Koska kävit viimeksi Tokmannilla?
Koska kävit viimeksi Tokmannilla? Mitä ostit?
Niitähän on jo joka puolella, mutta kukaan ei koskaan kerro käyneensä Tokmannilla tai ostaneensa sieltä mitään.
Joten tehdään nyt rehellinen ketju, jossa jokainen kertoo milloin kävi viimeksi ja mitä osti. :)
Itse kävin viime viikolla ja ostin sukkia ja kynsilakanpoistoainetta.
Kommentit (159)
Kesäkuun alussa kävin, ja lähinnä Essencen kosmetiikkaa ostin.
Minä käyn noin kerran viikossa. Nyt taitaa olla pari viikkoa kulunut edellisestä käynnistä. Alusvaatteita ostin viimeksi.
Eilen kävin , ostin vissyä , tomaatteja ja pyöränpumpun.
Todella kauan aikaa sitten. Täällä on tai ainakin on ollut todella hankala Tokmanni. Jaettu kahteen osaan ja kummassakin pitää maksaa erikseen. En ole aikoihin viitsinyt käydä katsomassa, että onko tilanne parantunut.
Marras-joulukuussa, en muista tarkalleen. Ostin patterikäyttöiset koristevalosarjat ruokailutilan ikkunoiden väliin ja kolme lankakerää.
Kävisin useammin, jos liiketila ei olisi niin tolkuttoman ahdas. Aivan mahdoton kaksosrattailla asioida, kun ne tukkivat koko käytävän ja molemmat kakarat ylettävät repimään hyllyiltä tavaraa alas jos sille päälle sattuvat. Sääli sinänsä, siellä on hyviä tarjouksia ja aina on löytynyt heräteostoksiakin.
Joskus keväällä. Ostin sadehousut.
Toissapäivänä. Ostin siivousjuttuja, talouspaperia ja ketsuppia.
Käyn noin kerran viikossa ja viimeksi en ostanut mitään.
Monet tuntemani ihmiset käyvät Tokmannilla tulotasosta tai koulutustaustasta riippumatta. Itse kävin muutama viikko sitten. Ostin mm sukkia lapselle ja itselle uikkarit sekä jäähdytinnestettä.
Jotain pientä sieltä haetaan kun sattuu kohdalle, tokmanniin en mene vartavasten ostoksille
Viikko sitten. Ostin kesähousut ja kesäpaidan itselleni, ja virvelin vavan pojalle. Ostan sieltä monesti lapsille alushousut ja sukat. Ne on niin nopeasti pieneksi jäävää ja katoavaa tavaraa että Tokmannilta kannattaa hyvinkin hakea. Shampoot, hoitoaineet, vessapaperit ja koiranruoat ja keksit on vakio ostoksia. Aika usein kesällä ostan kukkia. Tänäkin kesänä 2 tomaatin tainta ja viinirypäleen. Tokmanni on monessa suhteessa hyvä kauppa.
Ai miten niin kukaan ei kerro käyvänsä Tokmannissa? Mitä ihmeellistä siinä liikkeessä muka on?
Minä ainakin käyn lähes päivittäin ja osto valikoima on käsirasvasta traktorin vetopyörästö öljyihin.
Pari päivää sitten. Ostin ilmastointiteippiä, pinsetit ja kulmakynän. Yksi mun lempikaupoista juurikin tarjousten vuoksi.
Eilen kävin! Ostin tarjouksesta koirille purutikkuja, luomiväripaletin ja koiranruokaa!
Torstaina tarjousten perässä...Täsmäiskuna 2 hiusväriä ja irtokarkkeja.
Pari viikkoa sitten. Ostin jonkun kesämekon, hammaslankaimia, hammasharjan, huulirasvan, puolen litran vissyn ja jäätelöt mulle ja lapselle. Ja pillimehun. Kävisin useammin, jos voisi tehdä ruokaistokset samalla.
Eilen. Ostin kissanruokkaa, vessapaperia ja lakuja. Tänään menen uudestaan.
En ole koskaan käynyt Tokmannilla. Kyösti Kakkasen peruja pitää boikotoida vain periaatteesta.