Onko järjen menettävä intohimo rakkautta vai pelkkää seksuaalista himoa?
Emme voi pitää näppejä erossa toisistamme kun näämme. Seksimme on intohimoista sekä herkkää ja ihoni kaipaa sitä aina uudelleen. Olen aivan sekaisin tästä kun vastaavaa ei ole ollut aikaisemmin kenenkään kanssa.
Valitettavasti emme voi nähdä kovin usein. Suhteessamme on ollut jo tauko muutenkin sillä oli vähän liian rankkaa molemmilla yhdessä vaiheessa, vaikeat elämäntilanteet siis. Purin kaiken mieheen vaikka on aina ollut kiltti eikä ole vaatinut minulta yhtään mitään.
Päinvastoin, vain antanut tukea ja yrittänyt lohduttaa ja tehnyt eteeni kaikenlaista ihanaa.
Hän melkein katkaisi minuun välit mutta halusi ensin katsoa auttaako tauko.
Se oli oikea päätös ja minä sain hengittää rauhassa ja hän myös.
Nyt olemme ihan sekaisin toisistamme kun tauko on ohi. Tietenkin olimme silloinkin kun ystävyytemme syveni enemmän ja halusimme toisiamme mutta emme harrastaneet seksiä.
Nyt haluamme toisiamme jatkuvasti ja seksiä takuulla on aina kun näemme.
Näemme molemmat myös seksuaalista unta toisistamme usein ja pidämme omaa kivaa ja laitan hänelle kuvia usein itsestäni.
Tämä seksuaalinen lataus välillämme on ihanaa mutta periaatteessa kiellettyä.
En tiedä onko tämä vain suurta himoa vai onko meistä oikeasti potentiaalia pariksi.
Kommentit (16)
Enkä kielletyllä tarkoittanut, että olisimme varattuja. Suhteessamme on vain monta tekijää mistä ihmiset katsoisi kieroon.
Mutta mies ei välitä siitä ja minäkin olen yrittänyt olla miettimättä mitä muut meistä ajattelisi.
Ap
Lievä ja hyvälaatuinen mielenhäiriö. Parantuu melko nopeasti ilman lääke- tai muuta hoitoa.
Mitä mä just luin? Jos se ei olisi tuollaista, niin sitten ei ainakaan kannattaisi seurustella tms. Rakkaus on toki myös erillinen asia, mutta romanttinen rakkaus/kumppanuus "vaatii" tuon mistä puhuit. Jos siis molemmat on normi seksuaaleja ihmisiä, ei vaikka aseksuaaleja.
Kuulostaa ihan mun tätä edelliseltä suhteelta. Seksi oli sellaista ettei ikinä koskaan. Harmi vain että muutoin suhde oli kielletty, eikä mieskään lopulta kummoinen kun seksiinkin alkoi väistämättä vaikuttaa myös se millaisia ihmisiä olemme muutoin kuin syvällisten keskusttelujen ja mahtavan seksin puitteissa. AINA on olemassa se arki, ja lopulta ymmärsin että haluan jakaa elämäni sellaisen ihmisen kanssa joka sopii minulle muutenkin kuin seksin puitteissa.
Kyllä intohimo on fyysistä. Sitä haluaa itselleen, sitä haluaa kokea.
Rakkaus on henkistä. Se on kunnioitusta ja hyvän tahtomista.
Mitä ihmettä ne kielletyt tekijät ovat?
Minä taas haluan intohimoa, rakkautta, hyvää seksiä, syvällisiä keskusteluja ja ymmärrystä, mutta en arjen jakamista. Näin me ihmiset ollaan erilaisia. :)
Olen nyt tavannut miehen (tai oikeastaan vanhan tutun), jonka kanssa kuvio vaikuttaa todella lupaavalta. En maalaile tulevaisuudesta mitään haavekuvia, mutta uskomatonta mielen ja ruumiin tason yhteyttä on tullut koettua viime aikoina. Mies on samoilla linjoilla arjen jakamisen suhteen: miksi edes yrittää sellaista, jos se sujuu paremmin yksin? Minulle riittäisi tämä, mitä meillä on nyt. :)
Vierailija kirjoitti:
Nainen 30 vuotta vanhempi? Ovat keskenään läheistä sukua? Ovat vammaisia? Toinen tuomittu väkivaltarikollinen tai vakavasti hihhulisoitunut uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Ohimenevää.
Sitä odotellessa.
31v mennyt järjettömällä intohimolla, himolla ja rakkaudella eikä loppua näy:)
Anna palaa vain. Kyllä jokainen parisuhde taatusti loppuu, kun on sen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 30 vuotta vanhempi? Ovat keskenään läheistä sukua? Ovat vammaisia? Toinen tuomittu väkivaltarikollinen tai vakavasti hihhulisoitunut uskovainen?
Ainoastaan tuo lähisukulaisuus tekee suhteesta kielletyn, jos molemmat on vapaita ja omaavat edes jonkunlaisen ymmärryksen seksistä. Ellei nyt toinen ole alle 16v. Muutoin nämä kielletyt jutut on aina ihmisten omia päähänpinttymiä.
Miksei voisi olla molempia? En ole koskaan himoinnut ketään niin kuin avomiestäni, mutta enpä ole kokenut vastaavaa rakkautakaan aiemmin.