Onko totta että naiset pitävät tämän näköistä miestä ihan liian lihaksikkaana?
Ainakin kaikki naiset joiden kanssa olen jutellut on sanoneet että liiallinen lihaksikkuus ei sytytä yhtään
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä piti laittaa aloitusviestiin
-ap-
Miksi noilla miehillä on aina kädet jotenkin jäykkänä ja ylhäällä, eivätkä roiku rentona sivuilla, kuten tavallisilla ihmisillä? Onko se joku "Aina valmiina hyökkäämään, koska olen alfa" -juttu vai liian isojen lihasten vika?
Yläselän lihakset työntää käsiä sivulle.
Lihakset ovat jatkuvassa pumpissa. Niissä on siis nestettä ja jännitettä ihan eri tavalla kuin lihaksissa, joita ei jatkuvasti käytetä raskaassa treenissä.
Ihan hirveitä ne lihassäkit - naiset ja miehet.
Mitä aineita naiset käyttää kun leuat kasvaa?
Ei tuo voi olla terveellistä mitenkään.
Ja tosissaan monet salimaket on niin itsekeskeisiä ihmisiä, että hirvittää.
Pojan kaveri on tällainen ja käy salilla pullistelemassa ja näytillä. Kuvia on joka paikassa. Kaikki naiset on lutkia yms.
Ei jatkoo salimaket.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6270 kirjoitti:
Ei sytytä. Jo saliharrastus on valitettavasti minulle miesbimbon merkki, tuon näköisellä ei varmasti ole mitään yhteistä minun kanssani.
90-luku haluaa ennakkoluulonsa takaisin
- bodausta ja ohjelmointia harrastava fyysikko
Jotain huomiota ja ihailua voi kumminkin hakea ulkonäöllä. Mitä mieltä itse oletsalikaveteistasi?
Itsellä tulee salimakeista mieleen nekoulun ääliöhokarit. Ne jotka eivät koskaan päässeet mihinkään mutta ääliömäisesti ja ylimielisesti käyttäytyivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sen vaimo:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/476941_3489836121027_181…
Miksi mä oletan aina, että kun mies mainitsee ylpeänä naisensa rinnoista, niin sillä naisella on isot rinnat? Noh, oikeastaan positiivista, että näin ei näemmä aina ole!
T. 80A
Kyllä tuo salityyppi on ylpeämpi naisensa habasta ja hartianseudun lihaksistosta.
Uskon että onkin, mutta kommenttini koski tuota videon alussa heitettyä kehaisua, että "Niina on tuolla taustalla tissit paljaana". Oletin siis heti, että sillä olisi isot tissit. :D
T. se 80A
En usko että on liian lihaksikkaita miehiä; on vain paljon miehiä, jotka eivät osaa imagomarkkinoida itseään naisille.
Hormooneitahan on käyttänyt jo kauan. Kertonut itsekin pakkotoistolla avoimesti.
Tää allan lopetti bodauksen 3kk sitten kun verenpaineet oli 220/100 ja lääkäri pelkäs että saa sydärin. Kertoo vlogissaan tästä. Liikaa aineita
Lihaksikkuus voi olla hyvännäköistä, mutta tuo tyyppi alkaa muistuttaa jo mörssäriä. Uskoisin, että useimpia naisia ei viehätä sellainen michelin-ukkoa muistuttava möhkäle.
Mulle liikaa. Jos persoona olisi hyvä, voisin kyllä antaa tuon anteeksi. Isoin dealbreaker tässä on kyllä tuo jääkaapin oven jättäminen auki ja nuo jaarittelevat kehonrakennuspuheet.
Eiköhän tuo jollekin kelpaa kuitenkin.
Mun mielestä liian lihaksikas. Tosin ehkä jos kyseisen miehen jutut, puhetyyli ym. olis ollut erilaisia niin olisin voinut pitää viehättävänä. Nyt lähinnä inhotti.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
En usko että on liian lihaksikkaita miehiä; on vain paljon miehiä, jotka eivät osaa imagomarkkinoida itseään naisille.
Miten se imagomarkkinointi tämmöisen kohdalla tapahtuu?
"Treenaan salilla 6 kertaa viikossa ja elämä keskittyy sen ympärille, käytän myös kiellettyjä aineita, jotka aiheuttaa käytöksenmuutosta ja vakavia fyysisiä ja henkisiä terveysriskejä. Tästä huolimatta olen hyvä ja huolehtiva ja ihana kumppani."
Näetkö mitään ristiriitaa tuossa?:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on sen vaimo:
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/476941_3489836121027_181…
Miksi mä oletan aina, että kun mies mainitsee ylpeänä naisensa rinnoista, niin sillä naisella on isot rinnat? Noh, oikeastaan positiivista, että näin ei näemmä aina ole!
T. 80A
Kyllä tuo salityyppi on ylpeämpi naisensa habasta ja hartianseudun lihaksistosta.
Uskon että onkin, mutta kommenttini koski tuota videon alussa heitettyä kehaisua, että "Niina on tuolla taustalla tissit paljaana". Oletin siis heti, että sillä olisi isot tissit. :D
T. se 80A
Kun olet ylpeä kumppanistasi, se on kokonaisvaltaista eli nähdään asiat hyvän kautta eikä vikoihin keskittyen. Toisaalta salityypille isot (luonnostaan) rinnat voivat myös edustaa läskeyttä ja treenittömyyttä eli haluaakin joko pienet rinnat tai isojen tapauksessa silarit.
Vierailija kirjoitti:
Tää allan lopetti bodauksen 3kk sitten kun verenpaineet oli 220/100 ja lääkäri pelkäs että saa sydärin. Kertoo vlogissaan tästä. Liikaa aineita
Ei yllätä.
Fysiikasta näkee että on treenattu tavoitteena ensisijaisesti isot lihakset, ei voima tai kestävyys.
Tuo on sillä rajalla mitä tosi hyvillä geeneillä varustettu mies voi saavuttaa natuna. Vaatii lihasten kasvattamisen ympärillä pyörivää elämäntapaa. Suurella osalla mahdollista vain käyttämällä lisäaineita, eli suomeksi anabolisia steroideja ja mahdollisesti kasvuhormonia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6270 kirjoitti:
Ei sytytä. Jo saliharrastus on valitettavasti minulle miesbimbon merkki, tuon näköisellä ei varmasti ole mitään yhteistä minun kanssani.
Riippuu varmaan silti siitä kuinka suuressa ja tärkeässä osassa se bodaus on sun elämää. Jos et muusta pysty puhuun ja vedät esim jotain lisäaineita niin kyllä sää silti bimbo oot.
ei iske kyllä tuollainen kroppa. Lihaksia saa toki olla mutta liian kireäksi vedetty ei kelpaa. Tuossa kropassa ällöttävintä oli vatsan alue, napa näyttää kamalalta kun rasvat on nollissa. Ei jatkoon siis.
Miten ihmeessä joku voi elellä tuollaisella ruokavaliolla?! Ihan kamala aamupala, ei tosta kyllä kauheesti vitamiineja tms saa.
Inhottaa tuo väri ja selän/hartioiden huono iho (aknearpia aineista?)
Liian jäykkä. Missä atleettinen sulavuus liikkeissä ja olemuksessa?
Tuosta lihasten määrästä voi päätellä että miehelle oma peilikuva on erittäin tärkeää. Ja luultavasti myös nainen joutuu kyttäämään peilikuvaansa samanverran. Aikaa ja energiaa menee tolkuttomasti ruokavalioon, salitreeniin ja palautumisen miettimiseen. Tämä ei sytytä yhtään. Sen takia en voisi seurustella noin lihaksikkaan kanssa josta näkee että koko maailma pyörii oman navan ja lihasten ympärillä.
Olen 90-luvun alussa seurustellut jonkinasteisen bodarin kanssa. Silloin vielä ei ollut naisten fitness-kulttuuria, joten antoi minun olla siltä osin aika rauhassa, nykyään veikkaisin, että nämä tyypit mielellään pariutuvat keskenään tai muuten jotenkin ulkonäkökeskeisen naisen kanssa.
Ei siinä pysynyt perässä, milloin oli joku hormoni- tai muu kuuri päällä ja milloin ei ja milloin oli selvänä pitkiä kausia ja milloin taas olikin ok vetää viinaa. Treenit oli se asia, jolle aina löytyi aikaa.