Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se kauhea pyykkipulveri, jota käyttäviä ihmisiä pitää vältellä?

Vierailija
07.07.2017 |

Kun ei pysty vieressä seisomaan? Tiedätte varmasti sen hajun.

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen Bio Luvil

Vierailija
102/193 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi se on omo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lenkillä ollessani pystyn haistamaan ne talot joissa kyseistä pesuainetta käytetään kun löyhkää jalkakäytävälle/pyörätielle saakka..

Vierailija
104/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lahjoituksena ison kasan noita pyykinpesuaineita, jos oikein muistan taisi olla Arielia. Osa on hajustettu, osa hajustamatonta. Mielestäni edes se hajustettu ei haise kamalalta, kun sitä laittaa maltillisesti. Huuhteluaineena käytän comfort purea, todella mietotuoksuista huuhteluainetta. En itse ainakaan ole huomannut, että löyhkättäisiin pesuaineille eikä kukaan ole mitään sanonutkaan (siskoni on todella tarkka näissä asioissa ja suorasanainen). Myöskään en käytä hajuvesiä kuin jossain juhlissa, joten olettaisin olevani suht hajuton tapaus.

Vierailija
105/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvoille ja lapsille suositellaan hajusteettomia pesuaineita, heidän iho ja hajuaisti ovat hetkellä kuin aikuisen. Mutta monen lapsen vaatteet silti pyykätään hajusteilla. Miksi?

Vauvoissa erityisesti on kamala ominaishaju. Ehkä hajustetuilla pesuaineilla koitetaan peittää sitä kamalaa käryä.

Vierailija
106/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hajustetut pesuaineet haisevat kamalalle jos niitä laittaa liikaa, eivät ne pakkausten suositukset ole mitään lakikirjoja joita tarvitsee orjallisesti noudattaa. Itse käytän suunnilleen puolet ohjemäärästä, pyykki puhdistuu mutta ei kuivauksen jälkeen juurikaan tuoksu. 

Vierailija
107/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allegro plus. Mä oon käyttänyt jo pitkään. Puhtaat vaatteet ei tuoksu miltään eikä huuhteluainettakaan välttämättä tarvitse kun toi pesuaine ei jätä kangasta kovan tuntuiseksi. Mulla kestää se 8kgn pakkaus (hinta n 50eur) vuoden päivät, 2+1 hengen talous

Kokeile sitä, saat rahat takaisin jos et oo tyytyväinen :)

Vierailija
108/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisherkkien kokoontumisajot?

Tupakointi vie hajuaistin.

Vierailija
109/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Linaloli

Hajusteet ovat turhia ja osa ihan älytöntä myrkkyä ihmiselle ja ympäristölle. Mitä ihmiset luulevat saavuttavansa hajustetuilla vaatteilla?

Itsellä puhkesi pyykinpesuaineista ihosairaus joskus 10+ -vuotiaana, ja se ei parane enää koskaan vaikka olen luopunut pesuaineiden hajusteista.

Jos haluaa pyykkiin raikkautta, voi hajuttomaan pesuaineeseen lisätä pari tippaa eteeristä öljyä.

Vierailija
110/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kyllä suositukseni Erisanin pyykinpesuaineille. Hajusteettomia, zeoliitittomia, fosfaatittomia, edullisia ja kotimaisia. Ja toimii hyvin!

Vierailija
111/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään juntimpaa kuin haista pesuaineelta. Opetelkaa pesemään pyykkinne! Käy ihan sääliksi ihmisiä jotka vaan lenkillä vastaan tullessaankin jättävät nenään pitkäksi aikaa Bio luvilin hajun. Pyykki on puhdasta kun se ei kuivana tuoksu miltään! Kokeilkaapa joskus, ei ole edes kallista joku Rainbown sensitive -pesuaine. Jos tulee alaston olo kun ette tuoksu joltain kemikaalihirviölitanialta niin etsikää itsellenne vaikka joku kiva parfyymi.

Vierailija
112/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kuullut Allegro-pesupulverista?

Kotimainen tuote, hajusteeton, zeoliititon jne.

Meillä 5 hengen perheessä, jossa pestään paljon pyykkiä 8kg pakkaus kestää yli vuoden!

Ensin kone puhdistetaan pakkauksessa mukana tulevalla puhdistusaineella, sitten pesty pyykki on aina raikasta.

Vierailija
113/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo & Bioluvil -perheet haistaa jo kaukaa. Lapsetkin tunnistavat pesuaineen hajun ja sanovat että täällä haisee sille ja sille kaverille, vaikken ole asiasta ikinä heidän kanssaan puhunut. Yök. Tietämättömille käyttäjille tiedoksi, kyllä, erittäin monet kanssaeläjänne jakavat tämän pesuainehajuinhotuksen... emmekä ole mitään yliherkkiä.

Olen jo pari vuotta käyttänyt CoopExtran pesujauhetta väriliselle pyykille. Pesu tulos erinomainen, ei tuoksu ja on erittäin edullista (zeoliitista en tiedä). Suosittelen. N.80%:a pyykistä pesen 60 asteessa.

Vierailija
114/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti suomessa voi tuoksun perusteella päätellä ihmisen koulutus ja varallisuustason.

Meinaat sitten, että rikkaat ihmiset ei koskaan haise hielle ;) Kuten naisten pierutkin haisevat vain ruusuille.

Vierailija
115/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja keneltäkään haisijalta en ole kehdannut kysyä, mitä pesuainetta hän käyttää, en keksi mitään kohteliasta tekosyytä tiedustella merkkiä.

Olisko ihan, että hyväntuoksuinen pesuaine sulla, mitä merkkiä käytät?

Vierailija
116/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI HAJUSTEELLISET PYYKINPESU- JA HUUHTELUAINEET. 

KÄYTTÄKÄÄ HAJUSTEETTOMIA.

Vierailija
117/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvoille ja lapsille suositellaan hajusteettomia pesuaineita, heidän iho ja hajuaisti ovat hetkellä kuin aikuisen. Mutta monen lapsen vaatteet silti pyykätään hajusteilla. Miksi?

Vauvoissa erityisesti on kamala ominaishaju. Ehkä hajustetuilla pesuaineilla koitetaan peittää sitä kamalaa käryä.

Joo, puglu. Vauvat haisevat puglulle.

Vierailija
118/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole kuullut Allegro-pesupulverista?

Kotimainen tuote, hajusteeton, zeoliititon jne.

Meillä 5 hengen perheessä, jossa pestään paljon pyykkiä 8kg pakkaus kestää yli vuoden!

Ensin kone puhdistetaan pakkauksessa mukana tulevalla puhdistusaineella, sitten pesty pyykki on aina raikasta.

Olen käyttänyt sitä monta vuotta. Lisäksi on kyllä nestemäisiä hienopesuaineita sellaisille vaatteille, jotka eivät kestä entsyymejä ja pestään pikaisesti vaikka käsin.

Huuhteluaineena etikkaa, eikä haise.

Vierailija
119/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut kanssa käyttää hajusteettomia pyykkiaineita, kun alkoi ottamaan nenään ja päähän niiden haju. Ainoastaan liinavaatepyykkiin laitan pienen määrän tuoksullista huuhteluainetta, musta on kiva kun puhtaat pyyhkeet ja lakanat tuoksuvat miedosti :) 

Vierailija
120/193 |
08.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kaikkien haukkuma Omo color jauhetta vai nestettä? Kun itse käytän nestettä enkä ole havainnut mitään järkyttävää lemua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän