Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä paras peitevoide TUMMILLE SILMÄNALUSILLE?

Vierailija
07.07.2017 |

Blascon tummille silmänalusille tarkoitettu voide on ihan liian tumma. Make up storen tuote ollut nyt käytössä muttta se kerääntyy ikävästi ihon juonteisiin. Mineraalimeikit ei käy pintakuivalle herkälle iholleni, kuivattavat ihoa ihan järkyttävästi.
Tummat silmänaluset on sukuvika, ei elämäntavoista johtuvat. Eli nukkumiset ja vedenjuonti ei auta. Oisko jollain vinkata jotain hyvää peitevoidetta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen asenne.

Vierailija
2/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarten shape tape on paras tällä hetkellä markkinoilla olevista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarten shape tape on paras tällä hetkellä markkinoilla olevista.

Näytti olevan vähän hankalaa hankkia, ei löydy oikein mistään. Ei edes eleven.fi nettikauppassa ollut vaikka siellä kymmeniä tuhansia tuotteita.

Vierailija
4/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen asenne.

Todella vaalea iho joka ei rusketu ja todella tummat silmänaluset, ilman meikkiä näytän haudankaivajalta katanneelta. XD

Vierailija
5/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACilla on nestemäinen peittovoide joka on aika hyvä. 

Tärkeää on että peiteaine on sekä runsaspigmenttinen että nestemäinen. Juonteisiin kertymistä voi hillitä primerillä ja kevyellä puuteroinnilla (tässä pitää tosin olla varovainen).

Kokonaan syntymätummia silmänalusia ei saa poistettua, mutta kyllä ne sen verran hälvenevät ettei tunne itseään ihan friikiksi.

terveisin, kohtalotoveri

Vierailija
6/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksin concealer-paletti. Parempi kuin oikeat peitevoiteet.

Vierailija
7/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka marketista löytyy melko kevyt Tuote, en tietenkään kerto merkkiä kun sitä joskus vaikea saada

Vierailija
8/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macin prolongwear concealer. Ihan täydellinen, mulla on myös todella tummat&kuivat silmänaluset. Saa ainakin liikkeestä helsingin stockalta ja tilaamalla monesta paikkaa. Youtubesta löytyy videoita missä näkyy miten hyvin toimii!

Vierailija
9/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Nyxin Dark Circle Concealerista. Suht edullinenkin :)

Vierailija
10/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Blascoja tai muita vahamaisia pakkeleita. Vaikka monia tuollaisia tuotteita on tehty silmänympärysiholle, ne ovat liian raskaita koostumuksensa vuoksi ja painuvat juonteisiin. Soveltuvat paremmin esim. ihon virheiden kuten näppylöiden peittämiseen. Suosittelen Tarten shape tapea tai it cosmetics bye bye under eye-peiteainetta, saa tilattua ulkomailta. Jos et halua tilata netistä niin Mac pro longwear concealer on kolmas suositukseni.

Vierailija
11/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan menisit aiemmin nukkumaan ja nukkuisit? Sitten voisit kokeilla ulkona oloa liikuntaa.

Vierailija
12/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku suositella tuotetta minunlaiselleni ihmiselle, joka ei käytä mitään muuta meikkiä kuin peitevoidetta silmänalusiin? Joe Blascoa olen toistaiseksi käyttänyt ja sen saaminen tasaiseksi on vaikeaa. Ymmärrän, ettei yhdellä tuotteella tietenkään voi saada samanlaista tulosta kuin nuo YouTube-videoiden kaunottaret, jotka laittaa monta kerrosta pakkelia naamaansa. Mutta mikä olisi tällaiseen käyttöön parempi kuin Joe Blasco? Sitä olen käyttänyt paremman puutteessa ja yksi purkki kestää minulla muutaman vuoden, joten kovin usein ei tule edes tilaisuuksia kokeilla jotain muuta ja silloinkin helpommin ottaa sen tutun tuotteen kun kokeilee jotain toista - koska vaaranahan on, että rahat menevät hukkaan :-)

Vierailija
13/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa vielä: Kaikista turhauttavinta noissa YouTube-videoissa on se, että näitä tuotteita demoavilla ihmisillä ei ole edes tummat silmänaluset! 

Vierailija
14/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny

Eli unta palloon. Ehdottomasti toimivin.

Vierailija
15/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonnostaan tummiin silmänalusiin auta nukkuminen, niin kuin täällä muutama ehdottaa. Minulla on ollut tummat silmänaluset lapsesta saakka, ja varmasti sain silloin nukkua tarpeeksi. En yritä enää peitellä niitä vaan olen tyytynyt kohtalooni ja perimääni.

Vierailija
16/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baremineralsin Bareskin on peiteaineen ja silmänympärysvoiteen sekoitus = kosteuttaa, eikä tartu juonteisiin.  Pigmenttiäkin on tosi hyvin ja pullo on riittoisa.

Itse olen sen verran vaalea, että mitään tajuntaa räjäyttävää korostus efektiäsillä ei saa, mutta luonnollisen freesin ilmeen :)

https://www.sokos.fi/fi/sokos/bareminerals-bareskin-serum-concealer-peitevoide-6-ml Saa kicksistä ja näköjään sokokselta.

Vierailija
17/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo peittämättä jättäminen menee vakavasti harkintaan. Minulla on nämä tummat silmänaluset olleet riesana yläasteelta. Vain kerran olen televisiossa nähnyt jollain vanhalla mummolla tummemmat. Ihoni on muuten vaalea ja huonosti ruskettuva, joten rusketuksestakaan ei ole apua näihin silmänalusiin. 

Tämä oli minulle hyödyllinen video, kun olen jo 47-vuotias. En ollut yhtään tajunnut, että vanhemmalla iällä pitäisi meikata ja käyttää ihan eri tuotteita kuin nuorena. En ole meikannut säännöllisesti tällä vuosituhannella ja nykyisin en meikkaa edes juhliin ripsiväriä kummemmin. Ehkä pitäisi vain panostaa silmänalusten kosteuttamiseen ja unohtaa niiden peittely-yritykset tykkänään. 

Vierailija
18/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista Vichy Dermablend peiteväri.

Vierailija
19/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut parhaiten naamiaistarvikeliikkeistä saatava Grimas-merkin peitevoide, jonka ostin aikoinaan siksi, että oli edullisempi kuin Joe Blasco. Erittäin riittoisa tuote. Peittävä, mutta silti kevyt.

Vierailija
20/24 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia nuoremmaksi -ohjelmassa todella tummat silmänaluset ratkaistiin injektoimalla silmän alapuolella omasta kehosta otettua rasvaa. Eikös tummat silmänaluset johdu juurikin ohuesta rasvakerroksesta, jonka vuoksi silmäkuopan onkalo ja verisuonet näkyy ihon alta.