt et tee? Mitä hyvää toisit hänen elämäänsä? Miksi juuri sinä olisit hänelle parempi mies kuin joku aktiivinen ei-juoppo mies?

En puhu minusta itsestäni, joten en voi vastata. Muotoile kysymyksesi uudelleen niin, että esität sen yleisellä, etkä henkilökohtaisella tasolla.

Vierailija
40/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yksinäisenä miehenä ketjun perusajatuksen kykenen helpostikin ymmärtämään. Yksinäisyys - varsinkin krooninen - on ihmisen psyykeelle haitallista ja tätä yritetään sitten lääkitä perisuomalaisesti alkoholilla. Ei kysymys ole naisen tai seksin puutteesta, vaan lähinnä hyväksynnän, positiivisen huomion ja läheisyyden puutteesta/kaipuusta. Perustarpeita, joiden puute on vaikea oppia hyväksymään, eikä niiden tilalle ole helppoa löytää vaihtoehtoja, joilla kykeni täydellisesti muuttamaan ihmismieleen rakennettua ajatusta kumppanuuden tärkeydestä.

Monet toki käyttävät yksinäisyyttään tekosyynä ryyppäämiselle ja pilaavat samalla terveytensä.