Parveketupakointi on suoraan helvetistä. Miksi sitä ei kielletä?
Kommentit (13)
Kerrostalot pitäisi kieltää kun ei siellä näemmä osata asua ilman, että kaikesta nillitetään.
Onhan siihen nykyään mahdollista hakea käräjien päätöstä. Ensin enemmistö yhtiökokouksessa kiellon taakse.
Ei ole päädytty yksiselitteiseen kieltämisen mahdollisuuteen, koska mitään terveyshaittaa ei ole ulkoilmaan sekoittuneesta savusta pystytty osoittamaan. Yhden auton pakokaasupäästötkin ovat tuhatkertaiset, jos ikkunasi alla sellainen pörrää. Lähinnä on kyseessä ärsyyntyminen. Se on nykyaikaa, että ärsyynnytään kaikesta.
Sitä ei tarvitsisi kieltää. Kiellettäisiin vain myrkyllisten ja pahanhajuisten kaasujen tuottaminen toisten asuntoihin.
Kaasutus on kyllä joskus sietämätöntä. Parveketta ei voi käyttää, asuntoa ei voi tuulettaa ja silti kämppä löyhkää kuin kaasukammio ;-(
Samaa mieltä. Omalla parvekkeella ei voi olla kun alakerran sarjatupakoitsija röyhyttelee.
Ajattelin hankkia suitsukkeita ja poltella niitä partsilla. Auttaisikohan se.
Itselle on paljon pahempi parfuumin ja dödön haju porraskäytävässä. Maski täytyy laittaa kun pihalle kävelee. Ne pitäisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Omalla parvekkeella ei voi olla kun alakerran sarjatupakoitsija röyhyttelee.
Ajattelin hankkia suitsukkeita ja poltella niitä partsilla. Auttaisikohan se.
Ei auta, kun savu ei liiku alaspäin vaan ylöspäin.
Tykkään palavien autonrenkaiden tuoksusta ja pistänkin muutaman kerran päivässä, ja yleensä ennen nukkumaan menoa, pienet roihut pystyyn parvekkeellani.
Yläkerran naapurit nillittää, vaan kyllä omassa asunnossaan nyt saa tehdä mitä haluaa. Muuttakoon omakotitaloon jos eivät osaa ihmisten parissa asua.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalot pitäisi kieltää kun ei siellä näemmä osata asua ilman, että kaikesta nillitetään.
Se ei ole turhaa nillittämistä, että ei voi pitää omaa parvekkeen ovea kesällä koskaan auki, koska naapurin tupakansavut tunkevat asuntoon. Sinä et tietenkään sitä tajua, koska hajuaistisi on mennyt tupakoimisen johdosta. Tiedoksi sinulle: Se haisee ihan helvetin pahalta!
Itse olen miettinyt että alan kastelemaan niin runsaati kukkiani että kastelen alakerran ketjupolttavan naapurinkin, vettähän se vaan on! Hemmetin ärsyttävää kun ei voi olla mikään ikkuna auki tai oleilla ihanalla parvekkeella kun toinen käryttää alapuolella :/
Kyllä omalla partsilla saa tehdä mitä haluaa. Minä haluan harrastaa pistooliammuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omalla partsilla saa tehdä mitä haluaa. Minä haluan harrastaa pistooliammuntaa.
Varmaan saakin - polta vaikka auton renkaita, mutta huolehdithan, että ne käryt pysyy sitten omassa kämpässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin hankkia suitsukkeita ja poltella niitä partsilla. Auttaisikohan se.Ei auta, kun savu ei liiku alaspäin vaan ylöspäin.
Häh? Ajattelitko että naapurit savusotaan? Aika negatiivista. Mietin siis sitä voisiko suitsuke kompensoida röökinsavun vaikutuksen OMALLA partsillani.
Ei sun tarvitse polttaa parvekkeella, vaikkei se olekaan kiellettyä.