Jipppiijaijee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voitin oikeudessa eikä mies saanut edes tapaamisoikeutta kuin valvotusti. JES
Kommentit (11)
Toivottavasti saat elämän mallilleen nyt ja lapset saava kunnon elämän.
kerran käsi meni poikki...
Mutta nyt elämä hymyilee eikä minun tarvi pelätä pienten puolesta.. eikä omanikaan
Voi miten helppoa elämä voi olla... huomasin sen tänään. =) ap
Onnea AP! Toivotan sulle ja lapsillesi kaikkea hyvää!
Olen NIIN onnellinen sinun ja lastesi puolesta. Tarinalla voisi olla ikävä loppu mutta nyt kaikki on hyvin :) :) :)
Nyt saat lastesi kanssa uuden elämän!
Nyt elämä hymyilee, vaikka luulin, etten koskaan pysty elämään normaalia elämää enää. Mutta todellakin voin, kahta parempaa. Nyt vasta nautin nähdä, miten oma pieni lähtee kohta käveleen, toista olen opettamassa kuivaksi, ja miten reipas hän on. On mulla oikeesti ihanat lapset, aiemmin sitä ei niin huomannut, koska elämä meni siihen, että ehti pakoreittejä. Aina kuitenkin olen niitä rakastanut ja kaikkeni niiden eteen tehnyt. Koskaan en ole jättänyt miehelle niitä. En vois tehdä niille mitään niin pahaa. Mutta nyt... nyt me kaikki ollaan turvassa.
Tänään sain tietää siitä, että mies ei saanut sitä tapaamisoikeutta kuin valvotusti ja voi miten helpottunut olen... Itku pääsi.
Ap: ONNEA uuteen elämään! Hienosti tehty sinulta! *halaa*
Hienoa että poliisit suttoivat! Mitäs miehesi silloin? Minkä ikäiset lapset teillä?
Minun läheinen ystäväni on ollut samantapaisessa tilanteessa ja siksi oikein sydän hypähti kun luin tätä ketjua.
Ystäväni sai selkäänsä useita kertoja ja viimeiseksi mies myös piti heidän ainoata lastaan jaloista kiinni parvekkeen kaiteen yli ja höpötti, että jos lähdet niin poika putoaa. Mä olen niiiiiiiiin hyvilläni, että olet päässyt tuohon asti ap, mahtavaa.
Ystävälläni ja lapsella on nyt jo kaikki paljon paremmin. He pääsivät myös poliisin avustuksella ulos kodistaan ja turvakodin kautta saivat väliaikaisen asunnon. Ystäväni työpaikalla on suhtauduttu upeasti asiaan ja hän on saanut aina vapaata/saikkua kun on tarvinnut asioidensa selvittämiseksi. Mies joutuu oikeuden eteen luultavasti koska tuo lapsen parvekkeelta roikotus luetaan jo aikamoiseksi rikokseksi, en tietty tiedä oikeita nimikkeitä. Mies toki on hokenut, että " en mä sitä kersaa ois pudottanut" . Ei ehkä oliskaan mutta tuo menee jo niin härskin henkisen väkivallan puolelle sen fyysisen lisäksi, että olen erittäin huojentunut kun ovat päässeet pois.
ONNEA tulevaan ap. Pidä pintasi ja nauti lapsistasi!!!
voi luottaa siihen, ettei koske lapsiinkaan. Tätä siis jatkunut 5v ja nyt pääsin siitä Kullinnuolija-persesilimä-löyhäkulli- elukasta eroon. Aiemmin en uskaltanut. olisi tappanut varmaan. Nyt pääsin kun soitin salaa poliisit, että saan pakata ja lähteä. Poliisit oli siis niin kauan meillä, että pääsin uuteen kotiin asti. ap