Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Sairaaloiden yöpäivystys loppuu pian koko Suomesta

Vierailija
23.04.2024 |

Siis jos hallituksen suunnitelmat pääsevät toteutumiaan. Pitää siis toivoa että mitään akuuttia hoitoa tarvitsemaa tapaturmaa tai haaveria ei tapahdu yöllä: https://yle.fi/a/74-20085206

Kommentit (222)

Vierailija
1/222 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu koko Suomesta. Vain niiltä joissa käy alle 10 potilasta yössä. 

Vierailija
2/222 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin unothi se Sote-alueiden itsehallinto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sana Päivystys tarkoita jatkuvaa päivystystä, miten sydänkohtaukset tai muut vakavat sairaudet pystyy itse ajoittamaan päiväaikaan. Tämän hallituksen toimet alkaa olla jo ilkeilyä.

Vierailija
4/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hallitus, siksi ps.

Vierailija
5/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sana Päivystys tarkoita jatkuvaa päivystystä, miten sydänkohtaukset tai muut vakavat sairaudet pystyy itse ajoittamaan päiväaikaan. Tämän hallituksen toimet alkaa olla jo ilkeilyä.

Vakavissa tapauksissa 112.

Vierailija
6/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet päivystyksen, kun saat sydänkohtauksen? 

Vierailija
7/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se 112 johtaa sinne päivystykseen jota ei enää ole. 

Vierailija
8/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisen kartan mukaan loppuu viidessä sairaalassa. Ap valehtelee.

Vierailija
9/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, jos ensivaste päätyy siihen, että sinut pitää viedä jatkohoitoon ei se ala sinua mihinkään terveyskeskuksen päivystykseen kärräämään. 

Vierailija
10/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos vaikka soitat 112:een niin ampulanssi ei välttämättä tulekaan, tai jos  tulee, ei ota kyytiin. Thl:n professori Patja sanoi, ettei yöllä tarvitse minnekään päivystykseen mennä, odotat aamuun ja aamulla pihassa on taksi.

Vierailija
11/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansaa joka on tunnetusti tyhmää on pirun helppo vedättää vasemmistopropagandalla. 

Vierailija
12/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy asuntojen arvon alueilla, joista yöpäivystys lakkautetaan?

Vierailija
13/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen rahat meni Ukrainan sotaan ja aseisiin.  Kylläpä lohduttaa olla pää kainalossa hoitoa hakemassa sairaan lapsen kanssa.

Vierailija
14/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos vaikka soitat 112:een niin ampulanssi ei välttämättä tulekaan, tai jos  tulee, ei ota kyytiin. Thl:n professori Patja sanoi, ettei yöllä tarvitse minnekään päivystykseen mennä, odotat aamuun ja aamulla pihassa on taksi.

Totta kai tilanne katsotaan tapauskohtaisesti. 

Vierailija
15/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroäyrien maksajana olen sitä mieltä, ettei ole mitään järkeä ylläpitää palveluja 5% tarpeisiin. 

Jos olet riippuvainen terveyspalveluista, et voi itse hyvin ja silloin on syytä nostaa katse omasta navasta peiliin. 

Vierailija
16/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi ruotskielisellä alueella pysyy lähellä....

Vierailija
17/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veroäyrien maksajana olen sitä mieltä, ettei ole mitään järkeä ylläpitää palveluja 5% tarpeisiin. 

Jos olet riippuvainen terveyspalveluista, et voi itse hyvin ja silloin on syytä nostaa katse omasta navasta peiliin. 

Oletko nyt oikeasti noin tyhmä????

Vierailija
18/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin Suomea - ei Koko Suomessa. On toi silti kauheaa. Lähisukulaiseni sai aivoverenvuodon yöllä ja oli kiire saada leikkaukseen. Saatiinkin nopeasti, ja henki säilyi vaikka toimintarajoitteita jäi. Pitemmän matkan takaa ei jäädä enää henkiin. Toki esim neurokirurgiaa ei muutenkaan ole kaikkialla, mutta monet muutkin tilanteet vaatii nopeaa apua.

Vierailija
19/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, jos ensivaste päätyy siihen, että sinut pitää viedä jatkohoitoon ei se ala sinua mihinkään terveyskeskuksen päivystykseen kärräämään. 

Vaikka paikkaa kutsutaan sairaalaksi se ei automaattisesti tarkoita, että paikalla on edellytyksiä hoitaa vaativaa hoitoa vaativia potilaita. Osassa sairaaloissa vain säilötään potilaita. 

Vierailija
20/222 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin voi miettiä, mille etäisyydelle päivystyksestä olisi itse valmis muuttamaan ja alueella asumaan.

(Jos 50 000 ihmistä ei ole riittävä asukaspohja.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme