Saanko ikinä miestä, kun olen niin "tavallinen" (ei lävistyksiä, tatuointeja, paljoa meikkiä)
Olen 24-vuotias. En oikein osaa/halua meikata muuta kuin vähän ripsiväriä ja peitepuikkoa. Hiukset ovat luonnonvaaleat. Normaalivartaloinen 160cm/60kg, rinnat 70B
Istuimme iltaa ystävien kanssa ja puheksi tuli seurustelusuhteet. Sanoin, ettei minulla ole ketään juuri nyt ja yksi ystävä tutustutti minut tuttuun mieskaveriinsa. Ilta meni ihan mukavasti ja meillä oli miehen kanssa samanlainen huumorintaju.
Myöhemmin ihmettelin miksei miehestä kuulunut mitään vaikka lähetin viestejäkin perään. Ystävä sanoi sitten että miehen mielestä olin ollut persoonaton ja tylsä, eikä "ollut edes korvakoruja" Vakoilin tämän miehen eksän kuvia ja hänellä on paljon lävistyksiä ja tatuointeja, vahva meikki ja tummanpunaiseksi värjätyt hiukset. Niin ja paljon isommat rinnat kuin minulla.
Saanko ikinä ketään kun olen tällainen?
Kommentit (13)
Minä kiinnostuin otsikostasi heti mutta valitettavasti olet minulle ihan liian nuori. Kyllä sinulle ottajia löytyy.
Suurin osa miehistä haluaa naisensa puhtaina, ilman lävistyksiä tai tatuointeja. Tätä ei vaan uskalleta sanoa ääneen.
Et saa ja syy ei ole nuo yllä mainitsemasi asiat tai tavallisuus vaan itsetuntosi. Epävarmuutesi näkyy kauas, ja tulee koittelemaan kaikki suhteitasi. Mutta ehdit vielä kehittäämään itseäsi.
Onko 24v vielä noin onnettoman epävarma? Mene tinderiin 70b tisseinesi niin saat miestä.
Osa tykkää luonnollisen näköisistä, osa taas pitää tatuoiduista. Ihmisestä, joka ei viihdy nahoissaan ja ole sinut itsensä kanssa on puolestaan hankala pitää, olipa tatuoitu tai täysin koruton.
Ja mihin sinä sitä miestä tarvit? Entä työ, harrastukset, opiskelu, ystävät, jne... Keskity itseäsi kehittäviin asioihin, kun noin nuorikin vielä olet. Se mies tulee täydentämään elämääsi, jos on tullakseen.
Harrasta ahkerasti. Kotoilu yksin ei tutustuta. Laaja harraste- ja ystäväpiiri tutustuttaa. Vanha viisaus on totta.
Kuumimmat naiset kulkevat ylväästi ilman läväreitä tai tatskoja. Nainen kiinnostaa muista syistä kuin pintahelyjen takia. Ainakin minulle tatskat ovat pikemminkin turnoff mutta tatskaamattomia on niin vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Et saa ja syy ei ole nuo yllä mainitsemasi asiat tai tavallisuus vaan itsetuntosi. Epävarmuutesi näkyy kauas, ja tulee koittelemaan kaikki suhteitasi. Mutta ehdit vielä kehittäämään itseäsi.
Nyt, kun katsoo nuoria naisia he lähtevän juurinkin muokkaamaan itseään sen näköisiksi, joita pitää yleisenä käsityksenä miesten ihanne naisista. Ihan, kuin miehet olisi yhtä samaa massaa.
Kyllä niitä miehiä maailmassa riittää, yhden perään on turha jäädä haikailemaan.
Minä en kelpuuttaisi naista, jolla on yksikin isompi tatuointi tai kasvoissa lävistyksiä. Myös luonnottoman väriset hiukset sekä vahva meikki om vahvasti turnoff.
Aika vahvasti tuntuu elävän palstalla tämä legenda, että kaikilla miehillä on täsmälleen sama naismaku ja jos ei yhdelle kelpaa, niin ei kenellekään.
Minulle miehenä on yksi turn-off juuri tämä asenne; kaikki miehet on samanlaisia. Mutta tämä ei tarkoita sitä, etteikö näillekin naisille löytyisi miehiä (niitä joiden mielestä kaikki naiset on samanlaisia - noin kärjistäen)
Sen kuitenkin voin sanoa, etteivät lähvistykset ja tatuoinnit ole todellakaan mikään pakko; en itse esim. tunne yhtään miestä, joka pitäisi tatuoinneista naisilla, tosin en tunne yhntään miestä, joille ainakaan pienet tatuoinnit olisivat mikään este. Lävityksistä korvakorut toki ovat aika normi, mutta vaikea uskoa sitäkään, että ne olisivat suurelle osalle mikään ehdoton vaatimus.
Mutta ihan oikeasti - ei sinun ongelma ole ulkonäössä, ei varmasti. Enemmän hakisin syitä itsevarmuudesta ja vuorovaikutustaidoista. Katsos, ei se aloitteen tekeminen meille miehillekään helppoa ole, joten jollain tavalla pitäis antaa ymmärtää, että saa lähestyä.
Mä en ole ikinä meikannut eikä edes reikiä korvissa ole. Mutta arvaas mitä mulla on. Intohimo. Ei miehiin, vaan erääseen juttuun, joka on harrastukseni ja nykyään työnikin. Sen piiristä on löytynyt samanhenkistä seuraa, eikä miehistä ole koskaan ollut pulaa.
Voit miettiä itse, mitä haluat olla. Joku, josta tykätään ulkonäön takia vai joku, josta tykätään koska hänellä on iloa, energiaa, osaamista, hauskoja juttuja. Ja millaisen kumppanin sinä haluat, miehen jonka päävaatimus elämänsä naiselle on meikkikerros tai tatuointi? Vai miehen joka osaa, haluaa, tekee?
Se oli yksi mies. Et sopinut hänelle. Se ei tee sinun tyylistä yhtään huonompaa, ole oma itsesi mielummin kuin yrität olla jotain mitä et ole.
Ja tuon miehen eksä ei kelpaa kaikille, joku muu haluaa luonnollisempaa.