Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olla harrastamatta seksiä jos on mahdollisuus?

Vierailija
07.07.2017 |

Minulla ja miesystävälläni on ongelma, aina heti kun jäämme kahdestaan, vaikka pelkästään huoneeseenkin, emme vain pysty olla olematta toisissamme kiinni jok johtaa aina seksiin.... usein on käynyt niin, että kaverit ovat keskeyttäneet. Kaveri ei tykkää että panemme hänen sängyllä ja sohvalla, mutta miten voimme hillitä itsemme?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastraatio

Vierailija
2/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian kipeä runkkaamaan, se vasta on kurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
4/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsellista on seksin harrastamisessa?

Vierailija
5/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap1111 kirjoitti:

Ei mitään, mutta huonotapaisuudessa ja itsehillinnän puutteessa on. Vähän sama kuin näkisi kaverilla kilon karkkia ja olisi pakko ahmia ne kaikki heti häneltä, vaikka kotona olisi omia karkkeja odottamassa.

Vierailija
6/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Huono. Ihan todella.

Vierailija
7/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin apua. En haukkuja

Vierailija
8/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap1111 kirjoitti:

Ei mitään, mutta huonotapaisuudessa ja itsehillinnän puutteessa on. Vähän sama kuin näkisi kaverilla kilon karkkia ja olisi pakko ahmia ne kaikki heti häneltä, vaikka kotona olisi omia karkkeja odottamassa.

Tuo ei ole sama mutta joo hävettäisi jos kavereita siihen tuppaa. Karkin vöhniminen on ihan eri juttu kuin seksin harrastaminen. Tosin mä ymmärrän himoja kun niitä on vaikka muille jakaa. Saakeli kun osuu samanlainen nainen kohdalle niin siinä karisee painokin. Saman kanssa vieläkin mutta juttu on pahasti hyytynyt 7-8 vuoden aikana.

Vierailija
9/9 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap1111 kirjoitti:

Tuo ei ole sama mutta joo hävettäisi jos kavereita siihen tuppaa. Karkin vöhniminen on ihan eri juttu kuin seksin harrastaminen. Tosin mä ymmärrän himoja kun niitä on vaikka muille jakaa. Saakeli kun osuu samanlainen nainen kohdalle niin siinä karisee painokin. Saman kanssa vieläkin mutta juttu on pahasti hyytynyt 7-8 vuoden aikana.

Miestä häiritsee, mua ei kyllä :-D ollaan sen verran läheisiä kavereiden kanssa että tiedetään toistemme seksielämästä paljonkin :) ja olen tämän hetkiseen tilanteeseen kylläkin tyytyväinen..