Vierailija

Asutaan vuokralla.
Koulutus jäi 2. asteeseen.
Lapsia tuli ja yliopisto jäi.
Ei saada yhtään säästöön, max 100e kuussa.
Säästötilillä alle tonni, koska aina tyhjennetään sitä..

Olen hyvästä perheestä, ja nyt tarjoan lapsilleni surkeaa lapsuutta. Miten tästä pääsee ylös? Teen töitä pankissa, palkka on huono.. Mies korjaa autoja, palkka huono siinäkin. Ahdistaa. Ollaan jämähdetty.

• ylös 112
  • alas 25

Sivut

Kommentit (50)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Missä nyrkkipajassa se miehesi on autokorjaajana? Vai onko vain huono sellainen? Kavereillani on 3000-5000eur/kk ennen veroja ja ovat autokorjaajia merkkiliikkeessä.

• ylös 52
  • alas 26
Vierailija

Sivistystä voi pitää yllä ilmaiseksikin. Lukekaa, keskustelkaa ja seuratkaa yhteiskunnan tapahtumia. Elintaso ei ole wt:n synonyymi.

• ylös 135
  • alas 3
Vierailija

En tiedä sinusta, mutta minusta wt:tä leimaa yleensä alkoholi, tupakka ja heikot käytöstavat. Wt ei välittäisi, millaista lapsuutta lapsilleen tarjoaa. Senhän näkee - lapset laitetaan katsomaan tunneiksi telkkaria, kännykkää tai häiritsemään muita kyläläisiä, eikä käytöstapoja opeteta. Joskus ruokitaan valmisruualla.

• ylös 158
  • alas 4
Vierailija

Luetaan kyllä uutisia, ja töissäkin tulee niistä keskusteltua, mutta silti ahdistaa.

Uskoin aina, että omistaisin tässä vaiheessa vähintään asunnon.. Ja, että muutaman vuoden päästä olisi hieno talo ja kaksi autoa.

Tuntuu mahdottomalta saavuttaa edes sitä omistusasuntoa.
Ap

• ylös 16
  • alas 31
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä sinusta, mutta minusta wt:tä leimaa yleensä alkoholi, tupakka ja heikot käytöstavat. Wt ei välittäisi, millaista lapsuutta lapsilleen tarjoaa. Senhän näkee - lapset laitetaan katsomaan tunneiksi telkkaria, kännykkää tai häiritsemään muita kyläläisiä, eikä käytöstapoja opeteta. Joskus ruokitaan valmisruualla.

Mies polttaa töissä, juhlitaan välillä, lapset ovat energisiä ja villejäkin, ja laiskoina päivinä hese tai pitseria kutsuu. :( Ja tv tai tabletti on käytössä täälläkin...
Ap

• ylös 20
  • alas 30
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit hutiloimaan pillereittesi kanssa...

En ole käyttänyt huumeita tms ikinä, eikä mieskään.
Ap

• ylös 15
  • alas 48
"Wt"forlife

Välillä mennään alamäkeä. Ei se taloudellinen tilanne voi olla ainoa onnenlähd3. Nyt mielikuvitus kehiin. Mitä lasten kanssa voi tehdä pienellä pienellä budjetilla? Paljonkin. Älä hätäänny.
Avaa ovet

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Millä tavoin lastesi lapsuus on surkea? Millainen olisin se hyvä lapsuus jonka haluaisit lapsillesi tarjota?

• ylös 55
  • alas 3
Vierailija

Olet tavallinen äiti-ihminen, et WT. Mutta jos haluat olla Menestyjä niin siitä vaan yliopistoon. Kela antaa tukia kyllä. Mutta ei yliopistonkaan jälkeen palkka välttämättä tuon suurempi ole. Status nousee kylläkin tietyissä paremmissa piireissä ja vauvan av:llä.

• ylös 71
  • alas 2
Vierailija

Wt on mielestäni enemmän mielentila kuin taloudellinen asema. Taloudellinen tilanne voi vaihdella - mielentila ei. Wt-elämä on pysyvää vaikka rikastuisi yllättäen.

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

Mä oon sitä mieltä, että mieluummin kiltti vaikkakin ehkä sivistymätön ja vähemmän älykäs WT kuin sellainen ikävä ilkeä ja epäempaattinen ihminen, jolle statussymbolit on tärkeitä ja joka katsoo ylemmyydentuntoisesti alaspäin esim. jos joku on WT.

Tunnen useamman "WT-tyylisen" ihmisen ja ihan rentouttavaa ja hauskaakin seuraa ovat. Pahinta on ihmiset, jotka luulee olevansa vähän parempia ja tuomitsevat muita.

• ylös 40
  • alas 2
Vierailija

Oon vähän samassa tilanteessa. Olin fiksu nuori, kiinnostunut asioista ja hyvä koulussa enkä ollut koskaan koskenutkaan alkoholiin tai tupakkaan vielä täysi-ikäisenäkään. Kirjoitin erinomaiset arvosanat. Lukion jälkeen kaikki kuitenkin lähti lapasesta. En hakenut kouluun, joten jäin työttömäksi ja tapasin myös työttömän aviomieheni. Muutimme yhdessä pieneen vuokraluukkuun. Nykyään juon joka ikinen viikonloppu, poltan vähintään puoli askia tupakkaa päivässä, syömiseni epäsäännöllistä ja epäterveellistä ja huumeitakin olen kokeillut. Meillä on molemmilla todennäköisesti ainakin jonkintasoinen masennus. Musta tuli todella välinpitämätön ja saamaton, olinpa raskaanakin kerran välinpitämättömyyttäni. Se onneksi meni kesken itsestään. Mussa olisi oikeasti potentiaalia paljoon, mutta en tiedä miten täältä pohjalta enää ryömisi ylös. N23

• ylös 19
  • alas 14

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.