Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tarvitsisi ryypätä jos olisi nainen

Vierailija
12.07.2017 |

Tämäkin sadepäivä kuluu sisällä ryypätessä. No minkäs teet kun olen kiltti mies ja naiset ei minun kiltteyden takia minua huoli. Jos edes olisi mahdollisuus naiseen niin sitten olisi elämässä muutakin kuin alkoholi. Mutta ei ole helppoa tämä kiltin miehen elämä

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisetkin ryyppää, varmaan moni ihan tarpeeseen...

Vierailija
2/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykköset niskaan, hymy huulille ja vaikka lähimpään prismaan. Pari-kolme tuntia kävelet siellä, ja yrität saada katsekontaktia kivannäköisiin naisiin - siitä se lähtee. Itsetunto saa pienen boostin tästä, ja tulevaisuudessa uskallat mennä juttelemaan.

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit johonkin känniördäysräkälään ryyppäämään. Voisit löytää jonkun pubiruusun.

Vierailija
4/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö hirvittäis tulla naiseks sellasen miehen elämään, jolla ainoa elämänsisältö ilman mua olis alkoholi :D

Vierailija
5/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan kun mun 45-v sukulaismies. Asuu vanhempiensa luona ja ryyppää päivisin. Ei ole koulutusta, töissä ei ole käynyt. Kiltti ja lauhkea, mutta vikana patalaiskuus ja aikaansaamattomuus.  Ulkonäöllisesti epäsiisti ja painoa yli 150 kiloa. Sellainen mies, joka on vain taakka naiselle. Mitenköhän pärjää, kun aika vanhemmista jättää?

Vierailija
6/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö hirvittäis tulla naiseks sellasen miehen elämään, jolla ainoa elämänsisältö ilman mua olis alkoholi :D

Moni mies on muuttunut täysin, kun on saanut merkitystä elämäänsä naisen kautta.

Vierailija
7/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on muuttunut täysin, kun on saanut merkitystä elämäänsä naisen kautta.

Vain siis naisenko kautta  he ovat elämäänsä merkitystä saaneet ?

Ja sitten kun nainen kyllästyy ja  lähtee,lähtee se merkityksellisyyskin miehen elämästä  hänen mukanaan ,koska mitäänhän ei siis tule enää miehelle hänen kauttaan.

Sellainen mieshän on sitten itse kuin joku mikäkin tyhjä,läpinäkyvä muovipussi...

Vierailija
8/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun nainen kyllästyy ja  lähtee,lähtee se merkityksellisyyskin miehen elämästä  hänen mukanaan ,koska mitäänhän ei siis tule enää miehelle hänen kauttaan.

Sellainen mieshän on sitten itse kuin joku mikäkin tyhjä,läpinäkyvä muovipussi...

Ei ne hyvät asiat mitä naisen saaminen on miehessä aiheuttanut välttämättä katoa.

Vierailija
9/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä nainen saa elämäänsä passiivisen juopon miehen kautta?

Vierailija
10/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä nainen saa elämäänsä rentun väkivaltaisen miehen kautta?

Vierailija
11/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla viimeinkin voi ottaa iisimmin...seuraavat 2 viikkoa matkit naantalin aurinkoo...ranta rolexeja,mojitoja

Vierailija
12/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, olen nainen enkä ole ollut humalassa kohta 20 vuoteen. En toki tissuttelekaan. 

Vierailija
13/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kirjoitat näitä itsesäälialoituksia. Sulle ehdotetaan joka ketjussa jotain,joka voisi muuttaa sun elämän.Mutta ei. Sua ei kukaan huoli,koska et ole valmis panostamaan itse mihinkään. Luuseri.

Vierailija
14/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne hyvät asiat mitä naisen saaminen on miehessä aiheuttanut välttämättä katoa.

No sehän on sitten hyvä,jos hän on sentään oppinut ihmissuhteista  jotain.Ehkä se hänen seuraava naisystävänsä ei sitten  niin nopeasti katoakaan, kuin se edellinen .

Vierailija
15/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nää on ne kaksi ainoaa vaihtoehtoa miehissä, niin sitten on varmaan parasta elää ilman miestä.

Vierailija
16/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä? Itselläni ei ole tietoa eikä kokemusta. Ja miten tuo liittyi kysymykseeni? Kerro minulle, mitä merkitystä nainen saa elämäänsä passiivisen juopon miehen kautta?

Vierailija
17/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit johonkin känniördäysräkälään ryyppäämään. Voisit löytää jonkun pubiruusun.

Kilttinä miehenä voin sanoa että ei sieltäkään mitään löydy; ne pubiruusutkin halveksivat kilttiä miestä :(

Vierailija
18/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä tekisit nyt sen naisen kanssa?

Vierailija
19/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kiltteys. Mielestäni juoppous ei liity mitenkään kiltteyteen, tai se, että syyttää ja syyllistää naisia omista huonoista valinnoistaan. Aika ilkeä mies olet. Ei ihme jos naiset karttaa.

Vierailija
20/61 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä, lopetat juomisen sekä itsesäälissä kierimisen nyt ihan saman tien ja kas, ensi kesänä sulla saattaa ollakin nainen. Ensi kesään menee ihan siksi, että alkoholin käyttö näkyy kauan päällepäin lopettamisen jälkeen.

Toki jonkun elähtäneen pubiruusun saat varmasti nytkin mutta ilmeisesti haluaisit naisen ja naista et tule saamaan niin kauan kuin käytät alkoholia.

N40