Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-miehen epävakaa/ omituinen käytös

Vierailija
10.07.2017 |

Olen tavannut Tinderissä miehen, joka on kaikin puolin ihan kiva. Ollaan tavattu joitakin kertoja ja keskustelu Tinderissä jo pidemmän aikaa. Olen hyväksynyt hänet myös fb-kaverikseni. Tämä mies on jo näinä parina tapaamiskertana alkanut uhkailemaan, että etsii Tinderistä naisen, joka on hänelle ykkönen, että jos minä en sitä ole, niin hän kyllä sellaisen löytää. Tämä uhkaus tulee siis heti, jos asiat ei mene juuri niin kuin hän on ajatellut.

On myös muita omituisia juttuja, jotka herättävät ihmetystä. Meidän oli tarkoitus mennä hänen saunavuorollensa, mutta joku naapuri oli kuitenkin mennyt hänen vuorollensa, kun myöhästyimme siitä. J*malauta tämä mies oli inhottava ja suuttunut sille naapurille, vaikka mielestäni asian olisi voinut sopia ihan ystävällisestikin.

Seuraavaksi tämä mies suuttui yhdessä nukutun yön jälkeen siitä, että kartanko minä hänen läheisyyttään, kun kiireessä puin ja meikkasin. Illalla nukkumaan mennessä sanoin, että nyt ei jaksa seksiä, että katsotaan aamulla. Mies oli siihen, että hän ei ole oikein aamuseksityyppiä. Sitten aamulla kiukuttelunsa ja tivaamisensa jälkeen sai sanottua, että haluaa seksiä, no sitä sitten harrastettiin.

Viimeinen niitti oli se, kun palasin kotiin, niin tämä mies alkoi pommittaa mua viesteillä, että hän on loukkaantunut, kun olen joskus aikaisemmin kehunut kaveriani facessa komeaksi ja jostain muista deiteistä olen aikaisemmin kirjoittanut jotain kommentteja, SIIS ENNEN TÄTÄ MIESTÄ. Hän koko lauantaipäivän ja sunnuntaiaamupäivän jankkasi ja tivasi sitä, että onko hän yhtä komea tai komeampi kuin nämä mun kaverini tai aikaisemmat deittini. Sanoin moneen kertaan, että en ala kavereitani/ vahoja deittejäni häneen vertaamaan. Lopulta suutuin ja sanoin, että kyllä se mun kaveri on paremman näköinen. Tämä mies siihen, että hän täällä itkee, että eihän ole. Hän oli käynyt stalkkaamassa sitä mun kaverin profiilia ja omasta mielestä kaverini ei ole paremman näköinen kuin hän, että hän vaikka pyytää ulkopuolisen arvion siihen. Sanoin sille, että mun kavereita ei aleta tuollaisiin sekoittamaan, että poistan hänet kohta mun facesta. Se keskustelu jatkui niin pitkään, että hän sai vastauksensa, että on yhtä hyvän näköinen kuin kaverini.

Jotenkin tästä miehestä tulee todella manipuloijan ja mustasukkaisen miehen kuva.

Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä? Kannattaako jatkaa? Mulla suoraan sanoen meni tän oikuttelijan/ tivaajan kanssa maku.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä päätöksestä! Sinulla on itsetunto ja -kunnioitus kohdallaan 👍

Vierailija
22/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis.... sanoit että huomasit ekassa tapaamisessa hänen olevan sekaisin.. miksi annoit lisää mahiksia? Tosi vaarallista jos heti ensitreffeille osoittaa mustasukkaisuuttaan.. ei pysty edes sen vertaa esittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas.No näköjään just ton takia on tinder mies!

Vierailija
24/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti teit hyvän päätöksen mutta varoituksena vaan että mies ei varmasti päästä sua noin helpolla tästä erosta.Saattaa ilmestyä sun ovelle ruusukimppu kädessä tai sitten sabotoi sun entisiä suhteita tm kunhan itse pysyt kovana etkä päästä enään elämääsi.

Vierailija
25/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa jatkaa. Vitsi mikä helmi! Saat jännitystä elämään.

Vierailija
26/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis.... sanoit että huomasit ekassa tapaamisessa hänen olevan sekaisin.. miksi annoit lisää mahiksia? Tosi vaarallista jos heti ensitreffeille osoittaa mustasukkaisuuttaan.. ei pysty edes sen vertaa esittämään.

Tämä mustasukkaisuus/ omituisuus tuli esille tässä viikonlopun tapaamisessa, kun menin hänen luokseen yöksi. Sitä edeltävästä ja sen jälkeisestä viestittelystä. Ekalla tapaamisella mies osasi olla hyvinkin mukava, vähitellen alkoi tulla näitä omituisia juttuja. Viimeinen niitti oli siis tämän edellisen viikonlopun tapahtumat ja hänen viestinsä. Tavallaan hän paljasti oman todellisen luonteensa. Nyt hän voi ihan rauhassa etsiä itselleen sitä naista, jolle TÄMÄ MIES ON YKKÖNEN, eikä kukaan muu ei voi olla hänen naiselleen paremman näköinen kuin HÄN. Hänellä on omasta mielestään enemmän Tinder-matcheja kuin mulla yms. yms. Että onnea hänen etsinnälleen, kai se jonkun ressukan itselleen löytää.

Ap

Vierailija
27/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko yläasteella?

Vierailija
28/29 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootteko yläasteella?

Ihan tiedoksi sulle, että myös aikuiset työssäkäyvät miehet voivat olla sairaalloisen mustasukkaisia ja epävarmoja. Ovat tavallaan ehkä jääneet yläasteikäisen pojan tasolle.

Vierailija
29/29 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan ,kun sanon näin suoraan,mutta kyseessä on persoonallisuushäiriö . Jos jatkat suhdetta,niin vaarannat oman terveyden . Juokse nyt pois!