40 v sinkku ja synnyttänyt kroppa
Olen eronnut muutama vuosi sitten ja lapset jo isoja ja menee omia menojaan. Nyt olisi aikaa elää sitä villiä sinkkuelämää, joka jäi aikoinaan välistä.
Olen käynyt ystävien kanssa baareissa ja olisinhan siellä siellä vientiä. Ihan kiinnostavialin miehiä on tullut vastaan enkä itsekään etsi mitään vakava, niin voisin jonkun mukaan lähteäkin.
Se mikä estää, on kroppani. Mieheni lisäksi kukaan mies ei ole nähnyt mua alasti roikkuvan vatsan ja raskausarpien kanssa. Kolme lasta, sektio ja sellainen ihotyyppi joka ei palaudu, vaikka kilot lähtivät. Onko kokemusta kuinka 40+ sinkkumiehet reagoivat tälläseen?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi. Tietysti raskaudet, synnytykset ja imetykset jättävät jälkensä. Jos miestä häiritsee raskausarvet yms., niin eikö se ole vähän good riddance?
Joo, mutta lähinnä kammoan sellaista kiusallista hetkeä, kun otan paidan pois ja miehen kiinnostus lopahtaa siihen. Mulla ei muuten ole huono itsetunto, mutta en halua sitä myöskään ehdoin tahdoin kolhia.
-ap
Vastaavassa tilanteessa. Olihan se eka kerta vähän jännittävä... erilailla kuin nuorempana tosina ;) mutta hyvin meni. Ei näytä haittaavan miehiä. Samoille on kelvannut uudestaankin.. Kynnys uuden kanssa on kyllä vähän korkealla. Pitää silti aina vähän haastatella miestä ennen kuin lähtee kämpille.. Että vähän tietää millainen kaveri kyseessä. Sellaiset pintaliitäjät joille timmi kroppa on kaikki, eivät ole mun juttu. Enkä minä todellakaan heidän juttunsa.
Ja hei, ei ne kaikki nelikymppiset miehetkään ihan parhaassa nuoruuden kunnossa ole ;)
Henkisesti aikuinen mies ymmärtää kyllä että elämä jättää jälkensä, muunlaisten kanssa lienee turha tuhlata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä murehdi. Tietysti raskaudet, synnytykset ja imetykset jättävät jälkensä. Jos miestä häiritsee raskausarvet yms., niin eikö se ole vähän good riddance?
Joo, mutta lähinnä kammoan sellaista kiusallista hetkeä, kun otan paidan pois ja miehen kiinnostus lopahtaa siihen. Mulla ei muuten ole huono itsetunto, mutta en halua sitä myöskään ehdoin tahdoin kolhia.
-ap
Ymmärrän kyllä. Voihan sitä tietysti "myyntipuheena" listata miehelle kaikki puutteensa heti alkuunsa, mutta ei sekään kauhean järkevältä kuulosta.
Toivottavasti osaan tunnistaa nuo henkisesti aikuiset, eksästä sellaista ei ikinä tullut. Aika karun kuvan olen saanut siitä mitä miehet odottaa naisilta, ihan omasta ulkomuodostaan riippumatta.
-ap
Kyllä minä seksiä voin sen kerran harrastaa, joten mitään kiusallista hetkeä ei kyllä tule, älä huoli. Kyllä ihmisillä normaalit käytöstavat on. Mutta en oikeasti usko, että voisin pitkällä aikavälillä tyytyä naiseen, jonka keho muistuttaa minua joka kerta äitiydestä. Sen verran vakaumuksellinen lapseton mies olen.
Valinoilla on seurauksensa, ja sinä olet oman valintasi tehnyt. Olet rajannut sinusta seksuaalisesti kiinnostuvien miestne joukkoa hankkimalla lapsia, eikä sille enää voi mitään.
Voin vastaavalla kokemuksella sanoa, että ei sen ikäisistä miehistäkään löydy sellaista jolla ei ikä kropassa näkyisi. Rohkeasti vaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä seksiä voin sen kerran harrastaa, joten mitään kiusallista hetkeä ei kyllä tule, älä huoli. Kyllä ihmisillä normaalit käytöstavat on. Mutta en oikeasti usko, että voisin pitkällä aikavälillä tyytyä naiseen, jonka keho muistuttaa minua joka kerta äitiydestä. Sen verran vakaumuksellinen lapseton mies olen.
Hyvä kuulla, että käytöstavat toimivat:) Mutta toisaalta arvelen, ettet ehkä ole sen tyyppinen, jonka kanssa päätyisin jatkoille muutenkaan. Olen luonteeltani sellainen lempeän äidillinen ylipäätään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Valinoilla on seurauksensa, ja sinä olet oman valintasi tehnyt. Olet rajannut sinusta seksuaalisesti kiinnostuvien miestne joukkoa hankkimalla lapsia, eikä sille enää voi mitään.
Ei omat valinnat tässä yhtään harmita:) Kuten aloituksessa mainitsin, niin kiinnosta on ollut minun tarpeisiini riittävästi. Kun vain tietäisi keitä sieltä seuloo. On liian kiusallista alkaa etukäteen listaamaan vikoja, mutta kiusallista se on sitten huomata "liian myöhään" vikojeni oikeasti häiritsevän toista.
Eniten jännittää siksi, että tilanne on itselleni niin uusi. En haluaisi kuitenkaan jättää elämttäkään.
-ap
Ei haittaa miehiä! Kunhan muuten valikoit itsellesi sopivan ja kunnollisen. Ja työstä se eksän käytös pois mielestä. Minulle kävi niin, että ensimmäinen eron jälkeen oli tyyppi eksä. Nyt on jo parempi menossa! Tsemppiä!
t, yh, 3 lasta, 3 sektiota
Mikset treenaa kroppaasi kuntoon jos asia vaivaa? Ei se ole mahdotonta;). Itsellä 3 lasta ja ikää 42v, kroppa on hyvässä kunnossa treenin ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuulla, että käytöstavat toimivat:) Mutta toisaalta arvelen, ettet ehkä ole sen tyyppinen, jonka kanssa päätyisin jatkoille muutenkaan. Olen luonteeltani sellainen lempeän äidillinen ylipäätään.
-ap
Paljon mahdollista. Ne äidit, joiden kanssa olen vietitellyt tai tavannut, eivät ole puhuneet lapsistaan ollenkaan, ja kaikilla oli ns. oma elämä aina vuoroviikoin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset treenaa kroppaasi kuntoon jos asia vaivaa? Ei se ole mahdotonta;). Itsellä 3 lasta ja ikää 42v, kroppa on hyvässä kunnossa treenin ansiosta.
Mikä treeni auttaa löysään nahkaan ja raskausarpiin, jotka olivat aloittajan ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei omat valinnat tässä yhtään harmita:) Kuten aloituksessa mainitsin, niin kiinnosta on ollut minun tarpeisiini riittävästi. Kun vain tietäisi keitä sieltä seuloo. On liian kiusallista alkaa etukäteen listaamaan vikoja, mutta kiusallista se on sitten huomata "liian myöhään" vikojeni oikeasti häiritsevän toista.
Eniten jännittää siksi, että tilanne on itselleni niin uusi. En haluaisi kuitenkaan jättää elämttäkään.
-ap
Lähetä etukäteen kuva itsestäsi alusvaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Paljon mahdollista. Ne äidit, joiden kanssa olen vietitellyt tai tavannut, eivät ole puhuneet lapsistaan ollenkaan, ja kaikilla oli ns. oma elämä aina vuoroviikoin.
Luulen, että mä etsin seurani tosiaan mieluummin "livenä". Silloin on helpompi myös ohimennen mainita lapset ja ihan tarkoituksella niin varmaan teksin etenkin, jos suunnittelisin miehen matkaan lähteväni. Olisi edes vähän ennakkovaroitusta mitä tuleman pitää:) En oikein tiedä kuinka moni mies ymmärtää, että keskimäärin jotain jälkiä kuitenkin jää. Ja mulla tosiaan vähän vielä keskimääräistä huonommassa kunnossa vatsan iho, vaikka muuten kroppa kunnossa.
-ap
Tuleeko kolmesta lapsesta tuollainen kroppa? Oman kokemukseni mukaan raskaus ei vaikuta kroppaan millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kolmesta lapsesta tuollainen kroppa? Oman kokemukseni mukaan raskaus ei vaikuta kroppaan millään tavalla.
Monilla tulee jo yhdestä lapsesta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä treeni auttaa löysään nahkaan ja raskausarpiin, jotka olivat aloittajan ongelma?
Niin. Aina niitä selityksiä löytyy....
Äitiys ei tarkoita sitä että pitäis olla lihava ja löysä. Valintoja.