Miten toimit jos olet kylässä menkkojen aikaan ja vessassa on kanneton roskis?
Näin ei pitäisi olla, mutta joillain järjen jättiläisillä ei ole vessassa edes kannellista roskista... Miten toimit?
Jos laitat käytetyn siteen sinne kannettomaan roskikseen ja mies ei tyhjennäkään sitä ja se alkaa haista...
Kommentit (46)
Jos siellä on kissanhiekkalaatikko, hautaan sen siihen hiekkaan. : )
Teen nyytin vessapaperin avulla ja pistän roskiin. Omistajan ongelma jos ei tyhjennä roskistaan, ei mun.
Siteitä käyttäessä salakuljetin käytetyt vaivihkaa laukkuun (mulla oli pieni pakastepussi siellä mihin pakkasin) tai käärin vessapaperiin ja laitoin vessan roskikseen. Nykyisin on kuukuppi, ja mun menkoilla riittää että sen tyhjentää 2-3 kertaa päivässä, voin siis aika vapaasti valita missä sen hoidan. Esim. kylään lähtiessä usein tyhjennän sen kotona ennen lähtöä.
Huuhtelen liat pois tamponista ja kuivatan sen hiustenkuivaajalla. Sitten sujautan sen takaisin pesääni.
Vierailija kirjoitti:
Käärin vessapaperiin ja vien keittiön roskikseen.
Jos laitat sen pieneen muovipussiin, se ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Going mad kirjoitti:
Saan hirveän raivarin siitä, lähden kiroillen ja ovet paukkuen ulos. Työnnän ensimmäisen vastaantulevan suuhun sen tamponin. Revin hiukseni päästä ja joudun loppu iäkseni suljetulle osastolle.
Tosi hauskaa pilkata naisia jotka ihan oikeesti joutuu kokemaan noloutta ja kiusaantumista miesten typeryyden takia.
Hankkikaa miehet kannelliset roskikset vessoihinne!
Nainen ei nolostele tai kiusaannu kuukautisista. Se on teinityttöjen hommaa.
Ne kannelliset roskikset vasta haiseekin. Sellaset umpiot oikein. Yök. Mutta vessan roskis on vessan roskis: sinne saa ja kuuluu laittaa kaikki vessassa syntyvä jäte. Miten voi vielä 2010-luvulla olla naisilla näin vaikeaa joidenkin helvetin kuukautissuojien kanssa, että täytyy tälläisestä asiasta keskustella??
Hyvä muistutus miksi ei kannata ostaa käytettyä käsilaukkua.
Heitän sen sitten vit*uilessani kannelliseen pyykkikoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kellä on kanneton roskis?? Yök. Kääri vaikka vessapaperiin ja tunge syvälle roskikseen. Omapa on ongelmansa jos rupee haiseen kun ei oo kunnon roskista
Kyllä ne siteet kuule kannellisissakin roskiksissa rupeaa yhtälailla haisemaan jos niitä ei tyhjennä...
No tottakai rupee, mutta varmaan tajuavat tyhjentää sitä roskista kun ei oo edes sitä kantta mikä vähän estäis hajujen leviämistä. Ja jos ne teidän siteet nyt haisee niin paljon ettei niitä voi ees toisen roskikseen laittaa niin mitä te niitä käsilaukkuihinne tungette?
Vedän tamponin alas vessanpöntöstä!
Jos käyttäisin siteitä, vessapaperiin se ja roskikseen.
En todellakaan tunkisi käsilaukkuuni!!! Miten jotain aikuista ihmistä voi menkat nolottaa niin paljon että laittaa siteen mieluummin käsilaukkuunsa kuin roskikseen?????
MInulla on pudas side minigrip-pussissa. Otan puhtaan siteen, taittelen tilalle käytetyn ja suljen pussin. Siellä se käsilaukussa viettää ihan rauhassa aikaansa ja kotona laitan sen roskikseen. En ymmärrä ihmisiä, jotka tuovat roskia kyläpaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kellä on kanneton roskis?? Yök. Kääri vaikka vessapaperiin ja tunge syvälle roskikseen. Omapa on ongelmansa jos rupee haiseen kun ei oo kunnon roskista
Kyllä ne siteet kuule kannellisissakin roskiksissa rupeaa yhtälailla haisemaan jos niitä ei tyhjennä...
No tottakai rupee, mutta varmaan tajuavat tyhjentää sitä roskista kun ei oo edes sitä kantta mikä vähän estäis hajujen leviämistä. Ja jos ne teidän siteet nyt haisee niin paljon ettei niitä voi ees toisen roskikseen laittaa niin mitä te niitä käsilaukkuihinne tungette?
Käärin aina siteen paperiin. Olen kuvitellut että se on normaali käytäntö, ilmeisesti syöminen on parempi?
Jos arvelee että täytyy vaihtaa sidettä niin mikään ei estä pitämästä mukana vaihtositeen lisäksi paria mustaa koirankakkapussia. Käytetty side koirankakkapussiin, pussin suu kiinni ja roskikseen.
Teini-iässä käärin siteen paperiin ja jemmasin laukkuun hävittääkseni sen myöhemmin. Sitten kasvoin aikuiseksi ja totesin kuukautisten olevan luonnollinen asia, joissa ei ole mitään nolosteltavaa. Nyt käärin siteen paperiin ja jätän roskikseen siitä riippumatta, onko roskiksessa kantta vai ei. Pelkkä ajatuskin siteen laittamisesta laukkuun tuntuu naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennän kuukupin, huuhtelen sen ja laitan paikoilleen.
Älä ainakaan minun lavuaariini tule niitä eritteitäsi huljuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Going mad kirjoitti:
Saan hirveän raivarin siitä, lähden kiroillen ja ovet paukkuen ulos. Työnnän ensimmäisen vastaantulevan suuhun sen tamponin. Revin hiukseni päästä ja joudun loppu iäkseni suljetulle osastolle.
Tosi hauskaa pilkata naisia jotka ihan oikeesti joutuu kokemaan noloutta ja kiusaantumista miesten typeryyden takia.
Hankkikaa miehet kannelliset roskikset vessoihinne!
Mä olen nainen eikä meillä ole mitään kannellista roskista vessassa. Eipä ole tarvetta moiselle kun tyhjätään roskis vähintään joka toinen päivä.
Ja ei, muiden menkkasiteet/tamponit eivät ole tähänkään päivään mennessä tuottaneet ongelmia. Olen aikuinen, joka tietää että lähes jokaisella naisella on menkat.
Miksi kuukupit saavat aina niin paljon alapeukkuja? Eikö se ole aika ideaaliratkaisu tähän ainaiseen roskisongelmaan, kun ei tarvitse miettiä, mihin roskat sijoittaisi?
Kyselee aidosti kiinnostunut.