Siis kuka käyttää jotain pyykkipulveria kun nestemäinen pyykinpesunestekin on keksitty?
Kommentit (45)
Jos tummiin vaatteisiin jää pesuaineraitoja olet laittanut liikaa pesuainetta.
Muutenkin valmistajien käyttömäärat ovat turhan suuria.
Puoli desiä riittää normaalikokoiseen koneeseen.
En osta vettä missään muodossa paitsi kraanaan.
Ne tummat tahrat ovat zeoliittia, joka rikkoo koneen. Osta zeoliititonta ainetta.
Minä käytän pulveria koska käytän sitä. Enkä ole koskaan tuntenut tarvetta selitellä kenellekään miksi käytän sitä enkä nestemäistä. Ja minulle ihan sama vaikka joku toinen pitäisi nestemäistä parempana. Jokainen käyttäköön mitä lystää.
En osta huvikseni muovisia pulloja joten käytän jauhetta. Konetiskiainekin on jauhetta, ostan vain täyttöpussin ja kaadan 10v käytössä olleeseen pulloon.
Meillä on itseannosteleva pesukone, menee vaan nestemäinen. Suosittelen! Ihana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on itseannosteleva pesukone, menee vaan nestemäinen. Suosittelen! Ihana.
Järkyttävän iso työ laittaa mittalusikallinen pulveria koneeseen ennen käynnistämistä? Tuohon ei saa muutamaa sekuntia enempää aikaa kulumaan vaikka yrittäisi.
Pulverilla olen pessyt. Minun koneeni ei ainakaan jätä mitä raitoja tai jäämiä ikinä. Ettei vaan olisi rikkasihvilät tukossa jos ei kone huuhtele kunnolla pyykkiä? Ei vaatteisiin kuulu jäädä mitään pesuainejäämiä.
Kun on hyvä pesukone ja hyvä pyykkipulveri ei siitä mitään pesuaineraitoja tai -jäämiä jää!
Eri tietty jos on paska kone joka lilluttaa pyykkiä kolme, neljä tuntia pienessä kylmässä vesilätäkössä.
Veden kuljettaminen muovipullossa on järjetöntä.
Mieluummin kevyempää, paremmin säilyvää ja ekologisempi pahvipakkaus.
Vierailija kirjoitti:
En koske nestemäisiin pahanhajuisiin pesuaineisiin.Käytän hajustamatonta zeoliititonta pulveria koska pesukoneen valmistaja sitä suosittelee. Ymmärrän kyllä jos joku ulkoistaa ajattelun mainostajille, minä en sellaista harrasta. MIeluummin kierrätän pahvipakkauksen kuin ostan muovia.
Käytän hajustamatonta nestemäistä...
Nestemäinen pyykinpesuneste.
Haluan nähdä millainen on ei-nestemäinen pyykinpesuneste!
Vierailija kirjoitti:
Nestemäinen pyykinpesuneste.
Haluan nähdä millainen on ei-nestemäinen pyykinpesuneste!
Jäädytetty?
Ainakaan valkopesussa ei nestemäisissä pesuaineissa ole valkaisuainetta, vain optisia kirkasteita.
Eli kun haluaa puhdasta valkopyykkiä, ei muuta vaihtoehtoa ole kuin pesujauhe, tutkittu juttu.
Ei, vaan nimeomaan wt-porukka pesee jollain kauheen voimakkaan tuoksuisella nesteellä. Luullaan, että on puhdas tuoksu. Not.
Pulverilla pitää kuulemma silloin tällöin pestä jos käyttää jatkuvasti nestemäistä. Itse käytän jälkimmäistä, koska pesen aika paljon käsin. Vaatteiden kestoikä pitenee tällä tavalla.Lakanat sun muut pesen pesulan itsepalvelukoneissa, pesukonetta en enää hanki yksinäisen ihmisen talouteen.
Vierailija kirjoitti:
on ne hurjia kirjoitti:
Niimpä.
Se on niinpä! Ei niimpä. Opetelkaa kirjoittamaan OIKEIN!
Osaatko suomea niin huonosti että, et ymmärrä viestiä jos se ei ole täydellisen oikein kirjoitettu. Vauvapalsta ja joku virallinen kirjelmä on hieman eri asioita
pulverit on last season MIKSI IHMEESSÄ sotket anglismin selvään asiaan!
Housuissas on ...
Hei wt-aloittaja
Vettä saa hanasta. Miksi kantaisin kaupasta vettä, jossa on puhdistusainetta?
Mitä väliä ap lle on millä muut pyykkinsä pesee
Minä ja muut säästäväiset ihmiset, jotka eivät halua maksaa vedestä pesuaineen hintaa ja kantaa sitä vettä kotiin, kun hanasta saa havemalla, jos ymmärrät, mitä tarkoitan.