Onko totta että naiset pitävät tämän näköistä miestä ihan liian lihaksikkaana?
Ainakin kaikki naiset joiden kanssa olen jutellut on sanoneet että liiallinen lihaksikkuus ei sytytä yhtään
Kommentit (53)
Ei oo. Kyllä kaikki naiset tykkäävät lihaksikkaista, paksulompakkoisista miehistä, jotka vielä kuuluvat siihen 5% maailman komeimpiin miehiin. Ainankin palstan kilttimiesten mukaan.
Terveisin N23, joka seurustelee ihanan pehmeämahaisen opiskelijan kanssa, joka ei kuulu siihen 5%, enkä kuulu minäkään. Ihan tavallisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sen vaimo:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/476941_3489836121027_181…
Miksi mä oletan aina, että kun mies mainitsee ylpeänä naisensa rinnoista, niin sillä naisella on isot rinnat? Noh, oikeastaan positiivista, että näin ei näemmä aina ole!
T. 80A
Kyllä tuo salityyppi on ylpeämpi naisensa habasta ja hartianseudun lihaksistosta.
Uskon että onkin, mutta kommenttini koski tuota videon alussa heitettyä kehaisua, että "Niina on tuolla taustalla tissit paljaana". Oletin siis heti, että sillä olisi isot tissit. :D
T. se 80A
Kun olet ylpeä kumppanistasi, se on kokonaisvaltaista eli nähdään asiat hyvän kautta eikä vikoihin keskittyen. Toisaalta salityypille isot (luonnostaan) rinnat voivat myös edustaa läskeyttä ja treenittömyyttä eli haluaakin joko pienet rinnat tai isojen tapauksessa silarit.
Tämän on pakko olla miehen kirjoittama.
Eli siis kaikki miehet ajattelevat, että naisen pienet rinnat on viallinen ominaisuus, joten jos alkaa suhteeseen pienirintaisen kanssa, niin ne rinnat ovat asia, joka vain joudutaan hyväksymään? Kukaan mies ei siis oikeasti pidä pienistä rinnoista ja ne, jotka sanovat pitävänsä, valehtelevat? Jep jep. Sä todellakin olet mies, jolla on ilmeinen tarve saada pienirintaiset naiset tuntemaan itsensä vajavaiksi, joiden rinnoista tykätään vain säälistä. Jospa puhut vain omasta puolestasi, etkä kaikkien muiden miesten. Jos sinä pidät pieniä rintoja huonoina, ei se tarkoita että kaikki muutkin miehet pitäisivät.
Hirveä apinan naama tuolla miehellä... veikkaan että pituutta on hädin 170 cm. Oletteko huomanneet, että usein nimenomaan lyhyet miehet bodaa? Luulevat saavansa sillä jotain miehekkyyttä.
Ja just toi, että kävellään kuin p*skat housussa kädet ja jalat levällään... yyyh.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6270 kirjoitti:
Ei sytytä. Jo saliharrastus on valitettavasti minulle miesbimbon merkki, tuon näköisellä ei varmasti ole mitään yhteistä minun kanssani.
90-luku haluaa ennakkoluulonsa takaisin
- bodausta ja ohjelmointia harrastava fyysikko
Jotain huomiota ja ihailua voi kumminkin hakea ulkonäöllä. Mitä mieltä itse oletsalikaveteistasi?
Itsellä tulee salimakeista mieleen nekoulun ääliöhokarit. Ne jotka eivät koskaan päässeet mihinkään mutta ääliömäisesti ja ylimielisesti käyttäytyivät.
Salilla käyn työkaverini kanssa ja hän on yksi fiksuimmista ihmisistä mitä tiedän. Satunnaisesti käyn myös lapsuuden kaverini kanssa eikä hänkään mikään bimbo ole. Lihasten kasvatus on nykyään niin yleistä, että harva sillä huomiota tai ihailua saa. Vaikka pää on se, jota arvostan eniten ja jolla leipäni saan, en silti halua, että kroppa on vain pään kuljettamiseen paikasta toiseen
En tykkää. Mutta eniten vitutti tuo jääkaapin oven auki pitäminen :D
Kaffepulla kirjoitti:
Hirveä apinan naama tuolla miehellä... veikkaan että pituutta on hädin 170 cm. Oletteko huomanneet, että usein nimenomaan lyhyet miehet bodaa? Luulevat saavansa sillä jotain miehekkyyttä.
Ja just toi, että kävellään kuin p*skat housussa kädet ja jalat levällään... yyyh.
Ootko koskaan edes käynyt kuntosalilla? Ihan kaiken pituisia ihmisiä siellä on. Pituus ei ole mikään syy olla treenaamatta
Kaffepulla kirjoitti:
Eli sinusta miehekkyyden ratkaisee ensisijaisesti se minkä pituiseksi sattuu geeniensä perusteella kasvamaan?
Apinoista puheen ollen...
Vierailija kirjoitti:
Bodarinaisena tunnistan heti milloin on lisäaineita otettu lihasten muodostukseen ja tällaiset miehet ei sytytä, enemmän lookki näyttää muoviselta. Luonnollisin keinoin hankitut lihakset näyttää aina hyviltä, olkoot kuinka suuria tahansa.
Mitä ihmettä sä oikeen selität? Ihan samalta se lihas näyttää, oli käytetty aineita tai ei. Aineilla on kylläkin mahdollista saada isommat lihakset.
Kaffepulla kirjoitti:
Eli pitkän miehen on ok bodata, mutta jos lyhyt bodaa, se on vain kompensointia?
Kaunis vartalo miehellä tietenkin,mutta kyllähän se pään sisältö on se joka kaiken ratkaisee. En voisi kuvitella seurustelevani miehen kanssa,jonka elämäntehtävä on salilla käyminen ja peilin edessä keimailu. Tuon näköinen mies kyllä varmaan löytää itselleen jonkun fitnesmimmin.
Jotenkin jäykännäköistä on, kun on liikaa noita "lihaskasvaimia". Varmaan ihan kiva mies muuten.
Vähän sillä rajalla että onko liian isot. Itseäni sytyttää kyllä vähempikin lihaksikkuus ja ei haittaa jos on vähän mahaa ym. Ainut ns. Kriteeri on että ei mielellään hoikempi/lyhyempi kuin itse olen.(Olen siis hoikka ja lyhyt nainen)