Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä olen ihan paska mutta hän ei silti missään nimessä ainakaan halua erota vaan on onnellinen kanssani

Vierailija
11.07.2017 |

Saan siis kuulla, että olen ihan paska. Monessa eri asiassa. En tosin ihan tarkkaan tiedä että miten olen kunnostautunut olemalla paska, koska kun kysyn tarkennusta niin ei vastaa mitään. En petä, en tuhlaa rahaa enkä valehtele enkä mitään sellaista. Paskuuteni on jotain minulle mystistä, joka ei vain avaudu, mutta miehelleni ilmeisesti ilmiselvää. Olen tarjonnut monta kertaa tähän paskuuteeni ratkaisuksi eroa, sillä mies pääsisi heti eroon paskasta naisesta (minusta). Mutta ei kuulemma missään nimessä halua erota vaan meillä on mielestään oikein hyvä suhde. Yksi lapsi meillä on, taapero, ja siksi ero olisi minulle vaikea (en haluaisi lapsen joutuvan mihinkään viikonlopputapailuun tms), mutta olen vakavissani kyllä miettinyt, että lähtisin. Kirjoitan tänne kysyäkseni onko muita, jotka ovat kuulemma ihan paskoja, mutta kuitenkin paras nainen, jota on olemassa ja jonka ehdottomasti haluaa pitää. Ja mistä teillä tämä asia on johtunut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, miehen ratkaisuehdotus on se, että lakkaan vain olemasta niin paska. Ap.

Vierailija
2/2 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se sika jättäisi sinut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi