Tinder-miehen epävakaa/ omituinen käytös
Olen tavannut Tinderissä miehen, joka on kaikin puolin ihan kiva. Ollaan tavattu joitakin kertoja ja keskustelu Tinderissä jo pidemmän aikaa. Olen hyväksynyt hänet myös fb-kaverikseni. Tämä mies on jo näinä parina tapaamiskertana alkanut uhkailemaan, että etsii Tinderistä naisen, joka on hänelle ykkönen, että jos minä en sitä ole, niin hän kyllä sellaisen löytää. Tämä uhkaus tulee siis heti, jos asiat ei mene juuri niin kuin hän on ajatellut.
On myös muita omituisia juttuja, jotka herättävät ihmetystä. Meidän oli tarkoitus mennä hänen saunavuorollensa, mutta joku naapuri oli kuitenkin mennyt hänen vuorollensa, kun myöhästyimme siitä. J*malauta tämä mies oli inhottava ja suuttunut sille naapurille, vaikka mielestäni asian olisi voinut sopia ihan ystävällisestikin.
Seuraavaksi tämä mies suuttui yhdessä nukutun yön jälkeen siitä, että kartanko minä hänen läheisyyttään, kun kiireessä puin ja meikkasin. Illalla nukkumaan mennessä sanoin, että nyt ei jaksa seksiä, että katsotaan aamulla. Mies oli siihen, että hän ei ole oikein aamuseksityyppiä. Sitten aamulla kiukuttelunsa ja tivaamisensa jälkeen sai sanottua, että haluaa seksiä, no sitä sitten harrastettiin.
Viimeinen niitti oli se, kun palasin kotiin, niin tämä mies alkoi pommittaa mua viesteillä, että hän on loukkaantunut, kun olen joskus aikaisemmin kehunut kaveriani facessa komeaksi ja jostain muista deiteistä olen aikaisemmin kirjoittanut jotain kommentteja, SIIS ENNEN TÄTÄ MIESTÄ. Hän koko lauantaipäivän ja sunnuntaiaamupäivän jankkasi ja tivasi sitä, että onko hän yhtä komea tai komeampi kuin nämä mun kaverini tai aikaisemmat deittini. Sanoin moneen kertaan, että en ala kavereitani/ vahoja deittejäni häneen vertaamaan. Lopulta suutuin ja sanoin, että kyllä se mun kaveri on paremman näköinen. Tämä mies siihen, että hän täällä itkee, että eihän ole. Hän oli käynyt stalkkaamassa sitä mun kaverin profiilia ja omasta mielestä kaverini ei ole paremman näköinen kuin hän, että hän vaikka pyytää ulkopuolisen arvion siihen. Sanoin sille, että mun kavereita ei aleta tuollaisiin sekoittamaan, että poistan hänet kohta mun facesta. Se keskustelu jatkui niin pitkään, että hän sai vastauksensa, että on yhtä hyvän näköinen kuin kaverini.
Jotenkin tästä miehestä tulee todella manipuloijan ja mustasukkaisen miehen kuva.
Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä? Kannattaako jatkaa? Mulla suoraan sanoen meni tän oikuttelijan/ tivaajan kanssa maku.
Kommentit (29)
Kysytkö ihan tosissasi? Juokse jo.
Ja juuri poistin miehen fb-kavereistani. Kun kirjoitin tämän aloituksen niin tajusin, että toi Tinder-mies on niin hullu, että se voi vaikka jotain sille mun kaverille mennä kirjoittamaan.
Mulla on edellinen suhde ollut myös epävakaan miehen kanssa, ja näen tässä samat merkit, jopa vahvempina kuin edellisen kanssa.
Ap
Ja ikä on?
Pahalta kuulostaa jos suhde on jo alkujaan tuollaista vääntöä.
No ei kannata, omaa järkeä saa käyttää!
Ei ei ei, iskit kätesi paskaan. Eroon heti ja nyt.
Miten et heti huomaa että hän on epävakaa? Itse miehenä tosi vaikeeta ymmärtää että näinkin sekavat tyypit pääsevät naisten kanssa noin pitkälle.
Tiedät itsekin. En viitsi perustella edes.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä on?
Pahalta kuulostaa jos suhde on jo alkujaan tuollaista vääntöä.
Ikää on molemmilla 38-v. Itse mietin ihan samaa, että jos jo näin alussa on noin pahaa vääntöä, nimenomaan tämän miehen puolelta, että millaiseksi se sitten jatkossa menisi. Jotenkin sairas kuva tosta miehestä jäi. Tässä taustalla on vielä se, että olen juuri toipunut suhteesta toisesta mielenterveysongelmaisesta miehestä. Tämä edellinen oli samanlainen sairas pompottelija. Jotenkin tulee mieleen, että minä jostain syystä vedän puoleeni sairaita miehiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten et heti huomaa että hän on epävakaa? Itse miehenä tosi vaikeeta ymmärtää että näinkin sekavat tyypit pääsevät naisten kanssa noin pitkälle.
ovat niin ihanan jänniä.
Tiedät itsekin, ettei tuollaisen kanssa voi suunnitella mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä mies pystyi melko pitkään kirjoittamaan ihan normaalisti Tinderissä. Nyt kun ollaan tavattu, niin nämä merkit tulivat esille. Eli huomasin kyllä melkein heti tapaamisten yhteydessä, että jätkä on ihan pimeä.
Ap
Siis haluatko tylsän miehen vai jotain muuta? Se on se kysymys, mikä sun täytyy esittää itsellesi! Lähinnä vaan enemmän keskustelua tuon miehen kanssa ja asiat kyllä selviää =) Itselläkin tuntui aluksi, että mies on epävarma, mutta loppujen lopuksi hän pitää mua hyvänä! Ja mustasukkaisuus on myös oikeesti kiihottavaa, kun tietää, mistä naruista vetelee
Nyt äkkiä karkuun, vielä ehdit!!!
Toivottavasti ei jää sulle riesaksi, tuommoinen voi jäädä stalkkaamaan ja vainoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis haluatko tylsän miehen vai jotain muuta? Se on se kysymys, mikä sun täytyy esittää itsellesi! Lähinnä vaan enemmän keskustelua tuon miehen kanssa ja asiat kyllä selviää =) Itselläkin tuntui aluksi, että mies on epävarma, mutta loppujen lopuksi hän pitää mua hyvänä! Ja mustasukkaisuus on myös oikeesti kiihottavaa, kun tietää, mistä naruista vetelee
Oletko tosissasi?
Löysit siis mustasukkaisen narsismiin taipuvaisen tyypin jonka kanssa ei voi olla muuta elämää.
Nyt tämä tyyppi on estetty mun Whatsapissa. Tämä mies tivasi pitkää minulle, että lataa Whatsapp, niin voidaan keskustella siinä. Tajusin myöhemmin, että Whatsapin kautta se voi stalkata, koska mä olen käynyt siellä tms. Todella mustasukkainen ja epävarma mies. Mä kysyin häneltä, että onko hänellä huono itsetunto, kun pitää naisen kavereihin itseään verrata. Ei hän kuulemma ole, hänellä on vaan "eteläeurooppalaisen miehen luonne". Eli hän on mies, jonka naisen tulee pitää miestään YKKÖSENÄ. Buahhaaaa sanon minä, sairas paska se on.
Tämä keskusteluketjun tuloksena laitan kaikki yhteydet tähän mieheen poikki. Ei tuosta olisi mitään tullut. Olen itse menevä ihminen, en voi tuollaista taakkaa itselleni ottaa. Tollanenhan voi mustasukakisuuksissaan vaikka loppupeleissä tappaa.
Ap
"Kannattaako jatkaa"? :D