Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos taksikuski laittaa "Onneksi on suomalainen taksikuski"- tarran autoonsa, hän voi saada potkut taksiyhtiöstä.

Vierailija
08.07.2017 |

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005282251.html

Jälleen yksi esimerkki siitä miten ylihygieenisiä ollaan tämän oman kansallisuutemme kanssa. Ettei nyt vaan kukaan ulkomaalainen pahoittaisi mieltään.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielinen palvelu

Siinä ei ole mitään rasistista.

Vierailija
22/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisia on paljon turisteina Suomessa niin voi ilmoittaa tarralla että esim. palvelu kiinaksi, koreaksi tai japaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voi laittaa tarran, että "palvelu ( myös) somalian kielellä"

Vierailija
24/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa ollut mamutaksinkuljettajan kyydissä ja saanut neuvoa navigaattorista huolimatta, minne ajetaan, mistä käännytään, missä kaupunginosa yleensä on. En mä sitä sano, o joskus ihan kotimaisillekin uusille kuskeille tarvinnu neuvoa, missä joku katu on. Mutta vähän mietityttää.

Vierailija
25/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset ovat rehellistä kansaa, näin myös taksipalveluissa"

Vierailija
26/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin yöllä, yksin poistessani ravintolasta, tilasin taksin, ja kuinkas ollakkaan, siinä oli SOMALIkuljettaja....   klo 02.30, ja yksinäni kyytiin. 

Asetin puhelimeni valmiiksi 112 soittoa vaille, että jos se käy käsiksi, painan vain luurin kuvaa. 

Pääsin kotiin ilman ongelmia, mutta en jäänyt kotioven kohdalla, vaan vähän kauempana pois kyydistä, ettei se seuraa ja tule asuntooni perästä.

Vierailija
27/29 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaminen on nykyään toimittajilla vakiomenettely. Jos kukaan muu ei pahoita mieltään jutun juureksi niin toimittaja tekee sen itse. Osa pitääkseen työpaikkansa, toiset taas siksi että kokevat toimenkuvaansa kuuluvan SJW - aktivismin oman poliittisen mielipiteensä mukaisella tavalla.

Vierailija
28/29 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
29/29 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko "Onneksi on hoikka taksinkuljettaja" teistä sovelias tarra? Tai "Onneksi on älykäs taksinkuljettaja"?

Ihan vapaasti. Vois laittaa myös "Onneksi on hyvän näköinen taksikuski".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi