Joko uusi äitiyspakkaus on jaossa?????
Tietääkö joku, onko uusi 2006-pakkaus jo jaossa, vai vieläkö on vuoden 2005 pakkausta jäljellä??? Eli uskaltaako vielä tilata, vai pitääkö pantata Kelan lapun lähettämistä?
Kommentit (78)
jenni_117:
..aika naurettavaa toimintaa jo aikuisilta ihmisiltä toi että antaa pakkauksen palautua takasin uuden toivossa. Jos sillä on niin kovin väliä, niin miksi ei oteta sitten rahana sitä avustusta.
Olen samaa mieltä sun kanssa.
ja se oli tuo viimevuoden malli ja kiva olikin! Sitä toivoinkin niin kovasti, kun sen vaatevärit on enemmän mun makuun: maanläheisempiä. Ja toppapuku on oikeen soman värinen livenä, ei niin räikeä kuin kuvissa. Joku olikin jo kommentoinut 140e avustussummaa verrattuna pakkaukseen. Tänään oonkin vain ihmetellyt, että tällanen määrä tavaraa.. En koskaan olisi löytänyt vastaavia vaatteita 140e:lla mistään. Olen enemmän kuin tyytyväinen tähän suomalaiseen perinteeseen!!
tyytyväinen Alide rv 28+5 :)
Mii-:
Ihan hyvä vitsi ruveta kritikoimaan noita pakkauksessa tulevia kondomeja :) kritiikkinä tälle imetystappelulle. Melkein kuitenkin pitää varmistaa, että ettehän te nyt ihan oikeasti ajattele, että ne kumit on siellä ehkäisytarkoitusta varten? ;) No joo... :DMii-
Ihan mielenkiinnosta hei, mitä varten ne kumit siellä sitten ovat jos eivät ehkäisyä varten? Eikös kondomi sentään ole ehkäisyväline jolla nimenomaan on tarkoitus ehkäistä raskautta jos " kemiallista" ehkäisyä ei käytetä? Tuskin niitä sinne on irtosuhteiden pelossakaan laitettu.
Tuon viiden kondomin paketin arvo on varmaan about sama kuin tuon vesipullon. Hmm. Itse valitsisin mieluummin pullon kuin kumit joita ei aivan varmasti tule meillä käytettyä:) Sen kumemmmin nyt sitten kantaa ottamatta tähän kumiasiaan..
Jos kyseessä oli joku hauska vitsi tai provo niin pyydän anteeksi tosikko asennettani;) Täällä kun ei koskaan voi olla ihan varma kuka on tosissaan ja kuka ei..
Br1t ja Mercedes 37+1
...jos pakkauksen jättää hakematta, onko tosiaan niin että silloin lähetetään uusi tilalle? Aika törkeää käytöstä ihmisiltä, ja mun mielestä outoa jos tuollainen toiminta " palkitaan" mieluisammalla pakkauksella?
Katselin 2006-pakkauksen kuvia, ja itse olen ainakin oikein tyytyväinen omaani, eli 2005-pakkaukseen. Jos olisin saanut 2006-pakkauksen olisi ehkä tullut kokeiltua kestovaippaa, mutta muuta eroa en näe... Jos nyt jotakin, niin aika sininen on tämä uusi. Näin tyttövauvan odottajan silmin katsottuna, mutta miksipä ei sinistä voisi laittaa tytöllekin. Mieluummin niin päin kuin vaaleanpunaista pojalle :)
Mutta että jättäisi pakkauksen hakematta uuden toivossa kuulostaa kyllä tosi oudolta...
se pitäis sit evätä kokonaan, toihan menee jo ihan älyttömäksi! Mikähän mahtanee olla Kelan kanta asiaan? Vai välittävätkö he edes?
Miten moinen ees voi onnistua et jos jättää hakematta niin lähettävät uuden?? Eikö muka mitään tarvi selitellä syyksi et miks jäi pakkaus hakematta postista?
Jos paketti jää hakematta niin pitäis sit tulla uudelleenlähetyksessäkin se vanha jos aiempikin on ollu.
Mut ei mun mielest koko pakettia pitäis evätä, sillä joku saattaa olla reissussa tai ei muuten vaan pääse siihen kahteen viikkoon sitä hakemaan..
jos tosiaan jättävät tahallaan paketin hakematta! Lisää kuluja, ja mahdollisesti seuraavan vuoden pakkauksesta on sit taas yhdet potkarit pois sen takia, et postikuluihin menee enemmän rahaa! Luulen kyllä, et tuskin tulee kuitenkaan uuden mallista niille, jotka ei pakettiaan oo hakenu. Yhtälailla vanhat tai jopa sama paketti lähtee uudestaan niille, kun kerran vanhoja vielä jaetaan.
No, ainahan niitä on ollut jonossa kiilaajia ja muita idiotteja, mut en nyt sentään ois uskonut äitiyspakkauksen kohdalla kenenkään noin hävyttömäksi rupeavan! Samanlaista sosiaalipummikäytöstä kuin deekuilla...
No, toivon, ettei tuo ole totta... Täytyy sanoa, et jos joku viesti on onnistunut provosoimaan, niin tuo kyllä... Mut taitaa alkaa kiehuttamaan yhdellä jos toisellakin.
Tosin en tahallani, ja tämä tapahtui sellaiseen aikaa että uusi pakkaus ei ollut tulossa vielä puoleen vuoteen eli tarkoitus ei ollut saada uutta pakkausta tällä tavalla.
Kävi vaan niin, että posti jotenkin unohti lähettää minulle sen saapumislapun pakkauksesta. Ihmettelin sitten vaan, että on se kumma kun ei pakkaus tule....
Onneksi soitin kelalle ja kysyin asiastam olisi muuten jäänyt pakkaus saamatta :(
On se kumma, tämäkin on pieni paikkakunta niin eivät sitten voineet edes soittaa ja kysyä että onko tämä sinun pakkaus täällä, tulehan hakemaan.
Uskon siis että osa noista on ihan postin mokia, posti kun on kaikkea muuta kuin luotettava!
kukaan antaa paketin lähteä takaisin siinä toivossa et saa uuden!itse en varmasti uskaltais tahalteen,saattais jäädä viel ilman koko pakkausta!!Ihan pieni pettymyshän saattais olla jos sitte ku laput laitan ja pakkaus tulee niin se on vanhaa,mut toisaalta,enempihän siinä vanhassa on vaatteita ja ku en kuitenkaan ala kestovaippaileen,mut kiehtoo vain se toppapuvun helppo puettavuus...niin ja väritkin on kivat..
=)
...nämä palautteet tässä ketjussa eivät varmaankaan oltu tarkoitettu sinulle. Kyseessä oli sinun tapauksessasi postin virhe, ei tosiaankaan sinun...:)
Br1t ja Mercedes 37+1
Br1t: Kyllä minä ihan tosissanikin olin (vaikka ihan totta sekin, että hankala näistä on välillä päätellä, mitä on mielessä oikeasti :)). Mä vaan kun oon luullut, että kondomia on hyvä käyttää synnytyksen jälkeen ihan myös sen vuoksi, että äidin paikat on melkoisen tulehdusherkät silloin. Olenkin kuvitellut, että tuo olisi ehkä se ensisijainen syy, miksi kumit on pakkauksessa. Mutta tokihan ne on ehkäisyvälineitäkin. :) Kyllä meillä ainakin mies ihmetteli, että miksi ihmeessä siellä on kondomeja paketissa mukana, eli että miten ne muka liittyy koko asiaan, kun kaikki muut tarvikkeet on vauvanhoitoa varten :D
Mutta joo.. tämä on tämmöinen pieni juttu vaan. Tuo pakkausten " palauttaminen" kuulostaa kyllä niin oudolta, että en tiedä, viitsiikö tuota uskoa edes. Aprillipäiväkin tietty meni jo... Vaikka tuommoista tapahtuisi, niin luulisi, että pistävät sieltä bumerangina kuitenkin sen saman laatikon tulemaan, jos siinä kerran on osoitetiedot ym. jo päälle liimattuna. Tai mistä sen tietää, mitä reittejä ne lootat matkaa mihinkin suuntaan... :)
Hyvät pääsiäiset vielä!
Mii-
Br1t:
Ihan mielenkiinnosta hei, mitä varten ne kumit siellä sitten ovat jos eivät ehkäisyä varten? Eikös kondomi sentään ole ehkäisyväline jolla nimenomaan on tarkoitus ehkäistä raskautta jos " kemiallista" ehkäisyä ei käytetä? Tuskin niitä sinne on irtosuhteiden pelossakaan laitettu.... Jos kyseessä oli joku hauska vitsi tai provo niin pyydän anteeksi tosikko asennettani;) Täällä kun ei koskaan voi olla ihan varma kuka on tosissaan ja kuka ei..
Tottakai laittavat saman pakkauksen takaisin, vanhaa jaetaan niin kauan kun ovat loppuneet, sen jälkeen aloittavat uuden pakkauksen jaon....Itse olen tyytyväinen kumpaan vaan, tosin meillä suunnitteluasteella vielä..mutta toivottavasti tässä lähiaikoina jo raskaana.
usko että kuitenkaan niitä paljon oikeasti palautetaan. Posti on vaan unohtanut laittaa saapumisilmoituksen, mutta näin sanoivat kun soitin siellä mistä ne lähtevät, olen Kela:ssa töissä
Ihanan hiljaista tällä saralla, toivottavasti paketti nyt ensi viikolla vaihtuis ja päästäis hiplaileen uusia pakkauksia pian.
..päädyin itse ottamaan avustuksen rahana, niin ei tarvitse tälläisiä jännitellä :D. Jos olisin pakkauksen ottanut, olisin ilman muuta halunnut tän uudemman.
et onkohan joka vuosi ollut samanlainen show vai pelkästään nyt vaan?
Itse olen laittanut paprut työpaikan kassaan menemään vaikka eipä täs nyt viel kiire ois ollutkaan
Rv 27+
..aika naurettavaa toimintaa jo aikuisilta ihmisiltä toi että antaa pakkauksen palautua takasin uuden toivossa. Jos sillä on niin kovin väliä, niin miksi ei oteta sitten rahana sitä avustusta.