sektiosta 3kk ja raskaana?!?!
joo joo mä tiiän pitäi käydä ostaa raskaustesti mutta asiaa;
maaliskuua tehtiin sektio.huhtikuun lopulla loppui jälkivuoto jonka jälkeen olemme harrastaneet seksiä kortsulla, en muista ihan tasan koska nämä yhdynnät ovat olleet.
toukokuun n 9päivä alkoi menkat ja heti perään toukokuussa 26 päivä alkoi toiset menkat.
nyt koko ksäkuussa tähän asti ei ole viellä menkkoja kuulunut. voiko kyse olla mitään muusta kun raskaudesta?
entäs kun 2sektiota tehty ja jos olen raskaana onko rikit liian isot raskauden jatkamiselle?
Kommentit (15)
nou hätä.
jos synnyttäisit alateitse, olisi olemassa riski kohdun repeämiseen supistusten vuoksi.
mutta kahden sektion jälkeen synnytät varmasti kolmannen elektiivisellä sektiolla, jolloin sitä riskiä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
nou hätä.
jos synnyttäisit alateitse, olisi olemassa riski kohdun repeämiseen supistusten vuoksi.
mutta kahden sektion jälkeen synnytät varmasti kolmannen elektiivisellä sektiolla, jolloin sitä riskiä ei ole.
Älä nyt höpötä ihan mitä sattuu. Eihän kolmessa kuukaudessa sektiohaava kerkeä kunnolla parantua sisäisesti joten kyllä se liian nopea raskaus sektion (ja varsinkin jo toisen sektion) jälkeen on riski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nou hätä.
Älä nyt höpötä ihan mitä sattuu. Eihän kolmessa kuukaudessa sektiohaava kerkeä kunnolla parantua sisäisesti joten kyllä se liian nopea raskaus sektion (ja varsinkin jo toisen sektion) jälkeen on riski.
älä nyt itse höpötä ihan mitä sattuu!
ap, kysy asiasta äitipolilla lääkäriltä, älä kuuntele näitä av:n höpöttäjiä!
No riski esim. istukan irtoamiselle on olemassa, kun kohtu on arpinen. Mutta kuukautiset voivat kyllä vielä hakea paikkaansa. Tee testi ja jos negatiivinen, niin parin viikon päästä vielä toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nou hätä.
älä nyt itse höpötä ihan mitä sattuu!
ap, kysy asiasta äitipolilla lääkäriltä, älä kuuntele näitä av:n höpöttäjiä!
Kuulehan, höpöttäjä. Ei sektioitu kohtu koskaan palaudu ehjän veroiseksi, ja sen vuoksi kohdunrepeämät ja muut komplikaatiot seuraavissa raskauksisssa ovat aina yleisempiä. Mutta ihmiset ovat yksilöitä, toisen kohtu voi kestää montakin halki leikkaamista ja toisen ei yhtään. Ap:lle onnea, jos hän on raskaana.
ap täällä: aijon testin ostaa huomenna katsotaan. en imetä. raskaus ei todellakaan olisi toivottu ja riskitkin luultavasti suuret :/ toivottovasti menkat viellä etsii paikkaansa
ap täällä ostin testin se oli nega. varmaa maanantaina soittelen terveyskeskukseen ja kyselen neuvoa
Oma on vikasi. Toivottavasti hyvinvointivaltio loppuu mahdollisimman pian ja ihmisten pitää alkaa ottaa itse vastuu käytöksestään...naimisistaan, lapsistaan ja kaikesta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
ap täällä ostin testin se oli nega. varmaa maanantaina soittelen terveyskeskukseen ja kyselen neuvoa
Mihin kysyt neuvoa, jos testi olu nega?
siihen että missä mun kuukautiset on ja milloin tutkimuksiin jos niitä ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Kondomi ei ole kovin varma ehkäisy.
Oikein käytettynä kondomi on varmuudeltaan noin 98 prosenttia, ja jälkiehkäisy on helppo ottaa jos vahinko käy.
Osta se testi. Ei muuten voi tietää.