Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuletteko muutkin naiset iloisiksi kun ajattelette miten moni mies ei saa teiltä koko elämänsä aikana?

Vierailija
11.07.2017 |

Itse ainakin naureskelen mielessäni kun mietin kaikkia niitä miehiä jotka jää ilman minua koko loppuiäkseen, elämänilo syntyy pienistäkin asioista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit kaikille mutta kun oot ruma...

Vierailija
2/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsetko myös siitä, kuinka monta miestä sinulta jää kokematta elämäsi aikana? Ajatella, tuhansia ja taas tuhansia miehiä, joiden seurasta sinä jäät paitsi koko elämäsi ajan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin naureskelen mielessäni kun mietin kaikkia niitä miehiä jotka jää ilman minua koko loppuiäkseen, elämänilo syntyy pienistäkin asioista.

No kyllähän siinä kiirettä pitäisi jos jakaisit kaikille maailman 2,5 miljardille miehelle...

Vierailija
4/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloitsetko myös siitä, kuinka monta miestä sinulta jää kokematta elämäsi aikana? Ajatella, tuhansia ja taas tuhansia miehiä, joiden seurasta sinä jäät paitsi koko elämäsi ajan!

En ole mikään jakorasia, tavara ei saa olla liian käytetty jotta menee kaupaksi.

Vierailija
5/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin iloiseksi kun tajusin, että en ollut ajatellut mitään näin typerää aiemmin. 

Vierailija
6/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippailisitko itsekään joka kirnuun? Et varmasti.

Vierailija
7/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin iloiseksi kun tajusin, että en ollut ajatellut mitään näin typerää aiemmin. 

Yritä olla avarakatseisempi, moni nainen voisi parantua masennuksesta jos ajattelisi joskus niin kuin aloituksessa selitetään.