Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oot vähän tuhdimpi mitä annoit ymmärtää"

Vierailija
08.07.2017 |

Näin minulle sanottiin aikaisemmin illalla kun tapasin miehen tinderistä ensimmäistä kertaa.Oltiin siis viestitelty jo muutama viikko.

Kommentit (324)

Vierailija
201/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreitä ollaan joo, mutta ihan nättejä.

Nuo kaski ominaisuutta sulkevat toisensa pois.

Vierailija
202/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan missään tapauksessa haluaisi seurustella epäkohteliaan ihmisen kanssa.

Emmekä me valehtelijan kanssa, joka on antanut virheellisen kuvan itsestään deittisovelluksessa.

Ja minäkö tässä olen yrittänyt peitellä paino-ongelmaani?

Sitä tämä ketju käsittelee, naista joka oli antanut virheellisen kuvan itsestään ja sitten närkästyi, kun deitti kommentoi asiaa.

Minulle on kyllä jäänyt epäselväksi, johtiko ap tahallaan harhaan vai syntyikö kuvan perusteella vääriä odotuksia.

Huoh. Juu, ihan ittestään varmaan tapahtui, kuvat vain valikoituivat itsestään, sattumalta.

Me emme edes tiedä ap:n mittoja. Ja sen verran tiedämme miesten ajatuksenjuoksua, että on ihan mahdollista että kuvasta syntyy odotuksia, jotka todellisuus romuttaa. Ei kai kukaan laita itsestään ruminta kuvaa näytille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pullea tytökin kanssa kannattaa katsoa kortit loppuun. Hänestä voi kuoriutua todellinen mestari sängyssä pantterimaisen ketterine liikkeineen. 

Vierailija
204/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en käsitä tätä nykytrendiä, että läski on kaunista. Haluamme hoikan tai normaalipainoisen naisen tyttöystäväksi tai vaimoksi. Ei lihavat naiset ole mun mielestä tyhmiä tai huonoja, ystävinä  ja työtovereina oikein hyviä. Mutta jos haluan naisen, kenen kanssa esimerkiksi suutelen ja rakastelen, haluan naisen joka pitää itsestään huolta ja tämä tarkoittaa terveellistä painoa. 

Ja minäkin naisena haluisin silmiä miellyttävän miehen, miehen jolla on kivat kasvot ja osaa pukeutua hyvin. Mutta suomalaiset tavalliset miehet ei ole sellaisia, vaan ihme pullanaamoja. Sori, mutta suurin osa suomalaisistamiehistä on suoranaisen epäviehättäviä, vaikka olisivat hoikkia/normaalipainoisia. Suomalaisnaiset ovat sentään kasvoiltaan tasasen nättejä, ja useimmat naiset panostavat tyyliinsäkin. Pyöreitä ollaan joo, mutta ihan nättejä. Siksi onki niin huvittavaa kuinka nää tavalliset pullanaamaiset miehet valittaa koko ajan naisten ulkoäöstä.. kaikki ettimässä jotain 18-25v. HOIKKAA, NÄTTIÄ pikkumissiä, vaikka itse näyttää ihan seinästä revityltä. Pliis menkää jo sinne Thaimaahan hakemaan vaimonne, haluan vain nirsoista, tavallistakin tavallisimmista, tylsistä suomimiehistä eroon. -_-

Haha, kuulostipa aika katkeralta, tais osua arkaan paikkaan. :D En tiedä missä sinä asut, mutta itse näen ainakin päivittäin hyvännäköisiä ja komeita miehiä ihan täällä Suomessakin.

Vierailija
205/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain sinun mielipiteesi. Ei kaikki miehet ajattele, että pyöreät naiset ovat etovia. Sairaalloinen ylipaino on tietenkin eri asia. Naisen hoikkuus on miehille vähän sellainen status asia, etenkin keskinkertaisilla miehillä on pakkomielle hoikkiin nätteihin naisiin, koska sellaisen tytön nappaaminen kohottaisi miehen statusta jätkäkaveripiirin sisällä. Aika lammasmaista heh. :D

Itselläni on keskimääräistä nätimmät kasvot, hyvät hampaat ja pitkä paksu tukka. Ylipainoa sellaiset 20 kiloa. Tähän asti olen deittaillut tavallisia miehiä (hyvin pinnallisia sellaisia osunut kohdalleni), mutta nyt olen täysin kyllästynyt. Miehet, olette vihdoinkin saaneet minut painostettua salille ja laihduttamaan.. JEE! Mutta onko voitto teille tavallistakin tavallisimmille, nirsoille suomimiehille? Ei. Ulkonäköni kohennettua aion tähdätä jo astetta parempitasoisiin miehiin. Ihan hyvä motivaattori oikeastaan.

Vierailija
206/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan missään tapauksessa haluaisi seurustella epäkohteliaan ihmisen kanssa.

Emmekä me valehtelijan kanssa, joka on antanut virheellisen kuvan itsestään deittisovelluksessa.

Sitä tämä ketju käsittelee, naista joka oli antanut virheellisen kuvan itsestään ja sitten närkästyi, kun deitti kommentoi asiaa.

Minulle on kyllä jäänyt epäselväksi, johtiko ap tahallaan harhaan vai syntyikö kuvan perusteella vääriä odotuksia.

Huoh. Juu, ihan ittestään varmaan tapahtui, kuvat vain valikoituivat itsestään, sattumalta.

Me emme edes tiedä ap:n mittoja. Ja sen verran tiedämme miesten ajatuksenjuoksua, että on ihan mahdollista että kuvasta syntyy odotuksia, jotka todellisuus romuttaa. Ei kai kukaan laita itsestään ruminta kuvaa näytille.

Kyllä aika usein on laskelmoidusti valittu ne kuvat. Niin, ettei vartaloa näy tai se näkyy "vääristyneestä" kuvakulmasta, joka ihan kuvan laittajallakin on ollut tiedossa, kun kuvan on näytille valinnut. Kuvat voi olla myös muutaman vuoden takaa, kun kiloja oli 10 vähemmän. Näitä riittää.

Vierailija
207/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisella ihmisellä ja ylipainoisella pullukalla harvoin on paljon yhteistä. Ihan sama kumpi sukupuoli on kyseessä. Itse en paljon liikkuvana jaksais katsella pullukkaa haluamassa koti-iltoja ja herkuttelemassa milloin milläkin. Ja kyllä, monet pullukat napostelevat päivittäin herkkuja, vaikka omien sanojensa mukaan eivät näin tee. Jätän suosiolla pullukat omiin oloihinsa :)

Vierailija
208/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa ottaa se kroppakuva? Haluatteko tosiaan saada mieluummin ne pakit kasvotusten kuin siten, että ette edes tiedä niitä saaneenne? 

Vierailija
209/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vain sinun mielipiteesi. Ei kaikki miehet ajattele, että pyöreät naiset ovat etovia. Sairaalloinen ylipaino on tietenkin eri asia. Naisen hoikkuus on miehille vähän sellainen status asia, etenkin keskinkertaisilla miehillä on pakkomielle hoikkiin nätteihin naisiin, koska sellaisen tytön nappaaminen kohottaisi miehen statusta jätkäkaveripiirin sisällä. Aika lammasmaista heh. :D

Itselläni on keskimääräistä nätimmät kasvot, hyvät hampaat ja pitkä paksu tukka. Ylipainoa sellaiset 20 kiloa. Tähän asti olen deittaillut tavallisia miehiä (hyvin pinnallisia sellaisia osunut kohdalleni), mutta nyt olen täysin kyllästynyt. Miehet, olette vihdoinkin saaneet minut painostettua salille ja laihduttamaan.. JEE! Mutta onko voitto teille tavallistakin tavallisimmille, nirsoille suomimiehille? Ei. Ulkonäköni kohennettua aion tähdätä jo astetta parempitasoisiin miehiin. Ihan hyvä motivaattori oikeastaan.

Noin siinä juuri käy, jos onnistut tiputtamaan painoasi. Tähtäät heti komeampiin miehiin, ja taas huomaat, kun ei löydy miestä. Normaalit hoikat miehet jäävät ihmettelemään, kun edelleen vaan ne 20 kiloa ylipainoisset kiinnostuvat.

Vierailija
210/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä aika usein on laskelmoidusti valittu ne kuvat. Niin, ettei vartaloa näy tai se näkyy "vääristyneestä" kuvakulmasta, joka ihan kuvan laittajallakin on ollut tiedossa, kun kuvan on näytille valinnut. Kuvat voi olla myös muutaman vuoden takaa, kun kiloja oli 10 vähemmän. Näitä riittää.

Mutta oliko siitä kyse ap:lla??

Vierailija
211/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas kirjoitti:

Urheilullisella ihmisellä ja ylipainoisella pullukalla harvoin on paljon yhteistä. Ihan sama kumpi sukupuoli on kyseessä. Itse en paljon liikkuvana jaksais katsella pullukkaa haluamassa koti-iltoja ja herkuttelemassa milloin milläkin. Ja kyllä, monet pullukat napostelevat päivittäin herkkuja, vaikka omien sanojensa mukaan eivät näin tee. Jätän suosiolla pullukat omiin oloihinsa :)

Ja meinaat, että ne kaikki hoikkaa naista haluavat miehet ovat itse näitä urheilullisia ja terveellisesti syöviä?

Vierailija
212/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, olette vihdoinkin saaneet minut painostettua salille ja laihduttamaan.. JEE! Mutta onko voitto teille tavallistakin tavallisimmille, nirsoille suomimiehille?

Veronmaksajan rollissa voitto, jos ei mitään muuta. Katukuvakin kaunistuu, toinen voitto. Voit inspiroida muitakin, taas voitto.

#WINNING!

Vierailija
213/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pääasiassa opiskelija. Päivät 8:30-16 koululla ja silti joudun tekemään myös "vapaa-ajalla" kouluhommia. Viikonloppuisin olen töissä ja mulla on myös 2 lasta. Kotikaan ei hoida itse itseään. Harmittaa kun lapsille on niin vähän aikaa, mutta onneksi tää on vaan vaihe. En kuitenkaan todellakaan saisi revittyä puolta tuntia päivittäin liikunnalle. Ehkä pari kertaa viikossa pääsen 30 min lenkille jos vain jaksan, mutta se tietää univajetta :(

Joo. Mä oon kahden alle kouluikäisen lapsen yh ja vaativa kokopäivätyö, pitkä työmatka, päälle luottamustoimet ja sosiaalinen elämä ja ehdin vallan hyvin liikkumaan. Esim. 20-30 minsaa kahvakuulaa tv:n ääressä riittää vallan hyvin 3 x viikko pitämään lihakset kunnossa jos ei syö kuin norsu.

Se on vaan halusta kiinni.

Vierailija
214/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhdimpi kuin itsekään ymmärrän xDDD

Vierailija
215/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä juuri käy, jos onnistut tiputtamaan painoasi. Tähtäät heti komeampiin miehiin, ja taas huomaat, kun ei löydy miestä. Normaalit hoikat miehet jäävät ihmettelemään, kun edelleen vaan ne 20 kiloa ylipainoisset kiinnostuvat.

Höpö höpö, minulla on hyvät puitteet, mutta ylipaino on ollut tässä se ainut este miehen saamiseen. Uskon, että hoikalla/treenatulla vartalolla nousen jo selkeästi tavis-tasoa korkeammalle, joten MIKSI en muka tähtäisi komeampiin, tai muulla tavalla parempitasoisiin miehiin?

Ja totta puhuakseni, minulle on sen jälkeen aivan sama minne nämä pinnalliset, "normaalit" hoikat suomimiehet jäävät ruikuttamaan...

Vierailija
216/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkään joku miten h-vetissä voi olla niin että normaalipainoinen, itsestään huolehtiva mies vastaa ylipainoista naista...ja normaalipainoinen, itsestään huolehtiva nainen (ei hoikka eikä timmi - vaan NORMAALIpainoinen) vastaa normaalipainoista, erityisen komeaa, erityisen lihaksikasta, erityisen suosittua miestä?

Milloin standardit romahtivat niin alas että miehen tulee olla erityisen tasokas, siis hyvät geenit ja kaikki, saadakseen NORMAALIpainoisen naisen.

Taas kerran, normaalipainoisen. Ei missiä tai mallia, joo, ne kyllä vastaavatkin sitä komistusta.

Vierailija
217/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa taas kirjoitti:

Ja meinaat, että ne kaikki hoikkaa naista haluavat miehet ovat itse näitä urheilullisia ja terveellisesti syöviä?

Puhuinko mitään sukupuolista? Oletit suoraan, että täällä puhuu mies :D Ja osuin herkkään kohtaan?

Vierailija
218/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pääasiassa opiskelija. Päivät 8:30-16 koululla ja silti joudun tekemään myös "vapaa-ajalla" kouluhommia. Viikonloppuisin olen töissä ja mulla on myös 2 lasta. Kotikaan ei hoida itse itseään. Harmittaa kun lapsille on niin vähän aikaa, mutta onneksi tää on vaan vaihe. En kuitenkaan todellakaan saisi revittyä puolta tuntia päivittäin liikunnalle. Ehkä pari kertaa viikossa pääsen 30 min lenkille jos vain jaksan, mutta se tietää univajetta :(

Joo. Mä oon kahden alle kouluikäisen lapsen yh ja vaativa kokopäivätyö, pitkä työmatka, päälle luottamustoimet ja sosiaalinen elämä ja ehdin vallan hyvin liikkumaan. Esim. 20-30 minsaa kahvakuulaa tv:n ääressä riittää vallan hyvin 3 x viikko pitämään lihakset kunnossa jos ei syö kuin norsu.

Se on vaan halusta kiinni.

Noinhan se monella menee ja homma toimii hyvin. Mutta väittäisin, että se ei ole halusta kiinni, kun tulee se hetki, että alat tuntea itsesi ylikuormittuneeksi ja usein se liittyy tilanteeseen, jolloin et voi itse painaa heti alkuunsa jarrua vaan työssäsi on iso projekti, joka vaatii sinulta liikaa, lapsesi sairastuu vakavasti ja arkeen pitää löytyä aikaa sairaalakäynneille ja henkinen huoli ja rasittuneisuus tilanteesta päälle. 

Vierailija
219/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on tuskallista olla ylipainoinen. Ihan mielelläni en olisi ja veikkaan samaa merkittävästä osasta ylipainoisia. En ole mikään satakiloinen, joka mussuttaa päivät läpensä vaan elämässä on liikaa pakollista istumista ja liian vähän aikaa pitää itsestään huolta.

Useimmilla ihmisillä on aikaa huolehtia itsestään, jos on halua. Harvan arki on sellaista, ettei vaikka puolen tunnin juoksulenkille pääsisi missään välissä. Ja jos mikään muu ei onnistu, niin hyötyliikunnan luulisi onnistuvan, vaikka niin että kävelee kauppamatkat tai työmatkan (tai osan siitä) kotiin.

On paljon tapoja harrastaa liikuntaa, mutta vielä enemmän on tekosyitä, miksi se ei onnistu.

No, kaikilla ei kuitenkaan kaikissa tilanteissa ole. Ja siksi on toki ihan hyvä, että sinä j tällainen ihminen tajuatte olla olematta pari. Toki sillä vaikeassa elämäntilanteessa olevalla ei olisi aikaa alkaa muodostaa uutta ihmissuhdettakaan, joten olkoon rauhassa läskeineen. 

Sano mikä on sellainen elämäntilanne, jossa ei ole päivässä puolta tuntia aikaa liikunnalle?

Siis puolta tuntia.

Jos painoa haluat pudottaa, ainoa mitä sun tarvii tehdä on SYÖDÄ VÄHEMMÄN. Miksi ihmeessä ihmiset kuvittelee, että painonpudotus on mahdotonta ilman liikuntaa? Totta kai liikunta auttaa, mutta se ei ole välttämätöntä. Eikä mitään erikoisia dieetti ruokavalioitakaan tarvita. Voit syödä mitä hyvänsä olet syönyt tähänkin asti, mutta syö vain vähemmän ja varmasti laihdut. Ruokamäärien pienentämiselle löytyy kyllä aikaa jokaiselta.

Vierailija
220/324 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, minulla on hyvät puitteet, mutta ylipaino on ollut tässä se ainut este miehen saamiseen. Uskon, että hoikalla/treenatulla vartalolla nousen jo selkeästi tavis-tasoa korkeammalle, joten MIKSI en muka tähtäisi komeampiin, tai muulla tavalla parempitasoisiin miehiin?

Ja totta puhuakseni, minulle on sen jälkeen aivan sama minne nämä pinnalliset, "normaalit" hoikat suomimiehet jäävät ruikuttamaan...

Taas tätä katkeran läskin ininää :(

Ei ole mitään katkeraa ininää, vaan kyllästymistä tavismiesten harjoittamaan naisten ruotimiseen. Pitäisikö miehillä olla joku yksinoikeus arvosteluun? Luuletteko te tavismiehet oikeasti olevanne niin kovatasoisia tavisnaisiin nähden? Kyllä suomiehetkin osaa olla pläskejä, tai vähintään täysin tyylittömiä 0% seksuaalisia haluja nostattavia ilmestyksiä. Joten suomalaisena tavismiehenä olisin ihan hiljaa naisten pyöreydestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi