Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 42 ja pelottaa jo tulevaisuus

Vierailija
25.06.2026 |

Jouduin työttömäksi enkä yhteenkään koulutukseen edes päässyt.  Säästöjä vähän, perintöä ei ole tulossa. Lääkäri määräsi just esivaihdevuosiin hoidon, pms _oireet pahat ja vie voimat päiviksi. Miten jaksan, kun kaikki tulee vaan luultavasti pahenemaan. T. Ennenaikaiset vaihdevuodet 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä vielä! Olet vasta alussa!

Vierailija
2/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun sinulla on voimia lähde pois maasta, itse oon liian vanha ja raihnainen siihen muuten lähtisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Mirena jo vuodesta 2013 eikä ole mitään pms-oireita. Vaihtareihin en lle myöskään tarvinnut vielä mitään muuta. Mirena on taivas.

Vierailija
4/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille joka päivä ja kaljaa. Ja leuanvetoo ulkosalilla.

Vierailija
5/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tähän väliin keksi muuta kirjoittaa kuin että elämä on ohi vasta silloin kun ihminen kuolee. Ennen sitä on aina jotain toivoa.

Vierailija
6/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattiko nyt vuosia palstalla huudella työttömille, että menkää töihin👀

Vierailija
7/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään koska olen työssä joka kuluttaa minut loppuun henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
8/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Mirena jo vuodesta 2013 eikä ole mitään pms-oireita. Vaihtareihin en lle myöskään tarvinnut vielä mitään muuta. Mirena on taivas.

Mullakin ollut nyt Mirena pari vuotta. Pms-oireet lievittyi sen ansiosta. Kunpa olisin tiennyt siitä jo aiemmin! 46v enkä ole mitään vv-oireita huomannut. Gyne meinasi, että vielä ei ole näköpiirissä. 

Vierailija
9/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestä vielä! Olet vasta alussa!

"Sä" Vastasit taas itsellesi.

Vierailija
10/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

👩: YHYYY PELOTTAA JA AHISTAA YHYYYYYY😩

Vierailija
11/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin ollut nyt Mirena pari vuotta. Pms-oireet lievittyi sen ansiosta. Kunpa olisin tiennyt siitä jo aiemmin! 46v enkä ole mitään vv-oireita huomannut. Gyne meinasi, että vielä ei ole näköpiirissä. 

Kualet pillusyäpään. 

Vierailija
12/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kualet pillusyäpään. 

Ok.  No eipähän ole pms-oireita. 

Vierailija
13/13 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun sinulla on voimia lähde pois maasta, itse oon liian vanha ja raihnainen siihen muuten lähtisin.

Juu, maasta muutto parantaa ennenaikaiset vaihdevuodet 😄

Nyt on säälittävää jopa iiigoreilta.