Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mieheni on ihana.

Vierailija
24.01.2024 |

Herään pehmeään kosketukseen, kun mieheni hellästi silittää selkääni. Hänen kosketuksensa saa sydämeni sykkimään nopeammin. Hän tietää juuri, mitä haluan, ja hänen huomionsa saa minut tuntemaan oloni halutuksi ja tyydytetyksi. Hän kietoo lämpimän peiton ympärilleni ja tuo kupin tuoksuvaa kahvia. Hän hymyilee minulle, samalla kun suukottelee kevyesti huuliani. Silitän hänen hiuksiaan ja tunnen onnen täyttävän sydämeni. Mies asettuu viereeni sänkyyn ja alkaa hellästi hieroa hartioitani. Tunnen jännityksen ja stressin haihtuvan pois kehostani hänen kosketuksensa myötä. Hän osaa lukea kehoni tarpeet ja antaa minulle juuri sitä, mitä tarvitsen. Pehmeät suukot seuraavat hierontaa, ja mieheni paljastaa herkästi jokaisen palasen minusta. Hän kulkee huulillaan kehoni yli, herättäen tunteen, jota en voi edes sanoin kuvailla. Hänen hellä huolenpitonsa tekee minusta vahvemman ja antaa minulle tunteen, että olen arvokas ja kaunis juuri sellaisena kuin olen.

Kun hän tunkeutuu minuun, se tapahtuu hellästi ja rakastavasti. Hän kuiskaa korvaani sanoja, joita olen ikävöinyt ja antaa minulle rakkautta, jota olen niin kauan kaivannut. Tuntuu kuin aika pysähtyisi, kun olemme yhtä toistemme kanssa. Hetken kuluttua hän makaa hengästyneenä vierelläni. Hän katsoo minua silmiin ja sanoo lempeästi: "Rakastan sinua." Tunnen saman rakkauden täyttävän sydämeni ja tiedän, että olen onnekas saadessani hänet. Hän kietoo minut tiukasti syliinsä, antaen minulle turvaa ja rakkautta. Tunnen oloni täydelliseksi hänen läheisyydessään. Mieheni, joka hellii ja palvelee minua vuoteessa, on enemmän kuin kumppani hän on sielunkumppanini ja paras ystäväni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
2/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä harlekiinistä tää teksti on kopsattu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi söpöä

Vierailija
4/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on homo.

Vierailija
5/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
6/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN MIES on ihanempi!!

Vierailija
7/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu huomasin saman, kun lainasin häntä työreissulla tässä taannoin.

Kaikki pettää tai sitten tulee pettämään ajan myötä. Tavalla tai toisella.

Useimmat ei koskaan edes jää kiinni. 

Älkää olko niin sinisilmäisiä. Mitä takertuvampi Kumppani, sen varmempaa on että toinen pettää vakuutteluista huolimatta. 

Koettu on. Siksi en enää seurustele. Ei kiinnosta suhteen jatkuva säätäminen.  

Oma tupa oma lupa.

Irtokarkkeja saa halutessaan, isonkin pussillisen....joten ei tarvitse koko karkkikauppa omistaa. 

Kiitti lainasta, hyvää oli!

Vierailija
8/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JSSAP

Jätä Se Sika, Ansaitset Parempaa

Vierailija
9/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelee sinua makuuhuoneessa? Kiva juttu, onko tämä jostain vanhasta Reginasta?

Vierailija
10/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
11/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö idylli sinappikoneet, niitähän haette?

Vierailija
12/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä saatanan lällätystä!

Vierailija
13/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mitä saatanan lällätystä!

Kylläpä sä oot kateellinen

Vierailija
14/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSS

SOH

Vierailija
15/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
16/16 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuus: kaksi hätäistä työntöä ja mies rojahtaa hikisenä huohottaen patjalle. Sen jälkeen syödään sylikkäin limaisia etikkasipsejä kädet rasvassa ja juodaan sokerikokista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan