Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neurosonic unettomuuteen?

Vierailija
12.07.2017 |

Onko kenelläkään kokemuksia Neurosonic-hoidoista unettomuuteen? Entä onko jollain patja kotona?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Ei minkäälaista vaikutusta. Patjasta on saatavilla ”tutkimustuloksena” vain muutama opinnäytetyö eli aihetta ei ole tutkittu riittävän tieteellisesti, jotta olisi luotettavaa tutkimusaineistoa. Iso osa kokemuksista perustunee placebo-vaikutukseen eli uskotaan tarpeeksi laitteen vaikutuksiin ja tätä myöten olo paranee. Kovalla hinnalla tosin.

Vierailija
2/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Neurosonic mobiilipatjaa 3 kuukautta. Joskus nukahdan hoidon aikana, mutta muuten ei ole auttanut unettomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kokeillut. Ei ollut apua, vaikka muuten ihan mukava kokemus olikin.

Vierailija
4/7 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Neurosonic mobiilipatja, mutta en voi käyttää sitä kuin joskus harvoin. Jos käytän patjaa säännöllisesti esim. rentouttavaa ohjelmaa vain 15 % tehoilla, niin minulle tulee ympäri kroppaa kipuja ja ne kestää aika kauan, tuntuu kuin ne olisivat jonkinlaisia rasitusvammoja. Patjalla olisi kyllä mukava maata ja se rentouttaa ja ehkä laskee sykettäkin, mutta valitettavasti en voi kuin joskus hätätapauksissa.

Vierailija
5/7 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni oli myyjän puheen jälkeen täysi pettymys! Unettomuus vain paheni! Täyttä huijausta ja tyhjiä lupauksia. Käyttävät ihmisten hätää hyödyksi rikastuakseen. " Keksijä" on täysin kouluttamaton myyntimies, joka tukeutuu julkisuuden henkilöiden arvoon, joilla ei ole mitään tekemistä unettomuuden tutkimuksen kanssa.

Vierailija
6/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite omistan ja patja on aktiivikäytössä koska vuosikymmenien unettomuus loppui ekaan käyttökertaan. Toki satunnaisesti muutamia öitä vuodessa edelleen on huonoja mut ei mun kohdalla ollu turha ostos. Kyllä nukutuista öistä voi vähän maksaakin.

Vierailija
7/7 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta piikkimatto ja/tai painopeitto.