Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut töksäyttävät kaikki asiat suoraan toiselle?

Vierailija
31.03.2006 |

varmasti jokainen tuntee näitä aikuisia ihmisiä, jotka sanovat kaiken suoraan: " oletpa lihonut" , " onpa sulla ryppyinen hame" , " onpa teillä likaiset ikkunat" jnejne. Eikö aikuisuuteen kuulu mitään suodatinta, että kaikkea ei ole tarkoitus sanoa ääneen, vaan jotain voi pitää omana tietonaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on töksäyttelijä. Tosin olen yrittänyt kovasti saada hänet hienovaraisemmaksi. Mutta on siinä hyvätkin puolensa. Alkuaikoina sain monesti hirveitä masennuskohtauksia mieheni rehellisyydestä, mutta kolmen vuoden kuluessa opin jopa arvostamaan sitä. Minusta on mukavaa, että asiat sanotaan suoraan, kunhan ei tarkoituksellisesti pyritä vaan loukkaamaan.

Vierailija
22/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en valitettavasti töksäyttelyäni huomaa, ja loukkaannun joka kerta kun joku siitä huomauttaa. Ei tulisi mieleenikään arvostella tahallaan toisia ihmisiä, eikä sanoa mitään, mistä toinen voi loukkaantua. Voisikohan kyse olla erilaisesta huumorintajusta tai väärin kuulemisesta?

Eli jos huomaat toisen loukkaantuneen, niin kysy? Eli sano, että suutuitko nyt jostain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kun kaikki pitää ilkeänä vaikka en ole!

Vierailija
24/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos joskus hänelle maksaa samalla mitalla, niin on vuoden mykkäkoulussa...

Vierailija
25/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, kun yleensä on kyse asioista, jotka asianomainen jo tietää. Vai miksi pitäisi sanoa, että ai kun sulla on likainen tukka tai kamala, kun sun naamassasi on näppyjä.

Vierailija
26/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoo, että sulla on kivat kengät, niin toinen hyökkää: " mitä vikaa näissä on?"

Vierailija
27/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon suoraan mielipiteeni [b]jos sitä minulta kysytään[/b]. Muutoin en kommentoi (ellei minulla ole positiivista sanottavaa).

Vierailija
28/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi työkaveri, joka muuten on olevinaan äärimmäisen sivistynyt ja hieno.

Haukkuu ihmisten vaatteet ja ulkonäön suoraan, haukkuu työtehtävät ym. Todella typerää. Minulle kerran sanoi että näytän ihan perämetsien seurakuntasisarelta. Mielenkiintoista ;)