Olen 42 ja pelottaa jo tulevaisuus
Jouduin työttömäksi enkä yhteenkään koulutukseen edes päässyt. Säästöjä vähän, perintöä ei ole tulossa. Lääkäri määräsi just esivaihdevuosiin hoidon, pms _oireet pahat ja vie voimat päiviksi. Miten jaksan, kun kaikki tulee vaan luultavasti pahenemaan. T. Ennenaikaiset vaihdevuodet
Kommentit (13)
Vielä kun sinulla on voimia lähde pois maasta, itse oon liian vanha ja raihnainen siihen muuten lähtisin.
Mulla on ollut Mirena jo vuodesta 2013 eikä ole mitään pms-oireita. Vaihtareihin en lle myöskään tarvinnut vielä mitään muuta. Mirena on taivas.
En tähän väliin keksi muuta kirjoittaa kuin että elämä on ohi vasta silloin kun ihminen kuolee. Ennen sitä on aina jotain toivoa.
Niin, kannattiko nyt vuosia palstalla huudella työttömille, että menkää töihin👀
Minä pelkään koska olen työssä joka kuluttaa minut loppuun henkisesti ja fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Mirena jo vuodesta 2013 eikä ole mitään pms-oireita. Vaihtareihin en lle myöskään tarvinnut vielä mitään muuta. Mirena on taivas.
Mullakin ollut nyt Mirena pari vuotta. Pms-oireet lievittyi sen ansiosta. Kunpa olisin tiennyt siitä jo aiemmin! 46v enkä ole mitään vv-oireita huomannut. Gyne meinasi, että vielä ei ole näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Kestä vielä! Olet vasta alussa!
"Sä" Vastasit taas itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Mirena jo vuodesta 2013 eikä ole mitään pms-oireita. Vaihtareihin en lle myöskään tarvinnut vielä mitään muuta. Mirena on taivas.
Mullakin ollut nyt Mirena pari vuotta. Pms-oireet lievittyi sen ansiosta. Kunpa olisin tiennyt siitä jo aiemmin! 46v enkä ole mitään vv-oireita huomannut. Gyne meinasi, että vielä ei ole näköpiirissä.
Kualet pillusyäpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut Mirena jo vuodesta 2013 eikä ole mitään pms-oireita. Vaihtareihin en lle myöskään tarvinnut vielä mitään muuta. Mirena on taivas.
Mullakin ollut nyt Mirena pari vuotta. Pms-oireet lievittyi sen ansiosta. Kunpa olisin tiennyt siitä jo aiemmin! 46v enkä ole mitään vv-oireita huomannut. Gyne meinasi, että vielä ei ole näköpiirissä.
Kualet pillusyäpään.
Ok. No eipähän ole pms-oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun sinulla on voimia lähde pois maasta, itse oon liian vanha ja raihnainen siihen muuten lähtisin.
Juu, maasta muutto parantaa ennenaikaiset vaihdevuodet 😄
Nyt on säälittävää jopa iiigoreilta.
Kestä vielä! Olet vasta alussa!